"fékhez nem is a rézpaszta a legjobb, hanem van úgy nevezett fékpaszta, ami ezüst színű és 1100 celsius fokot kibír"
egyébként ezekre a területekre gondoltam,de ha minden kötél szakad bekenem zsírral a betét tárcsával találkozó oldalát,az biztos megszünteti
a fékbetét hátulját(ahol a dugattyuval érintkezik) is érdemes megkenni vékonyan szilikonnal (vagy más höálló cuccal)+ a fékbetét nyeregre támaszkodó felületeit
sokszor igy megszünik a nyikorgás
Attól függ hova kened, de ha ahová kell akkor nem segít.....a csikorgás a betét anyagától függ többnyire na meg ha bekapott valami vackot, igaz akkor egy idő után elhallgat amikor elkopik a kosz.....amúgy nincs azzal baj, esetleg le lehet törni a belépő élét és az is lehet megoldás.....
Tsanyi!
Valószínű te tudsz nekem válaszolni:
szerinted a fékpaszta tényleg segíthet a nyikorgás megszüntetésére?brembo sportos utcai betét (szinter),alig párszáz km-rel
Az belefér............a blokknál a felfogatások meg ilyesmik.Aszongyák a tölem okosabbak akik már láttak ilyet.De flex megoldhatja.
R1 é meg csak vilahíd és összekötő cső kérdése.Az nem akkora macera.
Az enyémbe spesiel simán belemegy a 600 RR telója csontra.
A féktárcsával már nem vagyok ennyire biztos.
Nameg az első gumi oldala.