Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez így van, még ebben a korban is meglep mennyi tolvaj, csaló senkiházi van az országban aki bárkit bármiért képes lehúzni, még itt a fórumon is volt már vita erről, hogy márpedig csalni, lopni hazafias kötelesség és szégyellnivaló lúzer aki nem csinálja. 🙄
Ez nem meglepő. Nem szűnt meg a kapcsolat a kardán és a szöghajtás között, de a bordák oldalai nem egyformán kopnak (többet mész előre, mint amennyit motorfékezel, ugye). Emiatt a szögletes borda háromszög-szerű profilúra kopik, ami hajtott irányban máshogy viselkedik, mint hajtó irányban - emiatt ad eltérő zajt a két üzemállapot.
vannak nagyon hülye emberek mindkét oldalon
hétvégén néztünk egy kocsit aztán darálva féke 5 km/h sebességnél is egy laza fékezéskor amikor az abs-nek nem volna szabad még beleavatkozni
aztán a tulaj szerint ezbmég belefér a jó állapot fogalom körbe
nekem már sz sem fért bele hogy indításkor majd kiesik a blokk a helyétől annyira kivannak a motortartó bakok....
de egy ilyen fékhiba semmiképp sem fér bele
Az nem új.
Nagyon szépen köszönöm a gyors választ. Igazából ha sebességbe van a motor egyhelyben, nem tudom megmozgatni a kardánt, nem kotyog. Először én is arra gondoltam. Persze nem kizárt hogy annak ellenére az a hiba oka, megnézetem azt is. Köszönöm még egyszer a tippet.
Hozzám akart jönni egy, mikor a hét éves 40000 km futott Vitarát árultam... azt mondta vigyük el a suzuki szervizbe átnézetni az én költségemre, utána megveszi, ha jó.
elhajtottam a faxba 😁
Csak aki itt csal, az mindenhol csal, az meg rohadjon el.
Hehh,szerény jelzők.
Értem. Rettent szerencsés és bölcs ember vagy.
Nem kell hozzá rétegvastagságmérő
Nézd,a karosszériához túl sokat nem kell hozzáfűznöm,a többit még rábízom a szerelőre és a laptopjáta,amit én nem vennék észre,azt ő látni fogja,és most nem arra gondolok ami meghibásodás előfordulhat a használattól.....
Ki megy új autót átvenni rétegvastagsámérővel és autószerelő haverral aki felemelteti és átnézi? 🤔
2000 körül konténerszám hozták a pár hónapos törött chrysler kocsikat
itt meg eladták újként
de legalább gyári cuccal javítottták mert az is jött a kocsival
ismerős egész jól ért a toyotákhoz, (meg úgy általánosságban mindhez).
toyota szervizben tanult ott is dolgozott sokáig
most akar az anyjának venni valami toyota kocsit 5-10 év között és szinte nincs normális
5-6 évesen már úgy rohadnak mint a jobb 20 évesek motorikusan is okádék mind, még a magyar is aminek ellenőrizhető a futása
Sőt az egész autót kicseréled amint hazavitetted a négyéves 80 ezres autót.......
Ezt is sejtettem......
Itthon is azért nyávognak merr az autó széthullik 200 ezer felett. Meg az már lefosott szar. Közbe meg azé hullik szét mert a nagyon tip top sokat autópályáztatot vagy épp nem ott hajtott autóba vissza tekergettek hogy ne kelljen rá költeni és könnyebben el lehessen adni. Aztán aki megveszi meg azért nem költ rá mert ebbe még csak 170 ezer van és még nem kell. Na mindegy akivel eddig még ebben a témában bárki beszélt az mindig azt mondta hogy őt aztán nem lehet átbaszni kurva okos és röntgen szeme van a többi meg hülye mert nem ért hozzá.
Aztán egyszer jol jött ki mert pont az egyik ilyen okoskát huzták csőbe de persze az meg gyárihibás lehetett.....
Vezérléscsere kimaradt?Az kit érdekel,ha én megveszem úgy is cserélem.Vezérlés csere hiányának akkor van következménye ha elszakad.
Sejtettem
Na te is bölcs vagy. Az igen jó állapotu autóban ha kétszázezerrel tőbbb van bizzos hogy kimarad vagy kimaradt pl vezérléscsere. Olajcsere hosszu ciklus hatásaival meg eléggé képben vagyok, az is hatással van a motor élettartamára
Engem nem,egy használt autóval nem.
Na jó,de ez citroen.
Hát....jó hülye hogy átvette,vagy csak tudatlan volt,de itt lép érvénybe az,hogy azt basszák át akit átlehet
Inkább egy pályán használt 300ezres mint egy városban használt 100ezres.
Pedig azt sem árt, én is így vettem a citroen igen szép állapotban, de a sok km azért visszaütött.