Nekem a "szokásos" Oxford markolatfűtésem volt a GS500-on. Mivel sokat állt napon, 4 év alatt mindkét gumimarkolat szétmállott, ragacsos masszává vált - a kesztyűm is beleragadt állandóan. Tavaly lehajítottam őket, pedig amúgy hibátlanul működtek.
gyári markolatfűtés. Első körben nem dobnám ki (bár nézve, hogy az anyag a "puhább" gumiszerű bevonat lehet évekkel később ez lesz a sorsa), de komfortosabb lenne ha vastagabb lenne (a korábbi motoron a gyári vastagabb volt)..
Az értelmes tekintetét elnézve, ebben nem vagyok annyira biztos. Már lehet nem az,de az igénytelenségéből fakadóan biztos elszívott minden szemetet, csak olcsó legyen. Ezért van ez az egyszerű beszűkűlt igénytelen látásmód.
ha vakaki ráér fotobótolni leszedhetné a fejéről a madárfészket és tehetne vakami hosszú egyenes fekete hajat rá tesztnek
szerintem egyből jobban nézne ki
https://www.mrbutterfly.it/gallery.html
gyári markolatfűtés. Első körben nem dobnám ki (bár nézve, hogy az anyag a "puhább" gumiszerű bevonat lehet évekkel később ez lesz a sorsa), de komfortosabb lenne ha vastagabb lenne (a korábbi motoron a gyári vastagabb volt)..
Ötlet?
Ezt találtam első körben.
https://www.mrbutterfly.it/cop...
A sima szivacs esőben nem játszik, a teniszütő grippet se erőtetném első körben... :)
a lila-tózsaszín cefet zavaró, a kék egyes árnyalatait zöldnek látom
Vén kéjenc
szerintem egyből jobban nézne ki
haver járt oda biztosítani, azt mondja ilyen gáz csapat sehol sem volt még
pedig azért egy bmw vagy vw buli se semmi