Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na jó, de ez nem motoronként..

Tehát kb egy 100-as, vagy kicsit kevesebb lenne fejenként csak a futózás
Mondjuk ez tokkal-vonóval.
Nekem KB 200-250e-ret mondtak.
Mai áron kb mennyi lenne az 1fő/1 motor a kompig, ha a kisbuszos futós kombináció összeállna?
Ha a komplett kocsi 3,5 tonnában bennmarad nincs gond.

1,1 tonna a kocsi 6-800 kiló a 3 motor ha a futó 400 kiló még nincs gond.
Jabizony.

Abdulék 2e Km alatt lenulláztak ott egy vattaúj sportsmartot..........ha azt nézzük hogy én negyedét tudom megtenni amit ők ott akkor is gáz lehet.
De a legnagyobb érv hogy egy hét alatt 2e km ott elég hullává tehet.
Na ez ha még hozzáteszünk oda-vissza 2e autópálya km-t brrrrrr.

Kocsiban meg lehet váltva vezetni.
Ha sikerül 4-5-6 embert összehozni kisbuszos menttel mégolcsóbbra kihozható.
Nem mindegy pénzben hogy 100 KM en 6x5 liter benzin fogy vagy 10 liter gázolaj.
Titán utánfutó, máris 750 kilón innen lehet maradni 3 motorral is
Egy új hátsó 6000km-t csak kibír,annyit meg nem tudsz ott menni 1 hét leforgása alatt....................de a futózás ilyen távon is már olcsóbb,komplett futóstól átkompozni?
aztán azt milyen kategóriával lehet majd vontatni,nem véletlenül "E"


nem tudom,ezért kérdem?
Szerintem oda simán össze lehet gyűjteni a középen gyenge, szélén húsos hátsó gumikat. Aztán minden második este gumizás..
A gond hogy ott egy jó gumi egy hét alatt kuka ahogy láttam.Ha egy ezrest megyek le meg vissza menet közben gumizni kéne..............meg fárasztó.

Abdulék inkább futóztak mert úgy költséghatékonyabb.

Ezért jövőre összedobok egy 3 állásos futót így a kocsiban kevésbé fárasztó.
Motorral.....2nap le,2nap haza,1 hét ott!
biztos igazad van,tapasztaltam,sógóroknál harmadik faluban fizettem , nem keveset,na onnantól már lassabb volt a tempóm ,egy ideig
Az jövőre...............de Korzika nem...............Szardenia jövőőőőőőőőők.

Kocsival.
Beleülteted a bogarat a fülembe......de egyenlőre kivárok..............Korzika vagy Szardínia....hmmm?
Sztem összeadódik a benzin minősége+kevésbé ejtenek át a kúton,esetleg jobban betartjuk a sebességhatárokat......vagy mittudomén....
Nem azt mondom hogy keresni kellett a kátyúkat, de nekem csalódás volt.. mert egyáltalán nem voltak rosszabbak az utak mint itthon. Ha nem kerestük volna a földutas, murvás szakaszokat akkor szerintem bárki, bármilyen motorral kényelmesen abszolválhatta volna a túrát. Néhol dobált az út, de nagy kátyúk nem voltak, kicsi se volt igazán..
A Benzin meg volt vagy 300 Ft..azért elég sok mindent el lehetett nézni.
Mellékutak is egész járhatóak,a Krímen legalábbis. Már párszor tettem be képet a hátsó gumimról a fúrumra.. hát nem volt rajta csík, sőt.. kicsit lekerekedtek a mintaárkok a széleken. A kanyargósok teljesen jók voltak
Vagy csak a szomszédé mindíg zöldebb................sárgább...............kékebb................
..hupililább...............pinkebb....................nudistább.
biztos jobb a benyájuk is,mert valóban igazad van
Jól hangzik!
Útminőség arrafelé?
Krím félsziget volt a célterület, különös tekintettel az ottani szerpentinekre, és az Arabat földnyelvre. De előtte még Moldovát is megcsodáltuk. Elmentünk egész Kerchig (utána már Oroszország van). Hazafelé meg Duna-delta transalpina, Al-Duna..

5100 km össz
Nemtom...............pont horvátban nyomtam le a sövönek 7 litert a torkán.
Érdekes,hogy külföldön mindig nagyon takarékos a bandita is.........pl a mostani túrán alig ment 5 fölé a fogyasztás....
A vad keleten.
Merre is zajlott eme túra?