Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha. Itt a Dűne II.
Semmi problémám nem volt vele,10év múlva lehet hogy lenne,még nincs.Autóval sincs semmi gondom,tavaly,szolgálatból reggel haza mentem, délelőtt még meló,délután bepakolás,este 8 indulás,1400km.Semmi gond vele.
...sose élvezz nagyobbat! 🤣
Napi 750et,simán.....fájdalmasabb biciklivel megkerülni a balatont 2nap alatt.
Legutoljára albánia volt,hazafelé egy segg 1000+km ,ja és fireblade-el.
Az halad télleg, jó gyors cuccok, 10 perc volt... viszont a beállítás (winfos kérdezget mindent) az vagy 15 perc, a friisítések (mert közben már vagy 3x újra indult) már 2 órája mennek... bár nem ülök mellettük, néha odanézek, melyik hol áll éppen, amelyiket kell, azt baxtatom
Ezert kerdeztem,picit mas mint a volcvagen cr dizelbe beulni es görögig menni palyan.
pendrivéről gyorsan megy főleg ha ssd van benne, a régi cd-dvd volt csiga lassú
a driverek se túl bonyolultak a w98 után
Sztem mostanában tuti nem - különben nem írna olyanokat, hogy lemegy délspanyolba (3000 km) 3 éccaka alvással 🤣
Nade nentel egyben hosszabb tavot,mondjuk tobb napon at 6-700 km motorral kulfoldi hely iranyaba?
Azért néha dolgozni is kell 😃
Winfos install hegyek. Erre simán elmegy egy délután
Én odamenni szerettem mindig mert nem véletlenül néztük ki a helyet főleg ha messzebb volt és pályázni kellett mert annak motorral nem sok értelme van.
Na igen,látni és megélni.Pont ezért jó motorral menni.És még egyszer leírom,nagyon nem mindegy hogy oda megy az ember,vagy odáig megy.Ha "oda megyek"a cél,akkor úgy csinálnám mint ahogy kawa is tette,ha "odáig menni"akkor motorral mennék,mert akkor maga az út is része a motorozásnak.Ha csak annyi a cél hogy a szigeten motorozzak,akkor repülő.
Leírtam,4+4+6.Ejszaka,mert hogy a célnal is kéne aludni.
Ha már andalgos lábon menés a cél.
Úgy tuti nincs értelme lábon menni ahogy te csinálod,hogy elindulsz,mész míg hugyoznod kell 500 km-re ként és mész tovább míg odaersz.
Itt látni és megélni kell nem odaérni.
Rosszúl számolsz,3alvás ,a negyedik már a kompon lesz.És hogy jött ki az a 270 ezer?8 nappal számoltál és mondjuk 50euró,az 400euró,az nagyjából 150ezer ft.
volt egy holland motoros ismerős az úgy járta a világot hogy ahol elfáradt ott oldalrámaszta rakta a motort rádőlt a kormányra aztán aludt egyet
amikor felébredt ment tovább
ilyen 60 körüli emberke volt de nagyon elszánt, úgy csavart le a biharról hogy alig tudtam követni rám vert vagy 5-600 métert, pedig én többször jártam ott
Hát az igény az annyi, hogy megnézzük a bookingon a minősítést, mert ha mindenki azt írja hogy tök retek meg ótvar az egész, akkor nyilván nem odamegyünk... meg az egyes szállások közt kétszeres árdifferencia lazán van, látszólag ok nélkül.
Most az összes szállásunk olyan 10-14 000 fő/éj közt van
Majdnem és ezért néztem utána. 🙂
Nem hittél nekem 😁
Vagy el se kell indulni...
Az enyém még b-s a haveré már nem, mikor vettem azt hittem erre is kell az e, de kiokosítottak, hogy még belefér egy max. 2.2t-s szgk-val.
Ilyet nem csapattal kell csinálni. És nem 6 után kell elkezdeni keresgélni 😁
Ezt nem vitatom, és nem is vitattam, hogy egy ilyen körútra jó a lakóautó. Főleg ha rendszeresen mész.
Tudom. Egészen más kategória a kettő. Épp ezt taglalom én is.

Szállás foglalás csak azért probléma, mert ahogy rámutattál igényeid vannak. Ez természetes, ha az ember nyaralni megy, de felesleges ha csak utazás közben aludni akarsz egyet, meg zuhanyozni. Mondjuk azon ledöbbentem, hogy milyen agyament árakat elkérnek az autópályák melletti Motelek amik elvileg erre lennének.
Hmm,amikor fiatal voltam a legnagyobb egy ezer km es autopalya volt,ment,de nem veletlen irtoznek egy spanyol labon kimotorozastol.
A furgon sem álom folegy egy nap 800 km utan ha nekiallsz motorral menni ugy bealudsz hogy garantalt a szakadekba rohanas.
Szoval pihenni kell az odaerkezes utan.