Triumph Daytona

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ehhez szerintem nem lehet sokat hozzátenni :)
Azé ne vízionáljunk rögtön képek után romokat.
Saját tapasztalat.
Kis esésnél sérül a tükör,kormány,hűtő és a védője,tank kiálló csücske,deklik,hátsó lábtartó,ha susnyást is látogat akkor faridom feényezett takarói karcolódhatnak.
Közepesnél már elképzelhető hogy törik a kormányhatároló a levegőbeömlőnél a vázon,hajlik a crom szár,leér az első lábtartó (bár az nagy szerencse mer magasan van),leszakad az óra az óratartóról,vagy maga az óratartó törik.
Nagynál ezek mellé tud törni a felső kormánycsapágy csészéje,a tankot tartó két váznyúlvány,segédváz.

Namost ezek renoválása ha tisztességesen akarja az ember csinálni akkor kis esésnél rentábilis,ha elvakult és szerelmes akkor erőfeszítéssel (komplett futóműcsere) és némi szerencsével bontott alkatrész kifogásával még lehet nullszára hozni.
Az utolsó esetnél tuti nem lesz enyiért eladó.
A tákolásokat ki lehet szúrni.
Intő jelek.
A kormányhatárolót nem szokták visszahegeszteni,ha igen azért nem szokott gyárira sikerülni,ugyanez igaz a tankot tartó váznyúlványra vagy a csapágyfészekre is.
A fejidomtartó jobbára a kábelcsatlakozó körüli vékonyabb részen adja meg magát és viszi a műszerfalat,vagy az óra házából szakad ki a két tartó,előbbi jó mert aluhegesztő knnyen összehefteli,de azért látszik,deklik vannak olcsón ebay-es kínaik,általában daytona szürkéje,meg látszik hogy más az öntvény.
Hátsó lábtartó konzolja szokott kis csúszáskor elfogyni,azt is relatíve kis ráfordítással lehet kopott egyenesből naggyából ívesre csiszolni de rohadtul megváltozik a formája,a kihjtható lábtartón is lehet csiszolni,de az is vékonyabb lesz.
Tank,tükör van ebay-en nem drágán,kormány is,bár ezen szerintem utángyártott kék rondaság.
A hűtőt az igen nehéz tákolni úgy hogy ne lehessen észrevenni,és gyorsan sérül.
Az még haggyán hogy az íve elkajszul,ügyes hűtős egengeti,de a felső két tartófül körül rendellenes rogyásokat nehéz eltüntetni gyárira,és van két tartó ami a hűtőn a védőt tartja,meg kettő ami a vázból nyúlik ki,ezeket rohadtul nehéz rendesen összehozni hajtogatással,ha nem veszik meg a gyárit újonnan szerintem lehetetlen.
Innentől fogva nincs meg a védő és a váz közötti hézag normális mindkét oldalon egyenletes kialakítása.
Továbbá a hűtőbe a tartónak a két anyája sajtolva van,ha kap egy oldalast akkor hétszencség hogy maga a hűtő anyaga horpad be a bele sajtolt anyával együtt,és megint annyi a jó hézagnak.Nomeg azért van horpadáso is azon az oldalon amit takarhat a védő.
Árulkodó a csavarok nem gyári vagy sokat tekergetett mivolta is.
Kb ennyit tudtam összehozni.
Szerintem keresgélj még egy kicsit. Csatlakozom Zolihoz, tuti nincs köszönő viszonyban a motor a gyári állapottal. Annyire meg egyáltalán nem olcsó, hogy szemet hunyjon az ember e felett.
Tudom, hogy a gyenge forint miatt emelkedtek az árak, de nemrég 2,4 körül már 2019/2020-as 765 S modelleket lehetett venni. Itthon, márkakereskedésben vásárolt, első gazdás, még garanciális motorokat. 1,55 millát én nem adnék egy 13 éves Streetért.
A szin egeszen biztos nem gyari szinkód,a matricazas tipografiaja 12 utani,es a 675 r matrica merete es elhelyezese sem.
Ez teny.
A kek rugo,kek felnik sem stimnrlbek,elobbi az kesoi evjarat,utobbihoz hasonlot daytona SE-n lattam nrm streeten,az elso futomu tuti street r,a fekek szibten,korman utangyartott,mint a barracuda plexi.
A muszerfal nem evjaratidegen.
Amugy minden mokolas nelkul lehet cserelgetni az alkatreszeket,ez bem problema.
Valoszinusitheto eses utani renovalas az eredmeny,de ezt kideriteni csak motor mellett lehet.
Mennem kelk majd irok meg.
Sziasztok!

Legyetek szívesek kicsit segíteni.
Találtam egy eladó motort, de nekem kicsit gyanús.
Az eladó azt állítja, hogy ez egy R verzió. Ha jól tudom 2009- től gyártották az R-t és csak szürke és narancssárga színben.
https://www.kepesmotor.hu/triu...

Köszönöm a segítséget.
Azt mondjak polir után csodaszer
A másik ami magyar első tulajtól:
Na még képek az eladó motorokról:
Új 1200 tigerrol màr régóta lehet olvasni
Na weboldalon mèg nem látni de köszi, jó tudni
Arra ott van a speed twin ,vagy az tul retro /classic B side?
Ez viszont jogos.
Csak egy váz kell hozzá.
Remélem az már nem a 17/19-es kerekekkel lesz.
Ebben igazad van. A régi 1050-es blokkot tényleg nyugdíjazták. Mindegy, így is szép palettával rendelkezik a Triumph.
És a Speed Triple bemutatása során lehetett hallani olyat, hogy más modellek is jönnek majd ezzel az új blokkal. Például egy S 1000 XR, Multistrada V4-hez hasonló gép.
Nem hiszem, hogy a Triumph belefogott volna egy akkora vállalásba, mint egy vadiúj, nagyteljesítményű blokk kifejlesztése és gyártása, ha az csakis a Speed Triple RS-ben jelenne meg. Az egyszerűen nem érné meg nekik.
Most kukázták a speed 1050 blokkját,a tiger sportból is inkább a 900 blokkjával lett sport,mondjuk azt nemigen értem mert a kerekek nem sportosak.
Valszeg köze lehetett a kicseszett környezetvédelmi faszságoknak.
Szóval ha klasszikus max a speed Twin jöhet szóba a palettán.
A sor 3 láthatólag sportos roadster vonalat jelenti a gyárnál.
Trident 2.890.000.-
Speed Triple RS 6.490.000.-
Nem is úgy gondoltam, hogy Street R/RS szintre felhúzni. Hanem mondjuk megcsinálni a régi 1050-es blokkal, vagy a Tiger 900 blokkjával. Egy fokkal jobb futóművel (de nem a felsőpolcos Öhlins cuccokkal) és fékekkel.
Tehát kevésbé sportosra hangolni, mint mondjuk a Street R/RS modelleket, hanem sokkal inkább egy nyomatékosabb, kényelmesebb utcára fókuszált, klasszikus dizájnelemeket felvonultató modellt faragni belőle.
Hasonló elven, ahogy a Honda is megcsinálta a nagy Rebelt az Africa Twin motorjával.
Na most lesem monitoron, nagyon forma.
Ezért nincs van önkritikàm
8000euro és 20ezer van külömbség. Forint árát mèg mindig nem ismerem
Jo ez igy
showa telo alapjaiban nem rosz, Max progresziv rugó és 15olaj
Huhh,akkor az nem fotogen.
Alattam
Ja és hol a kályhaezüst?
Háttt,azért a jelenlegi termékpalettát elnézve nem véletlen ez a teljesítményszint.
Mer ugye van a speed 18-lóval és minden földi hívsággal.
Van a street RS,R,S 118-125 környéki lóval és drágábban minden földi hívsággal,és olcsóbban "csak" jó motor picit kevesebb ló,és nem villantós TFT.
Szerintem nem lenne racionális a tridentet street R szintre felhúzni.
Minek ugyanazt kétszer?
Teccik!
Remélem valamikor lesz teszt lehetőség......