Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A vez.tengely lefogató bilincs 20db csavarjából 18at kézzel tudtunk tekerni 2ő volt csak nyomatékra lehúzva. Azt kollégámnak meséltem szintén gasztrája volt, a neje meg könyvelő az opel nádorba itt a szomszédomba. Innét már a többi egyértelmű...
Te rontottad el az összes Twinportos Opelt?! Nabammeg!
Nem tudom. Inike ahogy írja itt eléggé ezt tükrözi, de lehet csak buziskodik. Én már most tudom, hogy mit kell majd meglessek az 1.4 twinporton anno ami volt visszahívás azt nekem köszönhetik az opelesek. ( vez.tengely miatt)
Csak nem?! Két millió forint nem kis pénz, pár évig illenék vigyáznia rá.
Akkor kezdődhet a ridegtartásos hanyatlása.
Mindegy milyen színű az autó, ugyanannyi idő alatt koszosodik be.
Ezek a jómunkas emberek Milyen idegesítőek már
Itt szöszmötöl a szomszéd egy ideje aztán nem hagy aludni
Menjen el este ha ennyire akar dolgozni.....
Lehet mégis kellene a legkondi akkor nem kell nyitott ablak
Ilyen a verda, nem úgy néz ki mintha én lettem volna a gazdája eddig
Ha összejön ebben a hónapban meglesz a rendszám. Eléggé túlterhelt mostanaban a kf
nekem azért ezüstszürke mert így 2 évente elég mosni
Sötét színű autó kb. 3 percig tiszta a fekete 3 másodpercig
végig megy az asszony a poros kiskőrösi főutcán azt már nem csillog az ótó
Dobj fel képeket milyen a verda
Jó pénzért van eladó kedély állapotom
Ha mar itt tartunk vevo lennek két nagy vödör állapotra.
Nem kell kilötykölni, hanem meginni.
a pezsgőn alig látszódik az eső utáni por foltok
Sötét szín kényes világosabb nem ennyi. De ugye nem színt meg km-futást veszünk.
a pezsgő metál a legjobb, utána a ezüst metál
asszony beszopta a faszt a fekete kocsival, 3 csepp eső aztán full szarul néz ki
mondjuk engem nem izgat mert én elvagyok akkor is az astával amikor évente mosom félszer
Sötétszürke metál szerintem nem rossz. egyél kárt ubisalival.
akkor már pénteken vegyetek egy vödör ral 4003 festéket, aztán próbaút után át lehet egyből fújni
Na szombaton lehet meglesz a tigra tt sanszos, hogy elhozzuk...
Nekem minden járművemben hivatalosan volt a gáz így nem tudom milyen praktikák lehettek, de nekem soha nem volt "gáz" egyikkel sem csak hát ahogy írtam az elején nem voltak kutak, mikor az elsőt alakíttattam át akkor még csak 2 kút volt Bp.-n és a vidéki fuvarokat nagyon jól meg kellett tervezni vagy átkapcsoltam benyára.
én se teszek a toyotába mert nincs értelme
nekünk a zsiguli kesztyű tartóban volt a reduktor és a radiátor csövön ment a gáz a karbiba
oldalról semmi sem látszódott belőle, sajna télen nem volt az igazi a fűtés miatta
a palack meg az első és a hátsó ülés között volt le volt terítve a két első ülés egy takaróval aztán az sem látszott
a csomagtartó meg üres volt szóval a yard bekaphatta
Azt nem kell, az már önmagában elég gáz.....
Jó, de most Priust hova gázosítsak?