Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a 94-esnek kb mennyi körül kell lennie a végének? mert még "csak" 240-ig tudtam neki húzni
Nekem 2002-es hétötvenesem van. Az én 70 kilómmal gond nélkül akasztja az órát (299) csak rendesen be kell bújni a plexi mögé. Az 5. vége asszem 274-nél van.
Lehet a raptor dobot tesz be neki.
Hát nem akarlak ilyesztgetni, de ott valami gáz van. Tudtommal a 00-01 verziójú gixxerek a legerősebbek a csőrösek közül. A valós sebessége 278km/ó, ami óra szerint min.285-290. Persze ha marha nagy szembeszél volt akkor lehet. A motorjaink között nincs akkora erőkülömbség, de az enyém a 11000km-es légszűrőjével simán tartotta 285-öt. Bár én giznya vagyok.
Halihó srácok.

Az lenne a kérdésem hogy nekem van egy 2001 es gixxer 750 esem.És elhuztam neki pályán és nemtom miért de 6 ikba 264 nél sehogyse akar többet menni.5 be kimegy 270 ig és ott vége.Nemtom hoyg számit e hoyg 100 kilo vok és 195 centi vagy faszse tudja de nem kéne ennek töbet mennie?Ja és a sportdob nincs a mocihoz állítva de arra is össze vissza azt mondják hogy számít,meg van aki azt hogy nem.Szóval menyit kéne ennek mennie szerintetek?És érdemes e a dobot hozzá állítatni e vagy fölösleges.
Elöre is köszke a segítséget.
hyló
na megkérdeztem a szerelőmet és ő azt mondta, hogy nincs semmi baj, ha lángol az jó, a sportrendszer miatt van, túlöblít azt mondta. tök zsír
a fékkaromra meg nem is zudott mit mondani csak röhögött
Ufff.. ránézek amint lehet, köszi a figyelmeztetést, remélem hamarosan újra motorozhaccccc
FIGYELEM!!!!!!!!! Aki k6-os gsxr 600-750-est vett nézesse meg vagy nézze meg a kilóméter óra jeladó rotor (az első lánckerék fedele alatt találjátok) csavarját mert nekem 704 km-nél fellazult és kitörte az oldaldeknit.Most várhatok megint hetekig mig készen lessz .Azért az ember többet várna egy ilyen értékü motortól, ha már ennyit kifizet vár rá hónapokig .
Gratula!
Szép a vas, rossz pedig eleve nem lehet, hiszen gixxer...
OOOOOOOOOOhhhhhhhhhhhhhhhhh végre megvan, elhoztam és igen végre ott áll bent a garázsban persze az eső esett hazafelé menet...
ÉSKKILYAZÉNBURÁMRABESZÓL az jogosan teszi mert elég érdekes lett a kép....
Hát nem tudom.
A lángcsóva, jól néz ki egy repülőn, de egy motoron nem tudom.
A titkosítót dolog pedig várat még a következő gumi csérig, és akkor jön a festő szaki.
És míg ez nem következik be (gumi csere) addig marad a kisebb átalakítás.
hát az biztos óriási projekt lenne:))) alu-rúdból satuval meg kalapáccsal hajtogatott fékkar
a kipuff még mindig lángol de az egyik ismerősöm azt mondta lehet nincs semmi baj mert az ő rf-je is csinált ilyet akkor amikor szívatóval indította és megszívta magát a cucc.én áltban szívatóval szoktam indítani...
azért majd leközlöd a titkos akármit igaz? vmi előzetes? mire találtad ki?
Hy

Nem semmi a fék kar . Szerintem foglalkozni kellene a sorozatgyártással (nagyon tuti üzlet lenne szerintem )
A felni csík jó lett , gondolkoztam én is a felni csikón, de gyorsan lebeszéltem magamat róla (jobbat találtam ki de ez még "titkosítva van még" )
A lángoló kipufogóval mi van?
és íme a felnicsíkozásom:
halihó
él még itt valaki? teljesen kihalt a fórum :((
ma ráérő időmben felnicsíkoztam sztem jól sikerült:
ezt a fékkart nézzétek meg!! nagy kókányolmány.. de ezt is nekem kellett csinálni átmeneti megoldásnak amíg nem érkezik meg az új
Végül is nem mentem el. 3 nap egymás után elmentem túrázni és 6 litert evett pedig küldtem neki. Úgy tűnik a munkábajárás nem tetszik neki. Nem éri el az üzemi hőfokokt.
Sziasztok!ddt500 mi ujság a gépeddel?Sokat eszik még?Voltál Kalivodához?Ha már jó akkor mi baja volt?Egyik haverom is panaszkodik a fogyasztásra!
hali
nektek is lángol a kipufogótok vagy ez csak nálam tapasztalható és vmi hibára utal?
Hy

Egyetértek veled teljesen. Nincsen két egyforma motor, se kocsi, stb.... De ahogy írod mindent, megkel szokni, és szép óvatosan rángatni a tempót felfelé. Nem csőgáz, mert annak semmi jó nem lesz a vég. Ehhez pedig nem kel más csak megfelelő gondolkodás.
sztem arra értette, hogy: több ideig kellett volna szokatnia magát a motorhoz, mielőtt letépte a szarvát...
sztem minden motort újra kell tanulni.
M3-as.
Szerintem az a 280-as érték reális lehet. Amúgy a 4-es úton kergetted meg a kicsikét?
Nekem 6-ban 8000-nél megy 200 km/h, 12500-nál pedig 299-et.
Sziasztok!
Még mindíg K4-esem van. Szóval Kunmadaras felé nyomattam egy 100km-es végsebességtesztet. A legtöbb amit kihoztam belőle az 285 volt. Na ez nekem bőven elég, de nem kéne óra szerint többet mennie? Én olyan 292-295-re gondoltam, de olyat is hallottam, hogy kiakasztja az órát. Vagy ennyire pontos lenne? A fordulatszámmérő olyan 13-13200 körül járt de nem nagyon volt időm nézegetni .
Tényleg azt ki lehet számolni, hogy mennyi a valós sebesség? Arra gondolok, hogy a fordulatszámmérő kevesebbet csal mint a KM/ó és mivel ismerjük az áttételt akkor gyári motornál elvileg azonos fordulaton azonos sebességet kéne mérni. Így nem is kénne mennem a géppel ha ismerem az áttételt akkor meg tudom mondani, hogy egy bizonyos fordulatszámhoz mekkora sebesség tartozik. Szóval nem is kéne a km/ó-ra mert mondhatnám, hogy a motor elpörgött 13200-ig ami 6-ban 278km/ó feltételez.
Hát az én kicsikém már össze van rakva gumicsere, egy kis csicsázgatás (unalmamban, míg vártam a szakira ) átnéz elektromosság stb… de már ezen a téren készen van . A műszaki nekem is esedékes , de előbb készüljön el a fényezés.
Ha minden igaz már jövő héten elkészül az is (de ezt nem merem még elkiabálni)
ja és mielőbb legyen kész a mocid hogy mehess már a jó időben!!