Sanyi: 30-31-re beütemeztem egy zako-krakko-577-bp túrát. Pont azért, amiért Te nem: mert még meleg van. Majd figyelem a szeptemberi túrát is, és esetleg megyek Veletek is.
a zsigulimban volt a gonbával párhuzamban egy kapcs. És még egy piros lámpás is akadt, ami a ventire vót kötve. E funxiója kettős: normál üzemben a ventibekapcsolás figyelhetősége. (gyakori a gombahiba a ladán). Kézi bekapcs üzemben pedig amit emlitettél: úgyhagyásra emlékeztetés.
Csak 1 a baj... a tank alatt kell tölteni az a legmagasabb pont!
Szóval konkréten aprófára kell bontani a motort hogy a hűtőt leszereljem és kulturáltan kitakarítsam..
Áááá dehogy viszem.. Hagyjad már víz és olaj hűtés...
Itt megoldották vízzel
ez csak ilyen egyéni hülyeség... hogy kell kapcsoló.
De majd télen lekapom a hűtőt és kitakarítom a lamellák közül a trágyát És akkor még jobb lesz.
de ha az ezerötös ikerlámpásra szabad zsigulit mondani... abban elektromos van.
nekem volt 2101, 2103, 2107 (2db).
A minőségért meg kell szenvedni
Fél óra alatt lenn volt a hűtő ki volt takarítva és le volt fujva.
Szóval konkréten aprófára kell bontani a motort hogy a hűtőt leszereljem és kulturáltan kitakarítsam..
Itt megoldották vízzel
ez csak ilyen egyéni hülyeség... hogy kell kapcsoló.
De majd télen lekapom a hűtőt és kitakarítom a lamellák közül a trágyát
Hondákkal csak a gond van.
Igazad van eszembe se jutott
Még jó hogy van elektrotechnikus a családba. 2 is XD
Akkor 1x megoldom..
Érden voltam déllelőtt.