Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Street Triple & Street Triple R / From VIN # 411984 to VIN # 560476 / Keihin ECU" az ez alatti terkepekre gondoltal?
48700 magyar penzert.
Az enyém 2007-es de -4.6%-on van azt hiszem és nekem ott pontos már gps-hez képest.
Az enyémen annyit csináltam hogy megkapta az új Street térképét az enyémre konvertálva meg a lambdaszonda ment a levesbe mert amúgy is besz*rt :D A mérnökök nem hülyék, ahogy megy az idő csak optimalizálgatják a motort. Ez a térképeken nagyon látszik... Most kisebbek az üzemanyag mennyiségeim mint gyárilag csak a gyújtástérkép sokkal másabb és jóval jobb is a motor :)
Ago mennyiért csinálta a beállítást?
Az szép.
iden kb 15 ezer . osszesen mar alulrol surolja a 28 ezret.
Km-ben hol tartasz?
Nekem a Street-et Ago beallitotta fekpadon, eg es fold a kulonbseg. Szerintem nem eri meg a power commander az arat, ha azt nezed, hogy tuneboy-ban ki lehet iktatni a lambda szondat es a SAI-t is. (Elvileg TuneECU is tudja). Valamennyivel tobbet is fog enni, de szerintem a gyari terkeppel a 7 liter tenyleg sok. Nem vagyok nagy szakember de lehet megerne majd telen jobban atnezetni (gyertyak szelephezag stb...).
Zsupek: nekem a 2009-es Street-en kb -6.5% a pontos.
Hát én az alföldre ezért sose vennék nakedet :D
Vagy Hayabusa vagy ZZR1400 :D
Jah csak pl volt 2006-os Suzukim ami a gyári gumimérettel 100-nál már 15-öt csalt... Azért nem mindegy hogy míg a Suzuki kb 15%-ot csal addig a Triumph vagy Honda csak 5%-ot. Mondjuk valahogy legalább papíron hozni kell a végsebesség adatokat a konkurenciával szemben :D
Ezt a bajai mocit ismeri vki?
Mindenki csal ez Eu szabvany
A sebbeségekkel kapcsolatban annyit hogy még a Triumph is csal valamennyit gyárilag szóval vagy ne is foglalkozzatok mennyit ír vagy a Tuneecuba a speed adjust-ot állítsátok olyan -4.5-re Street esetén és -4.7-re Speed esetén. -5-nél már 100km/h-nál kb 1-el kevesebbet mutatna mint ami a valóság. A -4.5-öt ajánlom mindenkinek az elég valóságos :D :D
Táblázat az mi? tapasztalat amugy igen -1=+2 de mint irtam a lancvedo bánja
Mint mondja alföldi
Annyira nem pontos de kb 6000 nél megy 6. ban az én speed em óra szerint 165öt
Mernemvagynoooooormalis.
Lassan lesz motorom is ha szerencsem lesz.
Èn pèntek este nyomtam egy 233at az Árpádhídon hazafelè
Szia. Itt van a szomszédomban a vízműtelepen de semmit nem halottam még róla pedig szerelő vagyok én is. Megkérdem holnap kollégákat mert mintha az egyik beszélt volna róla.
Nem aszondtam hogy normalis az ipse.
Amugy a streetnek 15/47 es 8200-300 nal megy 160-at.
Az nekem boven eleg,ven tata vagyok,nembirom a nagy hajtast.
Netes progi szerint igen és a nagyvason is ezt írja gyárinak, kinek mi tetszik hosszítva gondolom tatás bandit 1200 lesz belőle...
Ez a gyari?
Mer lattam olyat aki nem roviditett hanem hoszitott rajta.
Passz igazából táblázat szerint majd nem ugyanaz a -1 vagy a +2 a lánc remélem enged annyit még nem vizsgálgattam annyira. Megnéztem 18 - 42 a fogak száma.
200 az mar zűrsebesség.
A fogyasztással nincs bajom csak mi alföldi hülyék szoktunk 200 felett is menni a sok semmirekellő egyenesben.
Rákötöttük ma autós gépre, olvasta. Egyetlen hiba amit írtam is benzinszint érzékelő jeladó vezeték szakadás.
Az is lehetséges amúgy hogy a 6. fokozatba az ECU is visszavesz mint a Suzukiknál... Erre vannak a környezetvédelmi kiiktatók de az nálunk nem játszik mert gyári a fokozatkijelző és ugye ott b*ssza át az ECU-t. Én esélyt se adok ezeknek a dolgoknak mert 6-ba sose húzom ha racing van :D
Szia Hornet! Nem ismered vèletlenül Fehèrváron a 8as műhely nevű helyet?