Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halló!
Itt megtalálod a hirdetésem -- http://www.kepesmotor.hu/utcai...
Szia!
Sajnos rossz az időpont.

18-20.-án megyek egy 1500-ast ausztriában.
Sziasztok,

Nem vagyok itt nagy fórumozó úgyhogy sorry ha rossz topicba írok :)
Jövőhét 7végén eladásra kerül a motorom, és előtt még szeretnék menni egy nagyobb kört, 3-4 naposra gondoltam, jövőhét hétfőn vagy kedden indulnék és szívesen fogadnék társakat erre az utolsó gurulásomra, Sajnos úgy tűnik hogy akikkel mentem volna egyéb okok miatt nem tudnak menni. Horvát (Isztria) Szlovén tengerpartra gondoltam esetleg Olaszországba is egy picit, sátrazós megoldással. Egyedül nem nagyon szeretnék elindulni ekkora útra, ha nincs jelentkező akkor csak valami 1- max 2 napos kört megyek valahol közelebb. 702126955 a számom ha valaki érez magában ambíciót akkor szívesen fogadom a hívását! üdv: Andor
Sziasztok, a következőkben kérném a segítségeteket

Miért lehet az hogy, az egyik indexem sorozatosan kiég, de csak a bal hátsó, közel fél év alatt 4 izzó.
Mi lehet ennek az oka ?
Nemám tele lesz kosszal.
Télen nekem is fényeztetni kellene! vagy majd jövőre, még nem tudom! Lehet, hogy majd 10 éves szülinapjára kap a vas új dukkót!
Milyen állapotú a gumi, és hogyé' van kilója? És Pilot Road 1, 2, v3? Köszi!
Fogalmam sincs.Én 4 rugóért vettem festéket,még a többi vucc lesz egy 2-3e meg a levegő ami egy rendes férfinek van kompresszorban.

Öcsi mondta ő csinálja.


Amúgy a bugyikéket 2 éve horpadás kihúzással,óratakaróval,első sárvédővel 20 ezerért festették.
Mennyiért fényeznek egy ilyet?
ebay-es.Ki kell porszívózni alapozni gittelni pár helyen vékonyan,csiszmákolni,füller,csiszolás,festés,lakk,felszerelés.
Csinos lett! Ez melyik? az e-bay-es, vagy a tiéd?
A geszterédi falunapra, hívunk, és várunk minden motorost augusztus 4. SZOMBAT 11:30 ra! szeretnénk ha jelenlétetekkel emelnétek falunapunk színvonalát!
Hetvegen tankolok.
Na ezt nem akarom.
Ha egyszer eladásra kerülne a sor a kutya nem hinné el hogy nem baleset miatt lett átalakítva.
Ahogy Vanyek mondja csináld azt.Vedd meg az s-est és építsd át.A leeső alkatrészeket pedig áruld ki
Nem mondtam volna?.....ezért jobb személyesen mint telón, Zolinak igaza van....
mi a szosszel feszitsek ra?Asszem inkabb szerviz...Nem akarok ugy jarni, h a vegen nem lesz elso fekem.

GSS: ha nem ert hozza az ember, sajna igy jar.Mekkora husu tarcsa okes meg?
nem(csak) azért érdemes a tárcsát nézni mert pénzbe kerül ha elkopik,hanem mert árulkodik az egész motor használatának mértékéről és módjáról (km és vezetési stílus együttesen )

betét vastagság jól látható ha a tárcsa sikjából nézed
A tokico felirat közepe felett a csőcsatlakozás alatt van egy 5-ös inbusz csavar.Azt tekerd ki.
A betétek nem fognak kijönni mert beleszorultak.Valami nem fém tehát nem karcoló izével szét kell feszíteni a dugókat de úgy hogy ne baszd el a tárcsát.Ha picit meglazultak kicsúsznak a betétek de a dugókat tökig vissza kell tolni miután elpucoltad őket a zsuvától.
Majd bele a betétek és vissza a stift a menetre pici rögzítővel.
Ezután felpumpálod.
Nem bonyolult de mivel se tapasztalatod se szerszámod és a fék nem játék fordulj valami szervízhez.
Én inkább fizetnék a helyedben.
Nem kell.
Újratölteni és légteleníteni akkor kéne, ha a fékbetéteketpréselő dugattyút is eltávolítod.
Meg kell nézni mit ír a manuál. Ha eléri azt a kopottsági szintet, akkor fel kell készülni a cserére..

A Divin pl 4,5mm hátul a limit. 3,8-nál cseréltem
ja es utana nem kell legteleniteni meg ilyenek?
kombinalt fogoval?vagy?

(bocs, a kornyeken nem jartam meg eletemben arra...szoval csak laikusan, step by step)
A trükk hogy tekerd ki stiftet ami tartja a betétet.