Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zoli ne hagyd magad. Ismerős haverjának a hugának a barátnőjének a sógora meg azt mond amit akar (mer' irigy) :)
Eddigi minden hozzászólás úgy kezdődik hogy ismeretlen a gép nagyon drága lesz mert amúgyis szar lesz mert ...............mertis?
Mert ismeretlen.
Jelentem ha beszarik az mindíg drága.
Tökmindegy hogy mi a gyár.
Egy szaros M6-os csavarért 900 pénzt fizettem.Mihez?
SVhez.Vanyek vett volna áteresztőcsavart.............miért is dühöngött?
Mert lassú volt.
Lehetne keresni hűtőt SVre................bontva ritka mert nincs a gyári meg 140 ezer........de ha bontott az is 30-50e.
Fejidomtartó bontva 10-15e de mind szar mert ha hajlik akkor kuka és a bontott nem azért került be mert sérülésments volt.............ha meg igen akkor zutty eltünik.
Gyári 30e.
Tehát gyakorlatilag minden motoralkatrész lassú vagy drága a beszerzése.
Kivétel a nagy szériában gyártott sportmotor mert abból van készlet bontóban nem mondom meg mért.
Olvastam, de nem lehet mindent a japán alkatrészekkel kiváltani.
Na de fő a békesség!
A szerelem vak!
Amúgymeg ha egy 2010 es cbr 1000r-t zúzok le mennyibe van?
Előző írást olvasd vissza.
Egyetértek!
Ha lezúzod nem mindegy, hogy az első bontóig kell menni, vagy az e-bay-ről kell összevadászni minden szart.
Most nem akarom bizonygatni de speciel látom hogy igen sok alkatrésze egész egyszerűen japán beszállítótól van.A teljes fékrendszer nissin,a gázkar meg az s-es sv-ről van.
Kompeltt blokk van fenn 800-1000 dollárért ebayon.
Az én véleményem ezzel a Triumph őrülettel kapcsolatban az, hogy lehet hogy jó, meg van akinek még szép is. De nagyon ritka motor ezáltal biztos vagyok benne, hogy a legutolsó szaros alkatrész is milliárdokba kerül egy hétköznapi SV-hez képest. Persze most mondhatjuk azt, h újszerűt veszel és nem kell rá költeni, de úgyse lesz így... Most szereltem ilyen "ritka" kocsikat (Saab, Rav4) és sajnos mindenből csak gyári van és milliárdokért. Nekem mindig hétköznapi motorom és kocsim lesz pont ez miatt. Zoli ezt nem azért írtam, hogy felidegesítselek csak a véleményem volt
Feldobtam a daytonásoknál.
Az igazi lényeg hogy valszeg új 2 éves garis lesz ha...........Tehát igazából szarok a tipushibájára a 2000 valahányas nem is olyan gépnek.
Ha meg nem jön össze pénzben akkor marad és meglátom.
nekem biztos nem.......csak túrázni fogunk együtt...
holnap jönnek újra, majd megkérdezem pontosan...
Had vegye!
Legalább mindig lesz melód!
Ja és a régi daytonák 600-asok.Jó dolog a haver haverjának a történetei.De ez olyan mint a kölcsönkért franciakulcs esete a traktorosnál.
3 hengeresről beszéltek mert a középső hajtókar adta meg magát.....
Kár hogy az sornégyes.Ezek 2006-tól van a sorhárom.
és nem volt....még megvan...
daytona....valami kétezervalahányas, de nem injektoros...
Kérdés hogy melyik volt?
Volt nálam két srác akliknek a haverjuknak 3 hengeres van....ne akard megtudni miket mondtak róla....gyakorlatilag csak a hibahegyeket.....a leggyengébb a főtengely volt........és még egy csomó más... .....ne akarj Te olyat, inkább motorozz az sv-vel...
Még a végén meglesz a nap képe a bikepics-en.Egy bazi nagy O-ban csücsörít a csóka a sisak alatt. 50 centiről fényképezve.
Ha lehet mikor jobbról-balról előzitek a csóró dojcs túrabubust kanyarban ne jusson eszedbe.
Elvileg a Goldin lesz kamera,én meg ilyen alkalomszerű fotós vagyok,vagy eszembe jut,vagy nem......
Köszi Sanyi! Megkérdezem!