Nézd meg ezt: http://www.autoalkatresz.hu/mo...
Nem tudom milyen állapotban van, a képek nem túl jók, de az ezredes Martinnal nagyon szépen muzsikál. Én már régóta szemezgetek vele, csak még mindig nem indítottam el a duplakipufogó projectet
lehet az előző tulaj sosem foglalkozott a hűtővízzel, a radiátor sapkát levettem megnéztem ott megvolt a szinté s a fagyálló képessége is jó, majd rátöltök a tágulásira , lelégtelenítem aztán meglátjuk hogy alakul a továbbiakban.
Köszi a válaszokat :) remélem tudok rá vigyázni, mert nagyon szépen egyben van :) , a tágulási tartályban lévő vízszint nekem nincs meg, de nem is emelkedett(DRZ-m volt előtte abban volt de annak se változott a szintje) lehet nincs jelentősége. ma felmelegítettem a motort 103 fokig, be is kapcsolt a ventillátor, mostmár azt is leteszteltem.
1: Nekem 180-230 között villan be a lámpa
2:
3: Szerintem a szűkítő csak igen barbár módon távolítható el, én a helyedben néznék rá egy nyitott dobot.
4: motobatt, banner- nekem a banner-ral van tapasztalatom (jó, bár nem a legolcsóbb )
Sziasztok új SV 1000 tualjként , lenne pár kérdésem , a K4 es gépemen kb hány liternél villan fel a tankol! visszajelző? Van e valakinek szerszámos doboz fedél mert az enyém hiányzik, és hogy a gyári dobból a szűkítő "furuja" mennyire távolítható el nagy roncsolás nélkül? Akkumulátorból tudtok e valami megbízhatót elfogadható áron?
Köszi Sziasztok!
http://www.autoalkatresz.hu/mo...
Nem tudom milyen állapotban van, a képek nem túl jók, de az ezredes Martinnal nagyon szépen muzsikál. Én már régóta szemezgetek vele, csak még mindig nem indítottam el a duplakipufogó projectet