Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még az ősidőkben, nem is volt legális a gázos autó, egyik sofőr megbuherálta a kétütemű Wartburgját hogy gázzal menjen.
Frankon csinált olajbefecskendezőt hozzá, meg nem volt tartálya hanem közvetlenül a palackról ment a kocsi.
Rendőröknek eszébe nem jutott hogy arról megy a kétütemű szutyok, így mindig megúszta ezeket, miközben a Ladásokat cseszegették ilyenért
addig volt nagy buli a gáz amikor 100ft volt a palack az úri rövid ital a diszkóban meg 40-60
amúgy most nálunk 4ezer a palack és 270 a drága kúton és 240 az olcsó kúton a gáz(kiskunhalason 190)
simán megérné átfejteni
mentünk anno miskolc rallyi aztán 4 palack volt a zsiguliba
Nem cíak az ára miatt főleg mert a kúton vettnél lejött az áfa a palacknál meg nem így a benzinhez képest a harmada lehetett, de kúthoz képest nem érte meg ma meg főleg mert a palack szinte drágább mint a kúton.
Az, nem volt olcsó, de kellett, szivattyú volt rendes kútfejjel.
Szivattyú? Vagy mire gondolsz. Nekem egy sima töltő csövem volt, csak a palack nyomása miatt ment át a kocsi tartályába, mint a szódásszifonnál.
Elég gyorsan rátették a palackos gázra is a jövedéki adót, azt utána már nem érte meg szórakozni vele, meg a környékünkön volt két kút is addigra.
Én beleállítottam a vödörbe, megnyitottam, aztán amikor már nem ment, ráengedtem a forróvizet az átnyomta, de nem igazán érte meg a szórakozást nekem. Amikor kifogyott, nyomtam bele újabb palackot.
Nekem volt átfejtőm csak a nagy mínuszokban melegítgettem, de hát napi 2 palack fogyott alig vártam, hohy végre legyenek kutak.
Első palack pillanatok alatt átment a zsiguliba
A második kb dupla idő volt
Ott hibáztak hogy nem kell az egész benne levő cuccot melegíteni csak a kalács seggét ahogy lóg lefelé
En előtte este felligattam mindkettőt majd kb 2- másodpercre kinyitottam töltés előtt aztán a leülepedett víz meg a szar nem ment a kocsiba
2-3 deci mínusz gázt megért
Nem is kellett leengedni a szart A reduktorból csak évente párszor
Ezt a faszit ..................lessz itt baj gazdagon.

http://youtu.be/r18qkB_BA0M
metil
Az az etil-merkaptán amivel szagosítják, nem a gáz, mert az szagtalan.
Majd valamelyik tűzoltónk elmondja hitelesen, de úgy tudom, az LPG gyorsan elillan és túl hígul az égés képes elegyhez képest, ezért nem jelent akkora kockázatot mint a sima benzin, amivel szintén volt hasonló baleset, hogy a benzines rongyot bedobta az aknába a szerelő, aztán másnap a csikket, és megtanult repülni.

Én a pince garázsban tankoltam, hogy ne lássák a szomszédok , de volt egy elég jó robbanásbiztos ventilátor amivel nyomtam be a friss levegőt.
Mondjuk én magára sem hagytam. Egy palack csont nélkül átment, minden trükközés nélkül, aztán az elég is volt nekem. Teli csak kúton tankoltam ha messzi mentem, meg párszor forróvízzel felfűtöttem a palackot, amivel teli lehetett nyomni, de az túl pepecs volt, nem erőltettem.
Mondjuk valamennyit jelent főleg eleinte mikor sok tákoét volt mivel az lpg nehezebb a levegőnél és nehezen is oszlik szét így egy tartálynyi lpg elég nagy tócsában gyűlik össze és azért gyúlélony holmi. Mikor még magsm tankoltam otthon (még 94-ben volt kutak is alig voltak az országban) egyszer alaludtam bent míg ment kint az átfejtő csak rosszul raktam rá a fejet és szépen kinyomta a földre, sokáig ott volt a tücsa a szaga meg 1 év múlva is.
Ja, azt is mindig tiltották hogy beállj mélygarázsba, már akkor is, amikor kitalálták régen, hogy semmilyen kockázatot nem jelent.
De én mindig betartottam a tiltást. Átnyomtam benzinre mielőtt leálltam ilyen helyre
Ugyanez volt régen az lpg kocsinál is
Az elmúlt 20-25 évben volt táján egy aminél nagy baj lett. Ellenben saját szemmel láttam nem egy tartályt ami akkora ütést kapott hogy kiszállt a kocsiból és a gáz benne maradt. A szivárgás a legnagyobb gond ezeknél ami szinte mindig a a házi barkács miatt van
Amúgy tavalyi hír, ennyire unatkozol?
https://e-cars.hu/2020/01/10/b...

És azóta sem bizonyosodott be Kanadai Konánál, hogy a lítium akku gyulladt ki, ugyan is az nem elöl van a motortérnél, hanem főként a hátsó ülések és csomagtér alatt.
Magyarországi Nissan Leaf tűznél pl. a 12V-os szabvány ólomsavas akku lett zárlatos, és a lítium akku érintetlen maradt.
https://e-cars.hu/2019/04/09/m...
Ja, sok szar villanyautó
https://www.google.com/search?...
Egy kis "ingyenreklám" a villanyautózásnak: https://totalcar.hu/magazin/hi...
Tényleg Vazzeg! Látod, ezt nem gondoltam! De hétfőn is kint álltak a kékek, 76 km-en négy helyen is, de még gumibot sem volt náluk!
Az csak az átlépéskor mondja. A titok hogy nem szabad a megengedett alá csökkenteni a sebességed és nem fog pofázni
Én ma voltam GPS-vezetéssel, mondja mindig, hadd mondja, azért van, de leszrom, csak arra figyelek, ami érdekel!
nekem a gps magyarázott mindig hogy túllépted a sebességhatárt, ilyen 53 fele mindig mondta
alig találtam meg hol van ez a szöveg kikapcsolása
Szegény kutyus!
Akkor legyen valami vidámabb téma is : a tegnapi kemény 130 km autózás után ma is elmentünk az asszonnyal csavarogni egy kicsit: most már 251 km-en áll a "subtotal".
Ma nem kellett klímázni, így a tegnapi 6,1 literes átlagfogyit "folytatva" 5,5-re állt be a végeredmény. Száz-száztízes tempó, nagy fordulatszámok kerülve, sőt 30 km-t még tempomattal is mentem.
A "szórakoztató központot" viszont kiirtottam teljesen (sávtartó, sávelhagyás-figyelmeztetés, start/stop, ilyesmi). Azoktól hülyét lehet kapni rövid távon....