Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemrég öcsém német rendszámos autóján cseréltem és néztem, hogy a leeresztő fekete pasztával volt visszatéve, féltem is, hogy biztos a menet rossz azért, de nem, az jó volt inkább azért lehetett mert kint a szerelőt megzsanettozzák ha csöpög az olaj és így segít rá, hogy megússza.
A magyarokra sem tudok rákeresni mert mert pár kivétellel mind időpontot kér és akkor ad árat mi meg újra lakókocsin agyalunk, de jó lenne tudni, hogy mennyi az annyi.
Ééééss ezt nem csinálják ma már sőt szervizben/boltban azt mondták, hogy a mai rézalátéteket már nem kell lágyítani, nem a f@szt nem, ugyanolyan kemény mint régen és igazad van, ezért húzzák túl még szervizekben is mert különben ereszt, pár túlhúzást bír a menet, de oszt megadja magát míg ha alut használnának semmi gond nem lenne.
Kb mint a magyar kempingek árai pl Bükk , csak a pálya volt qrva sok ! Nekünk Makarskáig oda vissza
70 000 ,Ft
amikor megvettem a réz tömítéseket felfűztem drótra aztán gázlángon megpirosítottam és gyors bele hideg vízbe
lágyabb lett mint az alu tömítés
amúgy az utolsó 3-4 menetre ha tekersz teflon zsinórt az is megfogja még tömítés nélkül is
Én pl. az alátétet leheletfinoman bekenem tömítőpasztával, nem kell tépni és tömít.
Mert igazándiból nem vagy képes az értő olvasásra, mit, miért írok.
Azt a seggszagú borzadvanyt.
Inkább bagózz.
Én már megszoktam a motornál a nyomi kulcsot, mert ott szinte mindenhol aluban van a menet, menetrögzítővel. Nem szerencsés túlhúzni sehol, mert sokba kerül 😡főleg ha egy fődarabba szakítol bele egy kritikus helyen. Persze jöhet a helicoil meg a betét, meg különféle barmolások, de eccerűbb vigyázni rá. 😃
Egyik szerelő okostóni is ezzel jött aztán rámutattam neki a kurvanagy villáskulcs készletére, hogy akkor az ott minek? 😆
Régen ez úgy volt, hogy a kulcs hosszával határolták le a nyomatékot. Szabályosan használva megvolt a megfelelő nyomaték, legtöbb helyre nem kell annyira halálprecíz, elég ha nem fakezű használja, de az okos sufnijózsi két kézzel teljes testsúllyal belefekszik, mert biztos ami tuti, nehogy kilazuljon, esetleg még a hosszabbítót is ráteszi a nagy hajtókarra 😆 Inkább ez a probléma, nem a nyomatékkulcs hiánya egy szaros olajleeresztőnél.
Érdeklődnék, mennyi mostanában lakókocsival 2 fő napidíja a horvátoknák? A keresők csak a szállásoldalakat adják ki és ott időpontot kell megadni.
Á,én nem.Ez a negyedik,ebből 2 ausztriából érkezett,ez kb 6évente egy,teljesen jó és elfogadható átlag.
M1 még járható ! 😊
😁
j
Piszkosul fel vannak gyorsulva ! Most már te is notórius gyorshalytó lettél ! Üdv köztünk ! 😉
A dízel bömbi csavarja alatt valami fiber-szerű karika volt, elég széles, ki se cseréltem soha, épnek láccott és nem csöpögött. Persze nem kellett túlhúzni...
A dohányzás ténye az IQ egyik fokmérője. Nyilván vannak kivételek - de te biztos nem az vagy 😃
Mert egy agresszív száguldozó fóccvágenes vagy 😁 biztos ment előtted egy BMW, ami meg KELLETT előzni 😂
Én (még) nem kaptam, pedig mentem egy ilyet - országúton 😀
meg akkor amikor megveszik az olcsó réz alátétet és nem lágyítják ki, aztán persze hogy szarrá kelll tépni mert szivárog
Pontosan.
Szerintem nem akkor szakad meg legtöbbx, mikor kiveszik, hanem mikor ráhúzzák... (add a nagy krovát - ez biztos nem fog csöpögni, a qrvaannyát! 😄)
Hát nekem az a 2% elég kevésnek tűnik... egy bolti szeszes ital kb. fele adó, gondolom, a dohánynál sincs másképp.
Kell is a társadalomnak ilyen egysejtű, aki semmi másra nem jó, csak biorobotnak. Mint a méheknél... a dolgozásra ott is születni kell 😂
Még az is lehet, hogy már csak 2-5 év... na épp ezért nem dolgozok 😅 látom, végre kezded felfogni 😁nem ment könnyen 😡
Egyébként meg dolgozol te a faszt 13 éves korod óta... az, hogy apád kizavart rakni a kazánra, az nem dolgozás, vagy hogy a családi biznyicbe besegítettél nyáron, elbújva hokizás helyett 😁 az se.
Én középsuli után már dolgoztam állásban, a fősulit is estin végeztem később, a vállalkozás mellett. Az elmúlt 10 évben valóban nem csináltam sokat, csak négy lakást újítottam fel - pont mint te, nyomi 😅