Pipifax, nézd csak! Asszem te hirdetted, hogy nem kell bekötni az övet. Pont erről írtam neked, hogy nem fogsz kirepülni, hanem bent maradsz és a saját kocsid fog összeverni bent az utastérben. Tessék megtekinteni a videót, aztán kösd be magad, hidd el, nem kibaszásból találták fel a bizti övet.
Nyuszika kertjében megnőtt a fű, gondolta, le kéne vágni. Eszébe jut, hogy a farkasnak van fűnyírója, hát elkéri. Elindul, s eszébe jut: lehet, hogy a farkas nem adja. Megy tovább, s gondolkodik:
- „Hát ez a farkas nem egy jószívű állat, és lehet, hogy nem adja.”
Ballag tovább, s egyre mérgesebb.
- „Azért, nem szörnyű, hogy ez a farkas, még arra sem képes, hogy ezt az ócska kis fűnyírót kölcsönadja?”
Megy, megy, míg megérkezik a farkas házához, ott nagy levegőt vesz, hogy elkérje a fűnyírót, majd azt kiáltja:
- „Tudod mit, farkas? BAZDMEG a fűnyíródat!”
Ne bánkódj. Az elsőt fékjavítási próbálkozásomat én is lekukáztam, miután fogóval kellett kitépni az alu dugattyút
Én asztalos szorítóval toltam vissza. Amíg jó a fék ezzel nincs is gond. Azonban ha szutykos, eleve szorul, teli ment a dugattyú hézag szarral, akkor be tud ékelődni, ha kicsit is nem párhuzamosan van tolva. Ilyenkor körbe meg kell nyomni hogy beigazodjon és akkor lehet próbálkozni vagy olaj, vagy levegő nyomással.
8Bar elegendő volt minden helyzetben, csak vigyázni kell, mert iszonyat erővel lövi ki. Ronggyal körbe tekertem hogy az megfogja, a szétfröccsenő maradék fékolajjal együtt.
Az nem baj ha csak az egyik van a helyén. Lefújó pisztolyt simán belenyomtam a másik oldalra menő lyukba, és úgy is ki tudott alakulni a kellő nyomás.
Újabban meg azt csináltam hogy elkezdtem kipumpálni és mielőtt kijött megfogtam a szorítóval azt a dugót ami már majdnem kint van és pumpálásra jött ki a másik. Utolsó centiről ki lehet szedni kézzel.
Vagy ha ez sem akkor megpucolod azt ami kijött, visszatolod lezsírozva könnyedén, és úgy szorítod le hogy a másik is kijöjjön.
Persze ahogy írták érdemes előző este beáztatni petróleumba, WD40-be, csavarlazítóba vagy ha más nincs fékolajba kívülről is, hogy oldja kicsit a szart, és meg tudjon mozdulni.
https://m.facebook.com/story.p...
Nyuszika kertjében megnőtt a fű, gondolta, le kéne vágni. Eszébe jut, hogy a farkasnak van fűnyírója, hát elkéri. Elindul, s eszébe jut: lehet, hogy a farkas nem adja. Megy tovább, s gondolkodik:
- „Hát ez a farkas nem egy jószívű állat, és lehet, hogy nem adja.”
Ballag tovább, s egyre mérgesebb.
- „Azért, nem szörnyű, hogy ez a farkas, még arra sem képes, hogy ezt az ócska kis fűnyírót kölcsönadja?”
Megy, megy, míg megérkezik a farkas házához, ott nagy levegőt vesz, hogy elkérje a fűnyírót, majd azt kiáltja:
- „Tudod mit, farkas? BAZDMEG a fűnyíródat!”
Alu korróziója még durvább mint a vasé. Sós víz be tudja indítani.
Ezen filóztam, hogy valami nem stimmel. Fiatalon még nedvesek voltak a puncik maguktól is, nem kellett síkosító, de akkor itt a magyarázat
Én asztalos szorítóval toltam vissza. Amíg jó a fék ezzel nincs is gond. Azonban ha szutykos, eleve szorul, teli ment a dugattyú hézag szarral, akkor be tud ékelődni, ha kicsit is nem párhuzamosan van tolva. Ilyenkor körbe meg kell nyomni hogy beigazodjon és akkor lehet próbálkozni vagy olaj, vagy levegő nyomással.
8Bar elegendő volt minden helyzetben, csak vigyázni kell, mert iszonyat erővel lövi ki. Ronggyal körbe tekertem hogy az megfogja, a szétfröccsenő maradék fékolajjal együtt.
Az nem baj ha csak az egyik van a helyén. Lefújó pisztolyt simán belenyomtam a másik oldalra menő lyukba, és úgy is ki tudott alakulni a kellő nyomás.
Újabban meg azt csináltam hogy elkezdtem kipumpálni és mielőtt kijött megfogtam a szorítóval azt a dugót ami már majdnem kint van és pumpálásra jött ki a másik. Utolsó centiről ki lehet szedni kézzel.
Vagy ha ez sem akkor megpucolod azt ami kijött, visszatolod lezsírozva könnyedén, és úgy szorítod le hogy a másik is kijöjjön.
Persze ahogy írták érdemes előző este beáztatni petróleumba, WD40-be, csavarlazítóba vagy ha más nincs fékolajba kívülről is, hogy oldja kicsit a szart, és meg tudjon mozdulni.
http://youtu.be/QpCjGR6LyNo
Nállam is
http://youtu.be/7pULhPTgC0g