Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most lesz az első teljes szezon.Ha nincs több jellemzően digó tulajos káosz jólesz ez.
Csak a Busában irogatok,a 130-nál nem szoktam.
Nekem a K5 9-10 volt...
A mostani az Akrákkal 6,4.
A Bódisokkal és az állítással még nem tudom.
te szoktál lenni még a club 130-ban is meg a busa topikban is nem?
nekem a bowdenes kuplunggal nincs bajom...Mondjuk cseréltem
enyém közepes tempóval5.5-6 liter
A tied pl. nagyon tetszik,csak várom a tapasztalatokat.
Szoktam olvasni a Fórumotokat,mert itt van egyedül élet és norm.társaság..
nem viszek utast.Még autóval sem

Na jó autóval igen
7 liter nem kevés.
Szerintem k..va jó moci,keveset fogyaszt,kicsi szerviz és fenntartási költség...
Egyedül ideális...
Tudom mi a szitu.................jó gázkezeléssel áthidalható.

Bár én is áttértem.

Igaz nem sztratoszférarepülőre.
Sajna,a B-king hátsó ülésével van baj anya miatt...
A kuplung nekem jó annyira,viszont túrán anyával a kanyarból előfordul,hogy lassan jössz ki.
Viszont nagyon szerettem az SV-m...
Naked az igazi.
B-king.
hát az enyém is 650-es!
Na ez mind nincs most.
Bár a rángatást ki lehet védeni ha nem alacsony fordulaton jössz ki kanyarból.
Bowdenes kuplung meg szerintem jobb.
Ja és ugyan olyan kényelmetlen volt csuklónak mint a Busa.
Alacsony fordulat kanyarból kijövetel rángatás.
Bovdenes kuplung,motorfékre riszálás..
PL?
Nekem csak 650 volt,2-2be Yosikkal az ülés mellé felhozva.
Brutál hangja volt az tény.
Csak voltak olyan dolgok amit nem szerettem a V2-ben.
ha lenne fölös 1.5M Ft-om.Már vennék is egy busát

De addig is hajtom a jelenlegi triciklimet
Élmény.
Ahogy emberük megunja 4:24-nél a gimnasztikát végző pozőrt.

http://youtu.be/HVltR2lJKsg
sv 1000 2 martin dobbal az valami döbbenet
nekem nagyon jó motorom van ...összességében is tökéletes
Csak másra vágyom