Há jóóóóó
De neked 1 henger 500cc
De igen a kis 500-as sokaknak meglepetést okozott már!
Főleg a sor 600-ok körében!
Fürge kis gép hamar fel lehet csavarni 160-ig észre se veszem!
Ja...
Azt az első kavics felverődésnél kibújik a lóláb aztán majd ki is lóg!
Mint nálam! Tényleg szalonállapotosnak tűnt a motor mikor vettük!
Azt mikor megnéztem milyen a csobánkai úton az árok akkor derült ki hogy nahát a sárvédő mért metálpiros a fekete alatt?
Jé és a faridom is olyan!
Szóval tuti volt perec a géppel főleg hogy mikor vettem a blokkvédőt akkor látszott az előző védő nyoma a vázon!
De ezen kívül hála az égnek nem volt szatyorba cica a motor
De neked 1 henger 500cc
De igen a kis 500-as sokaknak meglepetést okozott már!
Főleg a sor 600-ok körében!
Fürge kis gép hamar fel lehet csavarni 160-ig észre se veszem!
Nem szégyen az!
Utassal 160 körül megáll a tudomány még a 170-et ki lehet préselni de minek!
Egyedül 195 ha jól emlékszek
Zárt pályán tesztelve!
Ha jól meg van csinálva akkor jól meg van csinálva
Azt az első kavics felverődésnél kibújik a lóláb aztán majd ki is lóg!
Mint nálam! Tényleg szalonállapotosnak tűnt a motor mikor vettük!
Azt mikor megnéztem milyen a csobánkai úton az árok akkor derült ki hogy nahát a sárvédő mért metálpiros a fekete alatt?
Jé és a faridom is olyan!
Szóval tuti volt perec a géppel főleg hogy mikor vettem a blokkvédőt akkor látszott az előző védő nyoma a vázon!
De ezen kívül hála az égnek nem volt szatyorba cica a motor
kopp kopp kopp
Csak a korához képest jobb állapotú!