Külsőre megítélni valakit......
Múltkor a benzin kúton jött a gyerek a csilli villi 2010-es szétesikszer egyezerrel.Én is motorral voltam.Lerít róla,hogy valami újgazdag csákó mert szoláriumos barna bőre volt órában motorozott valami hillfigher órába prémium cucokban volt valami fullos sisakkal.
Annyira nem vette a fáradtságot,hogy oda köszönjön pedig én is motorral voltam.Nem kell odajönni kezetfogni meg felcsókolni de egy fejbiccentés nem kerül semmibe.
Mikor oda állt a kútra már akkor tudtam,hogy nem fog köszönni,mert felénk ismerem az ő fajta motorosokat....
Senkinek néznek mert csóró vagyok.Sajnos ezek a tapasztalataim.
Hát nagyon sokat tanultam a többiektől, és szerintem így lehet megtanulni motorozni, hogy előttem mennek a "nagyok" Soha nem hittem, hogy ennyivel is lehet biztonságosan kanyart bevenni mint most. Túra előtt azt hittem, hogy határon motorozok, de az első kilóméterekbe a csoportos foglalkozás alkalmával rájöttem, hogy mekkora hiper balfasz is vagyok
Igazából azt vettem észre hogy így lehet fejlődni.Elmész a csapattal.Szépen nekiállsz figyelni hogy csinálják és azt veszed észre hogy kevesebbet és kevesebbet várnak rád.
Velem már néha az is előfordult hogy nem tudtam szem elől téveszteni őket.
tempó? Úgy mentem el velük életem első túrájára, hogy nagymotorral előtte 3-400km-t mentem összesen életemben. A horvát út meg 3 napban 1420km volt Szóval, ülj fel a motorra és irány a következő túra
Én is.De ez nem tart vissza.Én élvezem ők meg megvárnak.
Pénz a legkevesebb.
Egy 3 napos simán lezavarható 35-40e ből.
Kaján és ótópályadíjon lehet spórolni.
Én pl a Berik kabátom és a rush-m nadrágom (bőr mind2) között nem érzek túl nagy minőségi eltérést..akkorát meg pláne nem ami az áruk közti különbséget indokolná.
Totalbikeon volt régen rush-m ruha teszt, ott se értették hogy tud ilyen eszméletlenül jó ár-érték arányt felmutatni.
Részlet a tesztből:
"Nem a legvékonyabb, így a dzsekinek van súlya rendesen. Sok bőrdzsekinél - még a drágábbak esetéten is - előfordul, hogy a mintákat (színek, csíkok, stb.) különböző színű bőrökből varrják össze, nem az alapbőrre varrják rá. Ráadásul a szélek simán csak vágottak, nincsenek semmilyen aláhajtással eldolgozva. A Rush-M esetében sokkal masszívabb, jobb kidolgozású termékről beszélhetünk..."
"Az összevarrott minták hátránya, hogy az aszfalton csúszásnál először a varrás szakad el, és szétnyílik a kabát. A Rush-M esetében a csíkok vállnak le, de az alap fekete bőr védelmet nyújt továbbra is. A minták széleit aláhajtással dolgozták el, szép varrással.."
Egyetértek... hiába biztonságos valami, ha kényelmetlen, vagy feszélyez..azzal könnyen a fordítottjára fordul az egész..
Jó esélyt látok rá, hogy senki sem!
Valami anti-gravitációs cucc kellene, és akkor nem kellene félni. Csak akkor mi állítana meg, ha elhagyom a vasat?!?!?!?
Múltkor a benzin kúton jött a gyerek a csilli villi 2010-es szétesikszer egyezerrel.Én is motorral voltam.Lerít róla,hogy valami újgazdag csákó mert szoláriumos barna bőre volt órában motorozott valami hillfigher órába prémium cucokban volt valami fullos sisakkal.
Annyira nem vette a fáradtságot,hogy oda köszönjön pedig én is motorral voltam.Nem kell odajönni kezetfogni meg felcsókolni de egy fejbiccentés nem kerül semmibe.
Mikor oda állt a kútra már akkor tudtam,hogy nem fog köszönni,mert felénk ismerem az ő fajta motorosokat....
Senkinek néznek mert csóró vagyok.Sajnos ezek a tapasztalataim.
Viszont nagy élmény.
Bár azért gyanítom sokat lehetne rajta faragni.
Bárcsak lenne annyi motorozásra fordítható pénzem havonta
Én is voltam már úgy, hogy végig láttam őket, csak akkor még nem indultunk el.
Velem már néha az is előfordult hogy nem tudtam szem elől téveszteni őket.
Na jó annyira nem.
Viszont nálam pont az a helyzet, hogy a pénz a legkevesebb!
Majd kiokoskodom, hogy jó legyen; Sanyi is hívott, de nem aktuális a dolog.
Pénz a legkevesebb.
Egy 3 napos simán lezavarható 35-40e ből.
Kaján és ótópályadíjon lehet spórolni.
Totalbikeon volt régen rush-m ruha teszt, ott se értették hogy tud ilyen eszméletlenül jó ár-érték arányt felmutatni.
Részlet a tesztből:
"Nem a legvékonyabb, így a dzsekinek van súlya rendesen. Sok bőrdzsekinél - még a drágábbak esetéten is - előfordul, hogy a mintákat (színek, csíkok, stb.) különböző színű bőrökből varrják össze, nem az alapbőrre varrják rá. Ráadásul a szélek simán csak vágottak, nincsenek semmilyen aláhajtással eldolgozva. A Rush-M esetében sokkal masszívabb, jobb kidolgozású termékről beszélhetünk..."
"Az összevarrott minták hátránya, hogy az aszfalton csúszásnál először a varrás szakad el, és szétnyílik a kabát. A Rush-M esetében a csíkok vállnak le, de az alap fekete bőr védelmet nyújt továbbra is. A minták széleit aláhajtással dolgozták el, szép varrással.."
Egyetértek... hiába biztonságos valami, ha kényelmetlen, vagy feszélyez..azzal könnyen a fordítottjára fordul az egész..
Ahogy szikrázik a lábrartó én meg alig tok utánaloholni.
A Goldwing meg tényleg más kategória. Akkora, hogy azon már gyűrődési zóna is van. Szinte már autó!
Má a goldwing.
Valami anti-gravitációs cucc kellene, és akkor nem kellene félni. Csak akkor mi állítana meg, ha elhagyom a vasat?!?!?!?