Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah és valahol elhagytam a váltórudazatot rögzítö pici drót clipet.
Nincs valakinek egy fölös darab?
Akkor közelítünk a niránához.
A lámpatököt nem adod el külön olcsón valamikor a jövö honapban?
Az enyémen van egy körömnyi horpadás.(sose adj kölcsön motort csak ha totál bízol )
Ha már lesz komplett.
Elvileg lesz komplett lámpa jövőhéten. Passz 50km tesztút volt kimondottan kőszállítóra nem emlékszem hogy találkoztam volna mindegy Í.J.
Igen minden gyári még!
Fent jobban megy most egy kicsit úgy érzem
Keprol nem latni de az ujabbak nagyobb darabok is mint a street.
Lépett is ahogy kell ;)
Szeva Hornet! Igen több lóerő ès köbcenti a speed viszont 20kilóval nehezebb is. A külömbsèg csak annyi hogy nem kell annyit váltogatni a szerpentinen ha ki akarsz lőni a kanyarból mert egy jó speednek 3000től lèpnie kell rendesen
Sziasztok :) Tegnap volt szerencsém kipróbálni egy 1050-est és kibaszottul tetszik :D Érdekes. A súly külömbséget érezni, magasabb és a lábtartó és az ülés is messzebb van egymástól, de nagyon kényelmes. Fék isteni. Bárcsak az enyém R-es lenne, akkor nagyjából hasonló lenne. Viszont nem érzem sokkal erősebben a Street-emnél. Egy kicsit kartépősebbre számítottam a plus köbcenti és a plusz 26 lóerő miatt, de így sem volt rossz. Majd megyek vele még egy kört amikor be lesz állítva a futómű mert tegnap előtt volt szmmeringezve az elej és kicsit el lett tekergetve.
20540 jó ha még minden gyári. Érzésre volt változás?
Amíg meg nincs új lámpa Zoli megoldása tökéletes :)
Amúgy a ragszalag az a széles átlátszó azért is jó mert a víz így nem megy bele és nem lesz akvárium.Nomeg összetartja.
Huhh szípen megküldte a kavics.Tehergépről vagy hogy a bánatba?

Örülj hogy a crom karika nem sérült,nem javítható és legolcsóbban 15 körül kaptam újat.
Bontott elég lehetetlen,a sérült lámpa is 30-40 rugó körül mozog.
Bár így szerencse mert a puffos daraboknál nem mindig sérül a belső foncsoros üveg rész és eladogatják külön.
Átlátszó ragasdztószalag rulez.
Tune ecu oldalárol az 20540 est tettem fel. Kerek a lámpa, már jövő héten jön másik, mert persze jobban vizsgálva ki is lyukadt....
Az szép... ebay.de :D Télen tuti lesz majd fent valamikor jóárasított lámpicsek. Kerek vagy már az új fajta? Gyári alap térképet tettél fel?
Nos felraktam újabbat azzal nem is volt gond elmentem kipróbálni kavicsot kapott a jobb lámpa és berepedt....
Jah meg stabilabbnak tartom a laptopom mint egy okostelefont ilyen módosításokhoz :D És a wines tuneecu még ingyen is van :)
A térkép azonosítóját látod csak a map edit fülnél mikor beakarod egyáltalán csak töltetni a térképet vele azt írja hogy túl régi térkép. Ismerösöm Sprintjén (1050 Keihin) találkoztam ezzel a problémával. A map száma alapján kiderült hogy a gyári legelső így én csak eggyel frissebbet leszedtem és rátöltöttem hiba nélkül. Gyáriak azért nem szoktak kakukktojások lenni :) Azóta tökéletesen müködik a tuneecu ahogy kell. Keihin is térkép módosítás után igényel egy reset adaptációt és kész is.
Nálam a Streetnél (szintén Keihin) még egyszer nem volt hiba se le, se feltöltéskor.
Nem tudom mit értetek az alatt, hogy nem tudjátok a fent lévőt lementeni.
Én csak egy gagyi kábelt vettem, így annak a számítógépes összehangolása eléggé macerás, hogy működjön. Viszont az idők során az az érdekessége adódott, hogy az olvasás sok esetben szakadt meg, de az írás ezzel szemben sosem.
Az olvasás időtúllépése pedig a portbeállításokon múlik.
Mostanra tojom le, mert megírom amit gondolok PC-n, átmásolom a telefonra (Android), OTG kábellel csatlakoztatom a már említett kábelt és megy hibátlanul oda-vissza, úgyhogy eszem ágában nincs laptoppal vagy kihurcolt asztalival tökölni. Volt, hogy kissé bevállalósan, az út szélén töltöttem vissza egy régebbit, mert az éppen próbált alsó tartománya nem volt jó (closed loop üzemmel nem volt elég finom a gázreakció), persze ilyenkor nem árt a mobil összes kommunikációs lehetőségét letiltani, nehogy egy bejövő hívás okozzon gondot.

Ha más miatt nem olvasható, akkor majd leírjátok, ha akarjátok.
Viszont szopi, ha sem a térkép azonosítója, se semmi nem marad, mert, ha a gép tűrhető volt, a rárakott újjal meg nem az, akkor nincs meg a biztos pont, ahova vissza lehet térni. Azt is ki kellhet tapasztalni, hogy új térkép írása után kell-e resetelni valamit, pl. nálam (Sagem; 1050 az Keihin) esetenként a léptető alapbeállítát újra kell kalibrálni, különben használhatatlan 3-4000 alatt.
Úgyhogy nem egy gyere cipó, bekaplak.
CBR elejével próbálkoztam,picit kisebb,jo tudni hogy a háta jó bele.
Megvan a daytonáé de le kell szervizeltetnem.
A gyári hátsó nekem hintás volt így egy CBR 600 RR-é került a helyére. Ez full állítható és méretileg mintha oda gyártották volna :D Tökéletesen hozzá tudtam lőni a gyári elejéhez anélkül hogy szétrázná a vesém.
Daytona rugóstag?
Nálam így néz ki egy ilyen buli :D
Ha időbe hazaérek ma akkor újra tesztelés mert tegnap szikrát kapott az agyam :D
Aztán vagy jobb lesz vagy roszabb de az biztos :D
Ezt már én is tapasztaltam 1050-es blokknál...
Annyi hogy ami fent van nem tudod lementeni de amúgy frissíthető és utána már képes lesz a lementésre is.
De Leslie-nek igaza van. Amíg nem megy tök fejből az egész addig csak nagyon óvatosan!
Ajánlom közben a motort akksitöltőre dugni és mindenképp laptopról hogy egy áramszünet véletlen se szivasson meg.
Ezzel tisztában vagyok a tune ecu szerint a most fent lévő térképem régi és nem tudja olvasni így menteni sem tudom hogy vissza tudjam csinálni ha nem jönne össze valami.