Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát...........nagyon remélem hogy nem fogom elfelejteni.Ennyit megér hogy ne az ülésre cuccoljak.................az horror volt amit kellett művelnem hogy fenn maradjon a hengertáska.............szabályos pókhálót szőttem spaniferből és gumipókból.

Egyenlőre alsó-felső rögzítés megvan...........még lesz fenn egy merevítő és hátulra megálmodom az összekötőt amivel megtámasztom a végét.Majd ha lesz lé szinter ha nem akkor festék.
Beszéljünk még róla...de a "szezon" elején akarok hozzád menni vezérműláncozni, meg a szelepeket megnézetni...
jössz?....februárban megyünk...
Fékfolyadékból 4dc elég a telóhoz meg a liter kell ahogy írtad...
még annyit,hogy 1 liter elég telo olajból vagy kell a 2?
fékolajból gondolom elég 1 liter? Köszi
Nice :)
hóbagoly, érdekel valakit?
baj csak akkor lehet ha elfelejted milyen széles vagy hátul

Peti(Fr) elöttem ment sürü városi forgalomban amikor megkarcolta a nagy dobozát egy teherautó platójával,szerencsére nagyobb baj nem történt
ez egy gányoló barom
a hengerek lefogató csavarjait mé nem lehetett imbuszból?
ferdén lehetett csak hozzáférni a sima slicc csavarokhoz
sonkaköszörülésnél meg miért nem használt mérleget?

...de szeretnék ilyen "gányoló barom" lenni ilyen idösen
Ha ezresed van akkor nincs olyanod.....ezt írtuk lejjebb...
60000 km van benne vettem már kuplungkosarat meg veszek még lamellát is mert még nem volt cserélve te tudod hol van a durva állitó a kuplunghoz?
hol van az a durva állitó én nem rég vettem a mocit
Zug?

KB 150 négyzetméter...............igaz tele van lommal és 3-4 helység.

Amúgy köszi...............mint írtam megvenném a givit rá de akkor valakinek szponzorálnia kéne.
Ez eddig KB 2000-2500 forintomban van meg a hegesztődrót.De azt öcsém vette.

Inkább a maradék pénzből vennék gumit,kesztyűt meg horvát kunát asszem.
abszolut!
zug pimper!

Fájn!
hát igen ezen én is elméláznék

Olyan szép az az arany teleszkóp azokkal a radiális fékekkel
Köszönöm
többször is.....fékfolyadékból mindegy csak 5.1 legyen vagy jobb(bár márkák közt is van különbség, de az árak között is, én a ferodo-t tartom mert az viszonylag olcsó és még jó) telóolajból is szintén mindegy, de a 650-be legalább 15W-s legyen, abból Agipozok mert szintén még jó, de olcsó is.....
Sziasztok!

Érdeklődnék valaki cserélt-e már Villaolajat és fékolajat? Tapasztalatok,ajánlatokra vagyok kíváncsi
Fékolajba Motul? Ferodo? Telo olajba Motorex? Vélemények?
Válaszotokat előre is Köszi


elgondolkodtató...hátsó gátlót csak gixxerre érdemes cserélni nem?nagy meló?

elmélázom rajta...

azt bánom, h mikor össze volt törve, komplett gixxer elejét kínáltak 250ért, de nem fogadtam el
arra viszont jó... ....csak hát nem kéne akkor összehasonlítani mert tök más...
Nemisaz................sporttúra.
Úgy tűnik mintha ez eleje miatt kóvályogna, de inkább a hátsó gátlót kell jól belőni vagy cserélni jobbra....nekem is kóvályog ha forszírozott a tempó, igaz az nem 120.... .....ha viszont betekerem a csillapítást és kicsit keményebbre az előfeszítést akkor jobb lesz, de soha sem lesz olyan mint egy sportmotor...
nem, a hidraulika önbeálló......a zörgés gondolom a jobb jobboldalról hallatszik és ha erős a zaj akkor volt párszor egykerő és tsai és a csapágy zörög.......olyankor cserélni illik mert ha berág elég drága lehet az összes cucc.......a váltás nehézségei pedig szintén ilyenekre meg kuplung nélküli váltás na meg rossz olaj...