Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémen működött. Ja izé az enyem egy jó motor volt. Miután Sanyi beállította köszi Sanyi
Eladó! Érdeklődni privátban!
Szilveszterkor meg simsonos koromban...... Sanyi szokott ujev napjan lovak koze csapni.
Igen, és azért furcsa is, hogy télen (szilveszterkor szoktunk gurulni), mondjuk a -4-0 fokban is pöcc-röff indul és stabilan tartja nálam az 1400et.
Akkor eccer nézd meg az enyém. Tényleg mindegyiken beszarik ez a dolog, nekem is van róla elméletem, hogy miért, de még nem foglalkoztam vele komolyabban bár ahogy írtam annyit sikerült megoldanom, hogy rövid ideig magasabb legyen az alapjárat olyan 2000 körüli, de túl hamar engedi vissza. Ez nyilván hiba, de igazából mivel mükszik a gép enélkül is így gondolom ezért nem foglalkozik ezzel senki behatóbban.
Te meg menj a faszba. Sv csoportban nem bírom elmagyrázni, hogy szar a kínai ledes index. Te meg sehol nem vagy. Ratyi....
Én sem láttam még sv-t k3tól felfelé (pedig van jópár itt felénk) amin működött volna hidegen az emelt alapjárat. Egyszer majdnem belőttem magamnak, de aztán mégse. :) Én 1400en használom az ezrest, azt szereti.
Így van, erre írtam, hogy ez nem jó, hidegen emelt alapjárat a normális. Én is 1400 körül használom, ott kevésbé hajlamos a hirtelen leállásra.
Na de neki hidegen melegen 1100 ha jól értem, az meg kevés. Le is fullad simán, legalábbis az enyém lefulladt könnyen, ha alacsonyabb volt, 1400on mar ment alapjáraton is ha kellett
De, melegen, viszont hidegindításnál egy darabig emelt fordulaton kell járnia, de ez nem csak az ezresre érvényes hanem minden más gépre is hacsak nem annyira új modell ahol fordulat emelés nélkül oldják meg hideg járatást. Pl. a kamionom brutál magas fordulaton jár minél hidegebb az idő és nem tudok vele mit csinálni és már fáj ahogy a mínusz akármennyiben majdnem 1000-es fordulaton ordít ( 600 az alapjárat).
Nem 1300 körül kell legyen az alapjárat az ezresen, 1300+-50?
Amit Fr is árul az egész jó, ugyan rég használtam sajnos, de akkor megúsztam úszás nélkül.
Egyszer egy komplett impregnalo spret rafujtam a ruhamra,szarra aztam a kovetkezo rendes esoben. Jo minosegu esoruham van,de 2-300 km esoben,ha mashol niem is,de ahol ulsz a pocsolyadban,ott atenged. Talan amit a halaszok hasznalnak az birna,de az motorozasra alkalmatlan.
Köszönöm
találtam manualt az órát beis állítottam, de a hőfokrol nem ír, hogy lehet átváltani celsiusra? Azlenne a legfontosabb, így farenbe is megnáztem kb mikor mennyi de azért csak jobb lenne celsiusba látni :D
Elvileg egy ideig majd' 2000 környékén kéne lennie a fordulatnak, de tulképp az összes ezt játssza egy idő után a K3-4-esek szinte mind, lehet állítani rajta, magamnak meg is tettem így nekem rövid ideig magasabb ahogy annak lennie kell, de még nem elég sokáig, van pár teória, hogy miért csinálják, de a tutit még senki nem mondta meg illetve nem csinálta meg viszont ettől még mükszik a gép. Alacsony hőfoknál még nem ír ki semmit, az úgy jó én mondjuk mindig melegítem egy keveset kb. 50-60°-ig.
szerintem normális az az 1100rpm.
a kijelzö szerintem farenheitben mér, kapcsold át celsiusfokra.
nekem 650es van, az 20foktol jelez ki.
tölts le egy lúzermanualt,olvasd el, minden kérdésedre benne lesz a válasz.
Sziasztok
Lenne pár kérdésem :D
Még nyár elején vettem egy sv1000s-t 2004es, de jogsim csak most lett meg 3hete, azóta járkálok vele már beletettem 1500km-t :D
Elvileg autómata szivatós de amikor indítom ha meleg van ha hideg beindul és 1100az alapjáratom, ez normális? Előtte cbr 125 volt, az indításkor felment 1.8 1.9re és lassan visszaállt.
Van a műszerfalon óra de nemjol jár azt hogy lehet beállítani?
A hőmérséklet jelző, hideg indításkor még nemjelez semmit, csak kb 0.5-1perc járatás után adja be 70F től nekem abbamér. AZ azért van így h addig érdemes járatni, és csak utána elindulni?
A gumikba mekkora nyomás kell eöl és hátul? A hátsó gumim 190es, de ha joltudom a gyári 180as ez nemtudom számít e a nyomásnál.
thanx...alakul,elég lassan. én a kordura ruhát meg az esövédöt is decathlonos nikwax nevü szerrel mosom ki, majd befujom kiwi impregnáloval. jol birja.
Volt Corduram, mígnem egyszer mosógépbe került s onnantól kezdve sose lett többet vízálló. Előtte mehettem órákon keresztül esőben egy csepp nem jött be.
Geppel mosom,oblito nelkul. Esoruha ved,az is csak bizonyos keretekig,orak alatt seggnel az osszes atazik.
De szigorúan csak kézzel, mert a gép mosás kinyírja a vízállóságát...
Hát jobbulást neked, nem lehet kellemes....
Én 2 hete raktam el a vasat, lemostam, teli tank+adalék, akku ki. Most jönne a ruhapucolás, de valahogy nincs kedvem hozzá
Most,hogy emlited,tenyleg rafer egy mosas a cordurara....
áh...vége a szezonnak,az svk s a villamos is aluszik.
én majd' 1hónapja nem ültem motoron...kényszerböl. elcsusztam meloban lépcsön és eltört a farokcsontom. lábadozok.
motor lemosva,letakarva,teletankolva. aksit nem vettem ki.
De eltűntetek. Biztos mindenki a bogarakat sikálja a bőrruhákról