Amúgy lehetnek is mert hogy hozzáférj az S-es foncsorjához le kell feszegetni a búra átlátszó részét.Ami hentesmunka és szerintem el is fogod törni.Kicseszettül oda van ragasztva sikaflexel.
Úgyhogy hagyd a picsáa addig míg lámpával veszel le egy falat.Utána tuti cseréled az egészet.Addig meg nem lesz semmi baja.
ruha már jogsiszerzéshez be volt szerezve, előző tulaj kb 3000km-rel ezelőtt cserélt mindent:fékbetétetktől kezdve összes folyadék, szűrők gyertya,gumi,láncszett. szóval inkább a külsejére menne most a pénz télen nem akarok most feleslegesen cserélni semmit hogy álljon, majd ha lehet motorozni akkor át kell nézetnem a szelephézagokat meg injektorszinkront és akkor már olajcsere.
Kezd a belsejével,fékolaj,telóolaj,motorolaj,gyertya csere......aztán tegyél félre túrázni és ha még marad forint,akkor jöhet a csinosítás........hidd el sokkal jobban jársz így!
lövök róla képet, most vettem nyár végén, ez az első nagymotorom és tényleg szeretném rendbehozni télen lesz rá időm. hasidom fokozatkijelző szóval a elsősorban esztétikailag akarom gyárira pofozni. Tavasszal meg majd a belsejét.
Valamelyikőtök kapta már szét az első lámpát, mennyire macerás? Előző tulajnál megborult helyben a drága és kéne egy baloldali foncsort guberálnom mert átlóban végig van repedve, és marhára irritál pedig nem veszélyes
Úgyhogy hagyd a picsáa addig míg lámpával veszel le egy falat.Utána tuti cseréled az egészet.Addig meg nem lesz semmi baja.
Idomok?