Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ez is igaz, de 10-12 éves és alapból kis értékű autónál ez sem jellemző.
A gyerek első autója lesz, mindenképpen erőltetem azt, ahol nem fog fájni a javíttatása.
Söt ha lizinges a bank is belekerül pedig az autót se látta. Ha meg kereskedésből lizingelve az egy valós tulaj mellé rögtön beugrik még két látens tulaj is a jszpbe
Ne hülyéskedj már.
Írtam, ha nincs forgalomba helyezve itt, akkor odaírják a vételár alá a plusz illetéket.
A tulajdonosok száma egy dolog, bár ott is láttam nem egyet, hogy a hirdetésben egytulajos volt, de a jszp-n meg több, mint egy, de egy-kettő tulaj pluszban az miatt amit írsz, az még elmegy.
Az a baj hogy te problémázól olyanon amin nem kéne.Még egyszer leírom,ha azt írja hogy "magyarországi forgalomba helyezés"az nem azt jelenti hogy magyarországon lett először forgalomba helyezve,hanem azt hogy magyarországon forgalomba van helyezve.De annyi agyad sem volt hogy erre rákérdezz az eladónál,helyette megint egy fórumon hisztizel hogy ki milyen szemét(szokás szerint)
Ja értem, így világos, de pl. mikor valamelyik járművünket vettük annál kereskedések között adták-vették vagy csak átmentették mert pár hónapon belül vagy 4 átírása volt.
Hátulsó szöghajtásban van egy bordáshüvely. Az köti össze a kardántengelyt és a hátsó szöghajtás kúpkerekét.
A bordáshüvely kenése rendszeresen el szokott maradni - fogalmazzunk úgy, hogy már a gyárban is nagyon spóroltak a spanyol munkások a MoS2 zsírral és a karbantartásokkor sem szoktak odafigyelni: olaj és szűrők, oszt csókolom.

Na, a 650-eseken emiatt típushiba, hogy az edzett bordáshüvely (ha kenetlen) lerágcsálja a szöghajtás tengelycsonkjáról a bordákat és előáll az az állapot, amikor kezdetben reszel, aztán recseg, majd egyszerűen elforog körülötte.

No, én ott keresgélnék.

Két tipp:
1. az XV535 Virago szöghajtása belül teljesen azonos és azok nem kopnak, mert tokozott a szerkezet és japánok szerelték össze, jól.
A leggyakoribb megoldás az új komplett hátsó szöghajtás vásárlása helyett (mer' nem olcsó, csak egyben kapni és 500 eFt), hogy az ember kerít egy bontott 535-ös szöghajtást és abból átpakolja a cuccot.

2. keress egy kompetens szerelőt, aki a kardánhoz is konyít és nem csak olyanok mennek neki, mint az OBD olvasgatás, a karbiszinkron meg a láncszettcsere. A szétszerelés és átpakolás után ki is kell hézagolni a napkereket és a kúpkereket, hogy a fogaik megfelelően érintkezzenek! A hézagolás 2000 Ft / db egységárú hézagoló alátétekkel történik, de rutin és mérőeszközök kellenek hozzá. Egy váltókhoz is értő autószerelő is meg tudja oldani, ha használja a szervizkönyv adatait és esetleg kiszerelve odaviszed neki.

http://youtu.be/7JrYgSguOAY
Sziasztok. Esetleg valakinek ha lenne ötlete, tippje megköszönném.
Egy yamaha xvs 650 drag star-ról lenne szó 2000 es évjárat.
Indul pöc röff, üresjáratban szép hangja van a blokknak, nem csörög, nem zörög, sem alacsony sem magas fordulaton.
Mondjuk úgy korához képest szép hangja van.
Elindulás után mikor nyomaték alatt van, bármelyik sebességben szintén tünetmentes.
Viszont mikor visszaengedem a gázt és nincs nyomaték alatt, olyan hangot ad mint amikor egy ventilátorhoz hozzáérintesz egy puha lemezt. Ha teljesen visszaveszem a gázt, vagy ha odahúzok neki akkor abbahagyja. Ha valaki találkozott már ilyennel, vagy lenne ötlete azt megköszönném.
🤔
Annyi, hogy értenéd a problémát.
Mi köze ennek ahhoz hogy mennyi hirdetést néztem,ha a kiszemeltnél ez van oda írva,akkor a telefonbeszélgetésnél erre is rákérdezek,ha kamuzik,elköszönök.
Ezek szerint te nem sokat néztél hirdetéseket, mert jellemzően akkor írják oda, amikor magyarországon először üzembehelyezett.
Mondjuk a rendszám eleve információ, mert a kitakart/rendszám nélküli autó.
Ha még nincs honosítva, akkor a használtautó-n eleve odaírják, hogy plusz illeték.
Akkor nem jól fogalmaztam. A hirdetésben leírják, hogy bemutató autó volt, ott lehet egy nem túl jelentős eltérés a jszp-ben a két dátum között.
Tehát összehasonlítom a jszp-t a hirdetéssel.
De ő nem azt írta a hirdetésben(ha jól idéztél)hogy magyarországon lett elsőként forgalomba helyezve,hanem hogy magyarországi forgalomba helyezés,ha ott lenne hogy "első" akkor egyértelmű átbaszási szándék,így viszont lehet infó arról hogy rendelkezik magyar papírokkal.
A jszp-ben nem írják, hogy bemutató volt, a mienk is az volt így ugyan a szalonból hoztuk el, de mivel forgalomba helyezték ezért simán 2. tulajok vagyunk.
Ha nézed a jszp-t, akkor a valóban Magyarországon először vásárolt, üzembehelyezett járművek dátumai megegyeznek. Néha a bemutatóautóknál lehet eltérés, de szerintem oda is írják akkor, hogy az volt.
Az én autómnál is megegyezik a két dátum napra pontosan, de 10 év eltérés úgy, hogy a szövegben mást írnak, az már az átbaszás kísérlete nálam.
Ú, a végeredményt hazavinném. Amúgy is, csak másra, vagy... ki tudja?
Tehát ha azt írta hogy "magyarországi forgalomba helyezés",az nem feltétlen azt jelenti hogy magyarországi az első forgalombahelyezés,hanem hogy magyarországon forgalomba van helyezve.
na akkor ez lesz az
https://www.facebook.com/reel/963120645531799
ekkora átbaszással már le kellene csukni a hölgyet
mint ahogy az átbaszós autókereskedőket is 😁
Majd meg a valtot kene megnezni.Nem e kuszaltam ossze. 😆
Király! 👍️
Beindult a lom hodda,egyenlore semmi drama.
Nem is ezt írtam, olvass vissza.
7km. azért nem a határa egyetlen villanyosnak sem. Igazából arra egy elektromos roller lenne a legalkalmasabb, azt fel is viheted a lakásba 🤣
De tök mindegy, engem nem zavarsz ha feleslegesen szopsz. 😘