Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó az pirosan is
Szerintem nincsen olyan amelyik gyárilag fehér hátsó lámpával készült. Nekem fáj a fogam egyre, de csóróság van.
Ha az FKK még nem gyanús Neki akkor talán majd az, hogy már a kapuban lerántják róla a bugyit....
Sajnos igen...
Azt már énis hallottam, hogy nem annyira kényelmes az S-es, de nekem az tetszik, az egyik szempont is pont ez a GS lecserélésére, hogy végre fejidom. Lábtartók az Sesen teljesen másak, vagy csak annyi, hogy 2 csavarlyukkal feljebb van csavarva?
Remélem elég "merev" lesz a 1,5-ös! Gondolom nem véletlen, hogy 2-es, 3-asból ajánlják. Azt tudom, hogy az 1-es az "szar"
6 éves motor. Ha hibátlan lenne azt mondanám nagyon olcsó. Valószínű közel sem hibátlan. Így lehet hogy olcsó lesz, de az is lehet hogy nem.
1-2 köcsögmódon alkudozót elhajtottam én is a francba,föleg ha másodszor,harmadszor is felhivott,de a motorról nem beszéltünk és arról sem hogy megnézi
ötezret engedtem a meghirdetett árból
...és nyugodtan ki merem jelenteni hogy jól járt az uj tulaj


ha nagyobb távu motorozás is tervbe van véve akkor a gs500 után N-es Sv-re kell ülni (én is azt tettem)
Sok S-es tulaj szeretné átépiteni N-esre,forditva egy sem.
Ja még annyit, hogy szerintetek ez így papírok nélkül reális ár érte, vagy lehet/kell még faragni belőle bőven?
Nem kilométer alapján veszünk motort.. Ha jó vedd meg, ha nem akkor ne.

650 körül nem fogsz új SV 650-et kapni.. De szerintem 30ezret futottat se nagyon
Beszéltem a csávóval, azt mondta hogy nem tudja garantálni 100%ig, hogy nem lett visszatekerve az óra, de hogy egy ilyen motor 80ezret is elmegy és meg sem hallani rajta. Magyarul akár 80ezerről tekerte vissza
Jobb oldala törött volt azt mondta, de nem akart kitérni rá hogy pontosan mi, és azt sem mondta el hogy miért lett újrafényezve a tank, csak annyit vallott be hogy újra van. Egyébként nincs vele semmi baj, akár lábon is ellehet hozni.
Úgy lenne a legtisztább persze hogy elmenni előtte megnézni, de 250 kilométerre van, annyit meg nézelődés céljából nem nagyon utaznék. Hátsó lámpa amúgy gyárilag fehér, vagy az is már ki lett cserélve szerintetek? (törött volt a hátulja is?)
akkor no problem
Köszi mindkét Zolinak! A motoron minden gyári az alkatrészeken is látszanak a jelölő festékek.
Kimarattam vízsugárral 2 db rendszámtartót rozsdamentes 1.5mm acélból holnap rávarázsolom és lefotózom. Köszönöm a rajzot és a segítséget. (még mindig keresek olcsó jó hangú dobokat 1000-re), ha tud valaki esetleg ne fogja vissza magát, vagy 2 szép gyári is érdekelne, és akkor ezeket szétberheltetném
mondjuk ez igaz.
Mert teged tenyleg nem surget a muszaj.
ötszázat lobogtattak nekem de nem adtam oda.....és nem hívtam vissza másnap sem
igen de ha volt írva az injektor pl kipufogó vagy sport levegő szűrő miatt akkor az törlődött és vissza állt a gyári paraméterekre
Sziasztok!

Eladó egy Daijiro RE066 típusu környezetvédelmi tiltás kiiktató modul SV650 (03-06), ami kb fél évet volt a motoromban.
Sajnos a motort összecsuktam így már nincs rá szükségem...
Ár: 23.000Ft (új ára közel 50.000Ft volt...)

Ha valakit érdekel, akkor PM-ben írjon.

Üdv. Ádám
Igen.
Sziasztok!

Ma kivettem az akkumat és amikor visszaraktam próbaképpen ráadtam a gyújtás, ekkor a fordulatszám mutatója felment 7000-ig majd vissza. Ez ilyenkor normális?
Áh odaadtam másiknak...............láthatóan nem akart tankal dolgozni.
Ja, ma leadtam szervizbe a motort.. kiröhögtek hogy néz ki, meg akkor még egyszer, amikor mondtam, hogy kérek az órába + 3000 mérföldet
Úgy gondoltam hogy egy camping gázos lángszóróval bemutatod neki, hogy ez nem robban.. Először biztos leizzadna a szaki, de utána egy szava se lehetne
Robbantja a hóhér................pénzem van benne.Ez kijavszereli.............aszongya rozsda felületi simán leszedhető pici noszogtatásra ami mosásból áll.

Ha ez megvan megy porszórásra a külseje.Azt foszfátozás után öcsi lealapozza kigitteljük és megy rá a festék.Talán jövő héten lesz egy pompázatos tankom ha el nem cseszem.