Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

láttál rajtam ilyen dobozcsodát?
ezek a bálnák meg sem basszák, hogy fent van 3 doboz.....nekem is mindig fent van. Régebben ha nem kellett, levettem az oldalsókat, de miután oda is felkerült egy cső, ha nincs fent, a csöveket is le kellene szedni és nincs kedvem. Mondjuk én már nem nagyon motorozgatom csak úgy, 99% külföldi túrák, oda meg kell.... a tiednek olyan légellenállása lenne, hogy el sem tudnál indulni vele, egy szembe szél visszafújna
Naa ezt nem tudtam hogy 660 köbös az S
Idáig csak az R, RS verziókat néztem
Nekem már az elég hogy ha a bmw nem olyan gagyi mint a yamaha. Egyébként ha elkezdenénk egymás mögött menni, különböző motorokkal, a végeredmény az lenne hogy senki sem tudna elnyúlni a többiektől a motor hengerszáma miatt
Nem az a verdikt hogy a v2 alul tol.
Nem azért,de szerintem még előző széria.
Itt a srác hibázott. Hát nem tudom, én gyorsan alkalmazkodtam a stílushoz de nem is volt problémám. De mi csak északon voltunk.
Mt09 t racer
Szokásos túracsapat,az 1 főre eső dobozok száma minimum 5.
Mind így megy.
nem..... de ott sajnos nem lehet ezen csodálkozni, teljesen más közlekedési "kultúrával" rendelkeznek...
miért tépné le a fejem?
Te nem voltál egy cb1000-es sráccal Albániában ? Belebukkantam egy videóba és a srác is ott aludt ahol ti. Szervezett túra volt, a srác sajnos belement egy autóba.
Hülye unaloműzés miatt, még mindig szoktam a hahut böngészni (pedig már megvan az álom vas)
Kíváncsiságból böngésztem a street-et, aztán feltűnt hogy amit hirdetnek S-t, az is az aszimmetrikus lámpát kapta meg..... Azt hittem csak az Rs kiváltsága lesz
az biztos, hogy én nem voltam ott
A 116lovas v2esem egy hangyafasznyival gyorsul szarabbul mint egy még nem bigbang r1. De ez is csak akkor jön ki ha mind a két motoron jó pilóta ül, ha nem tud jól kigyorsítani az r1 akkor simán gyorsulok vele.
Tehát a 2hengeres is ugyanolyan jó csak nem bassza át a pilótát mert nincs az az érzés hogy huuu de megindul.
Mihez képest ?
De annyival többet nem ad a 2 hengeres
Már az
Még csak most esett le
A Gsx S-ed már nálam pihen
A 765 street S már a facelift-es változat lesz?
Pedig mencibb a GS.
Bár most láttam valami túravidejót,Mejzi vagy ki követte el,az átlagtempó 50-70 közt volt korzikán.Volt egy K1600 is meg egy nagy kupac túrabálna de szeritem a tempóhoz egy Mt07 is sok lett volna.
Ha már zsírújat vennél, várd meg a BMW F900XR-t. Ha bmw ha nem, érdemes megvárni szerintem, hosszabb kicsit árban mint a yamaha.
Bármelyik fent említett motort megveszed ,gyari garanciát adnak for free ,de amilyen vonalban gondolkodsz a multi nem való neked ,letépni a fejed ,és nem vicc a 1200 is 138nm és a 1250 meg kiherélt mert nem mindenki tud vele járni
Gondolom a 900ason már azt os orvosolják
Ooooo itt a legtöbben látatlanban IS meg tudjak mondani mi jó és mi nem az hogy vki mar felült ra az qrva nagy előre lépés