Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt a Heal-Tech-es mókát mennyi csengőpengőért ajánlgatják?
Há jóóóóó
De neked 1 henger 500cc
De igen a kis 500-as sokaknak meglepetést okozott már!
Főleg a sor 600-ok körében!
Fürge kis gép hamar fel lehet csavarni 160-ig észre se veszem!
Pont mint a dízel....................már csak ciki.
Szép számok... az enyém 4-be óra szerint 241-nél szabályzott Tudom, tudom... óra szerint! Örültem, hogy rá mertem nézni
Jaj Zoli!
Nem szégyen az!
Igen.TV-ben.Hogy hol azt passz.................félig aludtam.
na ja
Utassal 160 körül megáll a tudomány még a 170-et ki lehet préselni de minek!
Egyedül 195 ha jól emlékszek
Zárt pályán tesztelve!
láttad, hogy mondták?
TV-ben láttam.
Neked is ott mondták először?
az autópályán viszont úgy elhúztál, hogy nem is láttalak. hova kell ettől gyorsabb?
A sitten is ezt monnyák.
Sanyi is mondta:
Ha jól meg van csinálva akkor jól meg van csinálva
Ja...
Azt az első kavics felverődésnél kibújik a lóláb aztán majd ki is lóg!
Mint nálam! Tényleg szalonállapotosnak tűnt a motor mikor vettük!
Azt mikor megnéztem milyen a csobánkai úton az árok akkor derült ki hogy nahát a sárvédő mért metálpiros a fekete alatt?
Jé és a faridom is olyan!
Szóval tuti volt perec a géppel főleg hogy mikor vettem a blokkvédőt akkor látszott az előző védő nyoma a vázon!
De ezen kívül hála az égnek nem volt szatyorba cica a motor

kopp kopp kopp
Azért nem mondanám!
Én karcot se láttam rajta.
Nem az!
Csak a korához képest jobb állapotú!
Ha a sárga SV-ről van szó azt már többször néztem milyen makulátlan valóban
háhh mondtam én
akkor elhiszem
Faszt! Van egy kavicsfelverődés az első sárvédőn!
Viszont neki tényleg az.De komolyan.Én ilyet még nem láttam.Csak nála.
a tisztaság meg a szalon állapotúság nem ugyan az Roli