Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ez egy dilemma, mostanság én is agyalok ezen... de mijafaxt csináljon az ember? Tudom, az optimális megoldás 15 éves pumpedűzét venni 1,5-ér - annak nem változik az ára - dehát ez se opció mindenkinek.
Az elmúlt 6-8 évben a vellanyautó jó értéktartónak bizonyult, most az ellenkezőjét szajkózza minden önjelölt szagértő, de hogy mi lesz 3-5 év múlva, azt nem tudhatják ők se.
Mondjuk az a veszely se fenyeget hogy bukok a kocsim aran. 🤣
ez csak akkor okoz gondot ha el akarod adni
ha addig használod ameddig csak tudod akkor kb értelmetlen az értékéről beszélni
aki okosan veszi annak úgy is nullán van 10 éven belül akkor is ha 9 milla meg akkor is ha 6,5 milla
aki meg dísznek veszi annak akkor is szép ha leviszik az árát
te sem vered a fejed a falba ha leviszik a sóskifli árát hogy mekkora fasz voltam hogy eddig drágábban vettem 😂
látott már valaki ilyen akkutöltőt?
az a két buzinagy ellenállás miért van benne?
Csak ugy az autopiac helyzete.
Vegyel ugy elektromost mondjuk leaf-et 9 ert hogy egyik naprol a masikra leviszik az arat 6,5 re.
De a tesla ugyanez.
Van benne érdekes? 53 percig ki bírja ezeket a majmokat nézni?
A kőolajat is elégetjük 120 éve, pedig kiváló papucsokat lehetne gyártani belőle Pakisztánban... 😅 Az ember pazarol. A hidrogén autó sztem is zsákutca, pedig közel nem értek annyira az autóhoz, mint amennyire egy Tojjota vezérnek kell(ene)
Nah,a dodor grillpartin lehet vinni elado motrokat kirakni.
A hoddat elvigyem? 🤣
Ez nem hidrogéncellás? Én a belsőégésűt támogatom belőle. Bár mindegy mert az kell bele tehát a gpnd valós,bez sem ér sokat míg az infrastruktúra ki nem épül az ár pedig akkor megy lejjebb ha olcsóbban lesz áram a vízbontáshoz, de igazából ahohy az akku technológia fejlődik lehet, hogy felesleges lesz legalábbis szgk-nál mert a tgk-k egyenlőre semmit sem érnek még ígéret szinten sem, ahhoz valami hatalmas áttörés kéne a kapacitás/súly/méret terén.
meg aztán megy majd heti 30-50km távokat 😂
Nincs azzal baj. Ez már hulladék újrahasznosításnak számít 😆
én meg most tervezek venni egy 20éves 3ezres dízelt mert most már szarok én is vastagon a környezet védelemre
euro 3 a király
😂
En meg csak ugy ezt.

http://youtu.be/8isTmtK1PW8?si=B43MMe8pQs-3I6VG
Pedig nem csak a toyota gondolja így,és a cikk végén ott van a lényeg,európa tökön lövi magát hogy csak egy alternatívát erőltet.
https://index.hu/gazdasag/2023...
pedig ezt már betettem a sanyinak de még mindig hisz a hidrogén kocsiban
Pl. tsanyi reménykedik :D de nem mondanám fogyatékosnak, csak tájékozatlannak, reménykedőnek, csak sajnos a valóság nem olyan mint amit vártak a hidrogéntől.

Amúgy a hidrogén termelés fel fog virágozni, mert a megújulók stabilizálásában nagy szerepe lesz a zöld hidrogén termelésnek, de felesleges a járművekben elhasználni rossz hatékonysággal komplikáltan. Iparban közvetlenül és mással nem pótolható módon teljesen jól el lehet használni az összes ilyen hidrogént.
Ahol meg nem megfelelő az akku energia sűrűsége, ott sem a hidrogén a megoldás. Ammónia vagy metán formájában sokkal könnyebb kezelni a hidrogént. Igaz ez tovább rontja a hatékonysági láncot, ezért biztosan csak olyan helyeken fogják alkalmazni ahol nincs más megoldás.
Addig pedig lehet használni a dízelt is erre a célra. Az a kevés ami megmarad, már nem okozna gondot.

https://villanyautosok.hu/2024...

Érdekesség, hogy kb. annyi áramot használ el ez a hidrogén fejlesztő a benzin gyártáshoz, amivel kb. ugyan annyit el is menne egy villanyautó a legyártott benzin elégetése nélkül.
el sem tudom képzeli mekkora fogyatékosnak kell ahhoz lenni hogy valaki azt gondolja hogy a hidrogén hajtás a jövő
egy mozdonyban még jó is lenne, megy 24 órából legalább 20 órát a folyékony hidrogén pont ilyenhez van tervezve
bár ott is kívánna egy kis plusz agyalást hogy osszák be hogy tudjon tankolni
sok esetben fogalmuk nincs miyen a kocsi, pl sógor nagyjából azt se tudja hol kell a motorolajat utántölteni, szerinted az ilyen mit tud mondani a kocsiról?
vagy a nők akik úgy vesznek kocsit mert tetszik a színe
Ja, szart se érnek... legtöbbx max. felemelik, egy tanuló vagy egy segéd alánéz lámpával, megrángatja a kereket 😁 és persze a végén nem adnak írásba semmit, és nem vállalnak az átvizsgálásra se garanciát - szóval tök felesleges.
Akkor már legjobb márkakerskedésekben körülnézni, sok helyen van beszámított verda, azokat valamennyire gatyába rázzák, mielőtt kiteszik a placcra.
Na ezt csak úgy Tsanyi orra alá, ahogy ő szokta 😆
https://totalcar.hu/magazin/hi...
Abban 1etértek Blődivel, hogy a legtöbb használt autón ránézésre láccik, melyik az átbaszás, meg melyik korrekt ajánlat. Vannak apró jelek, először is az ár, a tisztaság - de én legelőször az eladót (ill. a vevőt) nézem... ahhoz jobban értek, mint az autóhoz. Ha az eladó és a környezete megfelelő, az autóval se szokott gond lenni. Persze kell egy kis műszaki jártasság az autóhoz is... 😃
haverral éri meg a legjobban mert a vizsgálatok kb annak érnek valamit akinek 0 tudása van a kocsikhoz
ezek a megvásárolható jelentések is sok esetben szart se érnek
Amikor a Priust vettem, ott hajlandó lett volna arra, hogy elvigyem márkaszervizbe átvizsgáltatni, saját költségen, csak a márkaszerviz volt akkora trágya, hogy egy 30napra vállalta volna.
Aztán miután megvettem elvittem. Volt egy ilyen teljes átvizsgálás csomagjuk. Na az volt a nagyobb átbaszás, nem a használt Toyota 🤣
Gyakorlatilag felsorolta azokat a nyilvánvaló hibákat, amit én is észrevettem elsőre.
Mondjuk normális volt a Toyotás faszi, mert belenézett kérdésemre az adatbázisukba, így kiderült pár olyan dolog is ami nem volt a csomag része.
Viszont a vízpumpa hibáját nem vették észre, noha direkt rákérdeztem a kísérő jelenségekre. Ráfogta, hogy a fűtés levegő szelepe lehet a rossz, közben azért nem volt fűtés néha, mert nem mindig indult el a vízpumpa. Ez OBD-vel 2perc alatt kideríthető hiba, ha valaki tudja mit kell nézni.

Szóval használt autó vásárlásra egy olyan haverral érdemes menni aki ért az adott típushoz. De legalább olyat vigyünk aki látott már autót belülről.
Én is valami ilyesmit mondtam neki 😁 menjen a szalonba, rendeljen egy újat oszt ott úgy vakerál ahogy akar 😁 itt ez van, kell vagy nem - volt rá vagy 5 jelentkező egy nap alatt.
Engem az zavar, hogy nyilvanvalo lebukas ellenere is beprobalkoznak, azaz hulyenek neznek.