Azt már énis hallottam, hogy nem annyira kényelmes az S-es, de nekem az tetszik, az egyik szempont is pont ez a GS lecserélésére, hogy végre fejidom. Lábtartók az Sesen teljesen másak, vagy csak annyi, hogy 2 csavarlyukkal feljebb van csavarva?
1-2 köcsögmódon alkudozót elhajtottam én is a francba,föleg ha másodszor,harmadszor is felhivott,de a motorról nem beszéltünk és arról sem hogy megnézi
ötezret engedtem a meghirdetett árból
...és nyugodtan ki merem jelenteni hogy jól járt az uj tulaj
ha nagyobb távu motorozás is tervbe van véve akkor a gs500 után N-es Sv-re kell ülni (én is azt tettem)
Sok S-es tulaj szeretné átépiteni N-esre,forditva egy sem.
Beszéltem a csávóval, azt mondta hogy nem tudja garantálni 100%ig, hogy nem lett visszatekerve az óra, de hogy egy ilyen motor 80ezret is elmegy és meg sem hallani rajta. Magyarul akár 80ezerről tekerte vissza
Jobb oldala törött volt azt mondta, de nem akart kitérni rá hogy pontosan mi, és azt sem mondta el hogy miért lett újrafényezve a tank, csak annyit vallott be hogy újra van. Egyébként nincs vele semmi baj, akár lábon is ellehet hozni.
Úgy lenne a legtisztább persze hogy elmenni előtte megnézni, de 250 kilométerre van, annyit meg nézelődés céljából nem nagyon utaznék. Hátsó lámpa amúgy gyárilag fehér, vagy az is már ki lett cserélve szerintetek? (törött volt a hátulja is?)
Kimarattam vízsugárral 2 db rendszámtartót rozsdamentes 1.5mm acélból holnap rávarázsolom és lefotózom. Köszönöm a rajzot és a segítséget. (még mindig keresek olcsó jó hangú dobokat 1000-re), ha tud valaki esetleg ne fogja vissza magát, vagy 2 szép gyári is érdekelne, és akkor ezeket szétberheltetném
Eladó egy Daijiro RE066 típusu környezetvédelmi tiltás kiiktató modul SV650 (03-06), ami kb fél évet volt a motoromban.
Sajnos a motort összecsuktam így már nincs rá szükségem...
Ár: 23.000Ft (új ára közel 50.000Ft volt...)
Ma kivettem az akkumat és amikor visszaraktam próbaképpen ráadtam a gyújtás, ekkor a fordulatszám mutatója felment 7000-ig majd vissza. Ez ilyenkor normális?
Robbantja a hóhér................pénzem van benne.Ez kijavszereli.............aszongya rozsda felületi simán leszedhető pici noszogtatásra ami mosásból áll.
Ha ez megvan megy porszórásra a külseje.Azt foszfátozás után öcsi lealapozza kigitteljük és megy rá a festék.Talán jövő héten lesz egy pompázatos tankom ha el nem cseszem.
ötezret engedtem a meghirdetett árból
...és nyugodtan ki merem jelenteni hogy jól járt az uj tulaj
ha nagyobb távu motorozás is tervbe van véve akkor a gs500 után N-es Sv-re kell ülni (én is azt tettem)
Sok S-es tulaj szeretné átépiteni N-esre,forditva egy sem.
650 körül nem fogsz új SV 650-et kapni.. De szerintem 30ezret futottat se nagyon
Jobb oldala törött volt azt mondta, de nem akart kitérni rá hogy pontosan mi, és azt sem mondta el hogy miért lett újrafényezve a tank, csak annyit vallott be hogy újra van. Egyébként nincs vele semmi baj, akár lábon is ellehet hozni.
Úgy lenne a legtisztább persze hogy elmenni előtte megnézni, de 250 kilométerre van, annyit meg nézelődés céljából nem nagyon utaznék. Hátsó lámpa amúgy gyárilag fehér, vagy az is már ki lett cserélve szerintetek? (törött volt a hátulja is?)
Eladó egy Daijiro RE066 típusu környezetvédelmi tiltás kiiktató modul SV650 (03-06), ami kb fél évet volt a motoromban.
Sajnos a motort összecsuktam így már nincs rá szükségem...
Ár: 23.000Ft (új ára közel 50.000Ft volt...)
Ha valakit érdekel, akkor PM-ben írjon.
Üdv. Ádám
Ma kivettem az akkumat és amikor visszaraktam próbaképpen ráadtam a gyújtás, ekkor a fordulatszám mutatója felment 7000-ig majd vissza. Ez ilyenkor normális?
Ha ez megvan megy porszórásra a külseje.Azt foszfátozás után öcsi lealapozza kigitteljük és megy rá a festék.Talán jövő héten lesz egy pompázatos tankom ha el nem cseszem.