Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem.Mi volt a legjobb ideje?A 10.8?
Egyenlőre úgy tűnik,pont a fordítottja lesz,azaz eladom a motort,hogy tudjak házat venni,de ezt az utolsó rendes szezont még végig akarom tolni, aztán jövőre max. visszatérek az 1.1-es Gsxr-hez.
Versenyen kiszedtem az üléseket meg a kipufogót átszereltem egy olyanra amivel utcán nem lett volna célszerű közlekedni(üres 86-os cső ki az elsőkerék mögött.)
Jobb lett volna de ez utcai autó volt ezzel vittem a gyereket oviba.Napi használatban részesűlt mert nem volt másik.
Akkor marad a fejlesztes nem ertem mi a gondod csak eladod a hazat csaladot alberletbe tolod es maris megvan a cash a motorhoz
50-60 kilós girnyó sosem leszek,de már ledobtam egy 5-öst a téli súlyomból!
Egy E30-as kaszniban nagyobbat ütött volna,vagy a kisebb súly miatt nem tapadt volna be rendesen?
Az egyik az,hogy te egy Babettaával is tudnál 10.1-et gyári kipufogóval,a másik meg az,hogy mi volt rajta,ami nem gyári?Milyen gumi?Mi volt a blokkban?Futómű?
Nem kispalyas hanem dagii
Igen utcai vas. 3500-ös volt régi 12 szelepes.
Én mentem 10.1- et Kunmadarason 2013- ba,gyári kipufogókkal!!! De már akkor 1.65- ös 60- lábat sikerült összehoznom!:-) Tehát meglehet csinálni!
Inkább 10.5 az a 10.0 nem?Én az újjal mentem 10.0-át,ami csak erősebb 23 pacival gyárilag.
Köszönöm barátom,az már tavaly is bejött,és nagyon motivált!Már csak rajtoláskor kéne megvárnod!
Ennyire nem lehetsz kegyetlen!Különben meg úriember biztosra nem fogad!
Nekem 240 a legjobb,de én kispályás vagyok.
Nagyon zoral volt a vas!Már csak utcán mennek vele?Mekkora motor volt benne?Erre már nem emlékszem.
Rajta leszek,hátha sikerül leforgatnom végre 8000 fölé!
Igyekezzen Lalibá,már csak egy hét van hátra!
Köszi.
A régi - teljesen gyári busák 10.0-10.6 körül tudnak és kb 220 km/ óra sebességgel
Megyünk majd sokat egymás ellen ...hátha meghúzlak!- ha más nem egy kötéllel
Ezt mar buktad maico mester mar hutheted is be mert a 10.59 meglesz biztosan
Milyen célvonali sebességeket tudtok szaladni a gépekkel?
Igen enyém volt. A vicc az hogy gyári motorbelsővel ment és gyári hengerfejjel,veztengelyel. A gyári dugókból lett le esztergálva hogy lehessen tölteni. Mai napig megy.
Azért a busa leküldte volna gyári gumikkal csak 11 végét tudta 211km/h célvonalikkal.
Megledz neked is a 9.67- nél jobb idő,csak gyakorolni kell és húúúzni neki jobban!!!!;-)