Áztasd be egy időre valami maró cuccba, a karmantyúnak már mindegy bár tényleg egyszerűbb venni egy újat ha csak ennyibe kerül no meg ez nem a te filléred így fölösleges basztatni.
én meg sem próbálom, mivel sak úgy jön ki hogy az egyik full bent van akkor tudna kijönni a másik
a 20 centis gumiszerelő vassal meg sem mosdult egyik dugattyú sem
érdekes az eleje meg hibátlan könnyen mozog teljesen fasza
Hát ez az, igazából nem a sérülések mert azokkal együtt tudtam volna élni hanem ez a gond tartott vissza bár bekínáltam még egy összeget, de arra nem hajlottak szerencsére mert akkor megvettem volna.
Én nem csiszolgatnám. Érzékenyek a fékek sérülésekre.
Ha lerakódás az lejön benzinbe áztatva is. Ha korrózió, vagy sérülés akkor meg eleve kukázni érdemes.
MZ utángyártott dugattyúját kellett csak csiszolgatni, mert azon gyárilag ronda esztergálás nyomok voltak és szar volt.
Befogtam az esztergába, lepolíroztam róla a barázdákat és rögtön jó lett.
https://www.szeretlekmagyarors...
Jó lenne egy szöveges magyarázat
a 20 centis gumiszerelő vassal meg sem mosdult egyik dugattyú sem
érdekes az eleje meg hibátlan könnyen mozog teljesen fasza
Vicces lesz oldalrol felpakolni.
Ha lerakódás az lejön benzinbe áztatva is. Ha korrózió, vagy sérülés akkor meg eleve kukázni érdemes.
MZ utángyártott dugattyúját kellett csak csiszolgatni, mert azon gyárilag ronda esztergálás nyomok voltak és szar volt.
Befogtam az esztergába, lepolíroztam róla a barázdákat és rögtön jó lett.