Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Haver kasztnisként dolgozott chrysler szalonban és a már rendszámos, de még át nem vett új autókat a a dolgozók elvitték hétvégézni utána meg viszatekerték, ő egyszer nagyon összecsukta az új autót még pénteken a nőjével, azonnal riasztotta a kollégákat és a hétvégén összelegózták más új autókról is levett darabokkal a szerencsétlen tulaj meg mit sem sejtve örömmel vette át 2 nap múlva. Átbaszás minden szinten mindenhol van és legtöbbször kivédhetetlen.
Soha nem km-t nézek,állapotot.
Csak nem. Ha nem szorul, nagy baja nem lehet. Ez Honda 😆
Az átbaszások alapja a nem valos km az elmaradt karbantartások olajcserék. Ezeket nem tom hogy szűröd ki mikor látszólag rendben az autó. A jszp már mostanra némi segitség de nem sok. Az uj autókat már az első szerviz előtt vissza tekergetik illetve amikor beregisztrásra kerül az oraállás. Százezret nem nehéz három év alatt visszacsalni, de akár már az első évben is ha folyamatosan megy az autó. Meg ilyenek.
Valóban? Ha ezt tudom téged vitelek volna magammal.
Mindekit át lehet...
Na.
Akikről tudok a közvetlen környezetemben, annak talán egynek sem volt lízingje autóra.
Meg kéne nézni az autóhitelek és a lízingek arányát...
Teljesen egyetértek. Most este a munkatárs autóját néztem ki, az sem jobb, nem olcsóbb, sem semmi, de legalább ismert az előélet.
Nem bántásként írom,de csak azt basszák át,akit át lehet.
Kihagyom.
Panaszkodtok a magyar utakra........ 🤣

https://youtube.com/shorts/41I...
De egy örök élmény😄
Ráadásul a magyar motorosfélistennel 😅
Megy a tököm,csak az hogy vele megyek ket kilóba fáj.
Hogyne lenne. Magánszemélynek is kedvezőbb a lizing mint a hitel.
Mehecc tréningre kanáriába. De az er-t azonnal gyujtsd fel ha odaérsz.
Ehhez még csak neppernek se kell lenni. Az autóim egy kivétellel régen magánszemélyektől vettem. Asszem egy volt amivel nem basztak át. Plusz azzal az egyel is amit kereskedésben vettem. Ugyhogy az utóbbi autók emiatt ujak vagy márkakereskedésbe visszavett ott vásárolt autók. Inkább fizetek kicsivel többet de ezekkel legalább nincs rejtett hiba, bőven több futás plusz haverok közűl több megjárta mert gazdaságosan nem javitható autót sikerült hibátlannak venniük a spórolt pénzükből. Vagy ismert autót kell venni vagy a többi lutri ha használt
Az igen.
Nabazmeg,feltorekvo rajongo jelvenyt kaptam a dodor oldalan mer egy kommentet betettem a street,tesztvezeteses poszthoz,hatha megnyerem. 🤣
Nem kizártam a lehetőséget, csak a jelzett típusoknál ÉN úgy gondolom, hogy céges autók egy részén kívül ez nem jellemző.
Hiszen sokan még azzal sincsenek tisztában hogy a honosítás és a forgalomba helyezés nem ugyanaz.Az meg elég szomorú hogy általánosítva van hogy minden kereskedő csal meg hazudik.
Hát el tudom képzelni. Ujonnan sokat hoztak ki igy
Úgy gondolom, már leírtam mindent, hogy egy olyan ember, aki egyrészt nem kötözködni akar mert unatkozik, másrészt meg néha vásárlási céllal bele-bele néz a használtpiaci oldalakba, az érti amit írtam.
Nemkülönben, hogy már ezerszer volt szó mindenhol a világban a szar-szemét nepperek jellemtelenségéről.
Igen-igen, értem, de a lízing jellemző a Swiftre meg a Fabiara meg a Cliora?
De ennek mi köze ahhoz,hogy be hoznak egy autót és azt itthon forgalomba helyezték,majd eladják?Akkor írják oda a plusz illetéket,ha még nincs honosítva.
Jellemző csak még az elején. A végére mire 12 éves igy lehet 8 bejegyzés is pedig csak 3 ember birtokolta