Huh...........az a gond hogy szinte mindenhol ennyi a benya vagy drágább kivéve a vad keletet ami meg messze van nekem benzinturizmusképp így ez van.Autót nem akarok venni míg a puntó szét nem esik szó szerint de még akkor is meggondolom motort meg mivel a kisbarkaszt sosem adom el így venni sem fogok nagytata koromig.
Ergo az illetékek nem fognak bizgatni.
Az inkább hogy jövőre hova menjek.Horvátia tuti lesz megegy nagy körútra gondolok hogy arra még jut pénz de tovább nem.
1 éve egy jó 1000-es SV 1 milla volt, most nézem és 7-800 ért kb 10 db van fenn. Juj de lementek az árak... mondjuk így sem fognak nagyon elkelni. Átírási illetéket is megemelik elég rendesen azt olvastam most, benzin meg egyenrangú lett az arannyal, ami nem is érdekelne így télen mivel dizel kocsim van, de a gázolaj meg egy árban van a heroinnal. Nagyon nagy baj van kialakulóban kishazánkban
Nekem egyszer a kartergaz cso nem lett visszadugva a tank aljan a helyere es onnan jott szelephezag szeru hang...bar torpanast nem okozott es 1000em volt, de talan erdemes megnezni.
Egy kis segitséget kérnék töletek, olyan problémám akadt az elmult idöszakban, hogy a motorból eltérő zajt kezdtem el hallani, elöször csak hidegen csinálta a moci ezt a "csörgést", és miután bemelegedett nem lehetett hallani, egy idő után már melegen is észlelhető volt a furcsa zaj, megmutattam egy szerelő srcának, és arra tipeltünk, hogy szelephézag lesz a probléma,( kilóméter óra is ott járt olyan 42ezer körül), ezért szét is kapta a gépet, de a szelephézag hibátlan volt, megnézte a vezérműláncomat, hogy esetleg nem-e az a ludas, de ott se talált kifogásolni való problémát, ezek után arra a következtetésre jutottunk, hogy a probléma forrása valószínüleg az injektorom lehet, hiszen a furcsa zaj egészen a tank alól közvetlenül halható, és csinál néha a motor olyat, hogy 200km/h- tempónál teljesen megtorpan, a fordulat leesik alapjáratira, és utánna ujra elindul a gép mintha semi nem történt volna. Nem tudom hogy volt-e már valakinek ehhez hasonló problémája, sőt azt sem, hogy az injektort mennyire lehet szétkapni, vagy ha tényleg az a baj forrása csak csere lehet a megoldás? Kérlek benneteket ha találkoztatok ilyen broblémával már, vagy tudtok vmi megoldást osszátok már meg velem. Előre is köszönöm.
Ergo az illetékek nem fognak bizgatni.
Az inkább hogy jövőre hova menjek.Horvátia tuti lesz megegy nagy körútra gondolok hogy arra még jut pénz de tovább nem.
Egy kis segitséget kérnék töletek, olyan problémám akadt az elmult idöszakban, hogy a motorból eltérő zajt kezdtem el hallani, elöször csak hidegen csinálta a moci ezt a "csörgést", és miután bemelegedett nem lehetett hallani, egy idő után már melegen is észlelhető volt a furcsa zaj, megmutattam egy szerelő srcának, és arra tipeltünk, hogy szelephézag lesz a probléma,( kilóméter óra is ott járt olyan 42ezer körül), ezért szét is kapta a gépet, de a szelephézag hibátlan volt, megnézte a vezérműláncomat, hogy esetleg nem-e az a ludas, de ott se talált kifogásolni való problémát, ezek után arra a következtetésre jutottunk, hogy a probléma forrása valószínüleg az injektorom lehet, hiszen a furcsa zaj egészen a tank alól közvetlenül halható, és csinál néha a motor olyat, hogy 200km/h- tempónál teljesen megtorpan, a fordulat leesik alapjáratira, és utánna ujra elindul a gép mintha semi nem történt volna. Nem tudom hogy volt-e már valakinek ehhez hasonló problémája, sőt azt sem, hogy az injektort mennyire lehet szétkapni, vagy ha tényleg az a baj forrása csak csere lehet a megoldás? Kérlek benneteket ha találkoztatok ilyen broblémával már, vagy tudtok vmi megoldást osszátok már meg velem. Előre is köszönöm.
Nincs valakinek elfekvőben 1 bal oldali féknyereg tartó konzol?