Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Tuti kerülne 50e-be a lámpa dili...
Nem is tudom
Szabályosabb mint a xenon csak kérdés hogy nézne ki
az elso plexim pont ketlampsahoz jo ugy nez ki mint a csirke a nagy durranasban.
azt mindjárt gondoltam
Még a telóra szerelt visszajelzővel ellátott"ködlámpán" is gondolkodom.
Csak az a helyzet hogy lehet puhány leszek és veszek 1 ugyan olyan plexit mint amit letört az aszfalt meg a yaris... és akkor a ikerlámpának lőttek.
jobb mint egy lampa.
A minap elgondolkodtam hogy a kis CB-re is kéne ilyen lámpát rakni
Lehet jobban is látnék vele sötétben
Nekem nagyon bejön a bamba feje.
Hát annyira könnyűre építették hogy kell az a z 1,2 gramm.
hiszek neked!

nem tudnak pattintós bucit gyártani olyan minöségben hogy kibirjon annyit mint egy japán,ezért beleraknak +sulyként egy darab vasat


Mindent bir.
Még engem is.
Az SV bírja a 104-et is! A tripla bírja odáig
Nembirja 104-ig?
motornál 103,76 bar-nal úgyis eldobja az elejét
Huhh....................2 év alatt egy rohadt csepp fékfolyadék sem ment ki a csövön......................pedig vagy 5x módosítottam azt a szerencsétlen csövet és a fittingeket.

Bár mostanában semmi szükség rá.................gyárilag nyomáspróbázott,préselt fémmel van a gép megáldva.

Olyan apró finomságok vannak rajta mint a rozsdamentes fémből készült váltórúd ami nem egy sima pattintós bucival megy a gömbfejre............neeeeeem kérem ezen van egy1 mm-es rugóacél drótszerű bizgere ami bele van a kar gömbjébe fúrva és az biztosítja.

Csípem a békaszeműt az ilyen apró izék miatt.
Értem, tehát hiába a "csúcs" goodridge fékcső, meg fitting szett, ha nem úgy van összerakva, akkor szart sem ér (a leggyengébb láncszem elve alapján,.......lehet hogy szar)
nem, ők rakják össze kézi préssel(illetve Agoét nem tudom)........,de legalább préselve van, igaz a lucas-t is állítólag már árulják típus specifikusan "gyárilag" összerakva, de ha az sem próbázott akkor tök mindegy...
Nem vagyok otthon a témában ezért kérdezem, hogy amit az x-bike (meg az agomotors) forgalamaz goodridge fékcső az nem a goodridge "gyárban" van összeszerelve, nyomás próbázva,......szb?
de, de nem ez a lényeg hanem, hogy normálisan rakják össze.....a héfalé volt a legjobb amíg csinálták a maguk által gyártott fittingeket nyomáspróbával, préselve, de ez drága megoldás volt így ezért abbahagyták(legalábbis így gondolom)........én a szerelhetőben Zolival ellentétben nem bízom.......vészfékezésnél 300 bar is előfordulhat...
Az x-bike a Goodridge fékcsöveket forgalmazza nem?
Sajnos már ők is csak az összeszerelős lucas-t csinálják nem azt a jót amit még az elején......annál már az X-Bike-s is jobb...
http://www.hefal.hu/index.php?...
...én itt csináltattam,ha szebb kell akkor roadking vagy hasonló
Tehát marad a jég
Nincs az cukorból.
A só meg mese.............nincs arra pénzük.
Bevállalós ......utoljára MZ-vel nyomtam hóban,igaz azzal minden nap..........Banditot félteném,főleg a sós létől...
Ha valakinek esetleg kell fesz.szabályzó a motorhoz, szóljon! Tévedésből vettem egy 5 eres utángyártottat, de mint kiderült, nekem nem kell.