Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még annyit a témához, hogy az, hogy kinek mennyire kényelmes egy motor, az attól is nagy mértékben függ, hogy az illető milyen magas, milyen testalkatú. Szóval nem lehet itt sem megmondani a tutit.
A legjobb persze mindig az, ha az ember alaposan ki tud egy adott motort próbálni, csakhogy erre nem mindig (sőt sokkal inkább ritkán) van lehetőség.
Én pl. úgy voltam vele, hogy a GSX-S 1000 után azt mondtam, hogy nekem a legjobb egy kényelmes "túraenduró" lesz. Azon nyitott a térdszög, kényelmes az ülés, kényelmes helyen van a kormány, van rajta szélvédelem, a futómű és a ballonos, nagyobb kerekek jobban kisimítják az úthibákat stb.
Aztán kipróbáltam egy V-Strom 1000-et és rájöttem, hogy mégsem való ez nekem. Pedig elméletben szinte biztos voltam benne, hogy ez lesz az én motorom.
A GSX-S-hez képest úgy éreztem nem megy. Nem felül, pörgetve, hanem lent és a közepes tartományban sem. Sokkal jobb nyomatékrugalmasságra számítottam. Aztán a szélvédő éle pont a látómezőmben volt, ami szintén zavart, ráadásul 50-60-nál olyan turbulencia volt a sisakomon, ami engem borzasztóan idegesített. Biztos össze tudtam volna vele szokni és egy idő után boldog is lettem volna vele talán. De úgy éreztem, hogy egy sportos naked bike-on azért sokkal otthonosabban érzem magam.

Szóval tényleg minden tesztlehetőséget meg kell ragadni, minél több fajta és típusú motort ki kell próbálni :)
Motorozni is kenne velük mem csak ráulni ,mi ez vmi budi ?
Nem pénz kérdése, csak felesleges két nagymotor, miután nekem ez csak túrázásra kell.... a k1600 meg közelebb all a szívemhez, mint a gs, vagy inkább a turaenduro vonal... tavaly nem tudtam magam meggyőzni az gs-re, hátha 22-ben sikerül
Nekéresd magad,van pííz.
Szivesen.
"BMW 1200 GS (lehet, már az 1250 volt, nem rémlik) sokat vártam tőle, de nagyon behemót, sztem ezt már túltenyésztették a divat majmoknak.
Duci Multistrada: az tetszett, de nem merném megvenni."
azért jópár cimborám van, akik egyáltalán nem nevezhetők divatmajomnak, mégis ilyet használnak.... illetve akik nem akkorák mint a kiskutya ülve, inkább adventure-t
lehet 2022-ben ki is hozok egy adventure-t úgy játszásnak. kénytelen vagyok olcsót választani, nekem a japán motorok túl drágák..... tavaly is kikonfiguráltattam egyet, mégiscsak k1600 lett.... de most hátha meg tudom magam győzni egy próbára....
Köszi Zoli a belinkelt MT-09 tesztet! Elolvastam, érdekes volt. Sok mindennek egyet tudok érteni. Jól ismerem a gépet, mivel 2 évig nekem is volt (2017-es verzió) és több, mint 20 ezer km-t tettem meg vele. Az ülés nem a legkényelmesebb, de az üléspóz maga nekem nagyon bejött. Nyitott térdszög, tök laza ... szóval maga az ülés nem, de amúgy a legkényelmesebb motorom volt eddig. A gyári futómű viszont tényleg szar, főleg hátul. Az úthibákon állandóan elvesztette a kerék a kapcsolatot az úttal, lehetett hallani, ahogy fel-fel pörgött a motor. Az első év után kapott egy Öhlins hátsó gátlót, azzal sokkal jobb lett a helyzet.
Most nekem is Street Triple lesz, igaz csak a 765 S, de nagyon várom már, nagyon kíváncsi vagyok rá.

Szóval embere válogatja, hogy kinek mi jön be. Attól is nagyban függ, hogy kinek mik a preferenciái. Meg a motorozás, mint hobbi amúgy is annyira egy érzelmeken alapuló dolog. Simán elképzelhető, hogy csak azért vesz valaki egy motort, mert nagyon tetszik neki és kész :)
Talán 4 éve,tracer09,tesztvezetés.Mittomén 5-8 km.
KB mint a löveynek.Elcseszett sáskapóz ülés,nekem olyan érzés volt mintha le akarnék csúszni hátra róla.
Műanyagokat nem néztem de az feltünt hogy mi a halálért lifeg az a kurva plexi az orrom előtt 4 milla feletti motornál?
Ülés kemény mint a kikötőbak,és kb olyan forma is.
A háta mintha pumpált volna de mivel fotelmotoros vagyok lehet csak rémeket látok.
Viszont azt az űberelmebeteg valamit nem értettem,ment de nem hiperugrás volt.
Nem érte meg a váltást az akkor streethez képest az a pénz amit kértek érte.

A tiger 800-on sokan kritizálják a puha teleszkópokat és gyenge fékeket.
Ez a 900-on szerintem más lesz.
Én tavaly az IMOT-on végig ültem mindent, ami érdekelt. Trarcer 900: nem kényelmetlen, de az egész hihetetlen gagyi benyomást keltett, a fékkar már rossz volt a kiállított motoron. Minden kicsi, vékony, műanyag.
BMW 1200 GS (lehet, már az 1250 volt, nem rémlik) sokat vártam tőle, de nagyon behemót, sztem ezt már túltenyésztették a divat majmoknak.
Duci Multistrada: az tetszett, de nem merném megvenni.
Tiger 800: a legkényelmesebb, legjobb súlypont, meg olyan fém-érzés. Ettől kevesebbet vártam.
Yamaha MT 09 Tracer nem vót ,nem tracer se..07 tracer se...nem tracer se...03 se..hmmm...amúgy nem is volt egy Yamaha se.
Volt viszont SWM 30 lovas egy hengeres kávérécer....hagyjuk...
Használt 2008-as Triumph Tiger ezredes...régi nekem. Suzuki SV használt...nem kell....Kawa1000 használt..nem kell...
Viszont Áprilisban lesznek MT-k és tesztvezetés!
Úgyhogy addig pihi.
Télen ne nagyon szaladj,az összes nyári cuccot besuvasszák egy központi raktárba.
Novemberben arra jártam gondoltam lecserélem a kinyúlt csősálamat,990-ért vettem annyit rászánok egye fene.
Csak téli vastag szarok voltak 2500.-ért.
Na akkor olyan szörfös pólót bepróbálok. Drága pólóimat sajnálom motorozni... pamut szinte mind és abban megáll az izadtság, nem lesz büdös de lassan szárad.
Nézd majd meg hogy milyen minőségiek a tracer műanyagjai
A Harmatinál én is ülés próbát csináltam egy pár tipuson...
Személy szerint az mt09 az nagyon kényelmetlen volt (már ami az ülést illeti), egy palacsinta sütőre emlékeztetett
A tracer 900 meg a nagy műanyag idomaival rémisztet meg
De az kényelmes volt!
A tigerhez nem volt szerencsém, a street-nek keménynek éreztem az ülését, még kicsit előre dölősebbnek éreztem....
A suzukin meg egyértelmű, hogy az ülés tompit a legjobban, de kényelmesebb! Kicsit harciasabb a láb szöge, de még elmegy...
Aztán lehet 70km után keresek egy fagyizót, mert fájni fog a térdem

Majd tavasszal kiderül
Dodor mindegyikkel pofáraesett.
Ja, a Dodor az még a 3 kerekű Yamahával is el tudott dőlni....
Ez ezt mondja..Dodor azt...úgy is személyesen dől el.
Sportmotor után egyik sem.
A tiger nem fog tetszeni.
De igazából az MT-se nagyon.Az első hetet élvezed,A szihopata módban.utána meg nem.De fene tudja.
A lövey-vel értek egyet.Én már vezettem.
Aztán lehet hudekirályfaszaaaaaa MT.
Akkor megveszem...
De kiderül
Mt 9 fog kelleni neked.
Aham
Mátévba mész?
Megyek ma a Yamahához motorokat nézni. Van egy használt Triumph Tiger ,azt is meglesem.
De kipróbálok egy MT 09 Tracert...
Meg a kis Husqvarna KTM cafe racereket
Nadrág,kabát és bakkancsom is van HH-ban.
A nadrággal az a baj ,hogy -5 fokig nem tudom felvenni ,mert beledöglök olyan meleg.
Is