Vanni 2009-es egy hengerrel több.............Amúgy 2007-es volt.
28e el adtam el.
Olajat csak akkor ette (KB 3 decit 6-e Km-en) mikor elég rendesen pörgetve volt mert loholtam a túrán a többiek után.
Ekkor benyelte a 8-at.
Ha csak 140-150-et mész vele lájtosan akkor leesett 5,5-6-ra a fogyi.
Két személyel nem teszteltem kinyírni senkit se akarok magamon kívül.
De rengetegen voltak velünk ketten és nem panaszkodtak.Én és a csomagok jól el voltunk napi 5-600 Km-el.De nekem N-es volt nem S-es.
Azt meg kell szokni hogy terheled jobban a csuklót.
Többen túrásítottak inkább magas kormánnyal.
Neked hanyas évjárat van?
Mennyi km van benne?
Olajat nem eszi?
Fogyasztás?
Hosszú túra 2 személlyel is kényelmes?
Bocsi a sok kérdés miatt és köszönöm az eddigi segítséget...
Tapasztalat... 3 év alatt 12 ezer km-t tekertem bele a 150-es etkóba úgyhogy nem kezdésnek kell. Az Sv-n és a Honda Cbr 600 F-en gondolkodom. A Cbr talán túl erős lenne még nekem de nem tudom...
Én is szétbontottam már több éve a 2005-ös FZS1000-et, mert nem kellett senkinek Ducati futóművel. Pedig az is forgalmis magyar gép volt, még pályán se ment. Egyedül a Yoshi rendszerért kapkodtak.
Suzuki Sv 650-esről érdeklődnék 2003-2005 közötti évjáratokról.
Van-e vmilyen gyári "betegségük"
Mennyire kényelmes (180 centi vok) és főként túrázgatni szeretnék vele.
Fogyasztása hány liter körül mozog?
Január-február környékén tervezek motorvételt és az Sv az 1-ik esélyes befutó. Ha bármilyen más fontos infótok van erről a modellről légyszi osszátok meg velem.
Segítségeteket előre is köszönöm
Üdv: Tibi
Segítséget szeretnék kérni, hátha van akinek van jó infója.
Suzuki 650 SV-S modellt keresek. 2005-től, lehetőleg feketét vagy kéket és rendszeresen karbantartottat.
Ha van valaki aki tud egy jó linket, ne hezitáljon!:_)
28e el adtam el.
Olajat csak akkor ette (KB 3 decit 6-e Km-en) mikor elég rendesen pörgetve volt mert loholtam a túrán a többiek után.
Ekkor benyelte a 8-at.
Ha csak 140-150-et mész vele lájtosan akkor leesett 5,5-6-ra a fogyi.
Két személyel nem teszteltem kinyírni senkit se akarok magamon kívül.
De rengetegen voltak velünk ketten és nem panaszkodtak.Én és a csomagok jól el voltunk napi 5-600 Km-el.De nekem N-es volt nem S-es.
Azt meg kell szokni hogy terheled jobban a csuklót.
Többen túrásítottak inkább magas kormánnyal.