Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na de Ini nem akarja magát beoltatni szerintem....
A kartyat nrm kell intezni.
Egrn,egyes elemei jok.
enyém 45 aztán le van oltva, lassan én is intézem a kártyát
Zoli!
Ez érdekelhet esetleg: https://totalcar.hu/magazin/sz...
É azon vagyok kiakadva, hogy nejemet még nem hívták..... ...igaz, ő csak egy hónapja volt hajlandó regisztrálni.
az felénk csak a puncsosak kapnak, a pórnép ruszkit meg astrát kaphat csak
Es,frissebb,szarazabb erzes?
Az elvek olyan mint a fing: tartod amíg bírod.
Egy fájzer boldog tulajdonosa lettem... nem tudtam tovább halogatni
Nem úr aki nem pazarol
Hmmm....így még csajosabb...Gratula
Anyádat ne vidd....
Ha nincs pénze NyomiZolinak normális és megbízható cuccokat venni ,miért erőlteti ezt a dolgot ?
Milyen vállalkozó az ,aki azon töpreng napokig ,hogy az Aliról milyen gagyi szart vegyen ?
Nyomorult egy fillérb@szó ez.....
Erdélyben már várják a turistákat!
használok munkaaksikat a villanyos csónakmotorhoz és a gyalogkíséretű targoncához.
egyszer régen vettem használtan az 12 évig bírta. Most 4-5 éve vettem két 100 amperes optimát mondjuk nem filléres dolog akkor volt 80 ezer ft/ db. A munkaaksik pont arra jók, hogy az sem baj ha lemerítve tárolod, ha egész évben nem használod akkor sincs semmi baja. Ha az 55 lbs minkottámra felteszek egy full feltöltött 100 ah-s munkaaksit 22 km-ert tudok vele menni normál időjárási körülmények között. Ellenben egy autó indító akkumlátor 100 ah-s szintén fullra töltve nagyjából 5 km-er alatt lemeríti.
Az a véleményem hogy egy csóringer vagy...
havernak csónakmotor hajtásra van a munka akku, kb az év felében csak be van baszva a garázsba és csak peca szezonba használva, sok esetben annyira kimerítve hogy nem forgatja már meg a motort
aztán jó sok éve megvan neki
szerintem a vitorlás haverod sima autó akkut vett és jó sokat lett mélykisütve akkor hal ki ilyen hamar, a lítium akku meg nem hagyja magát mélykisütni
Felesleges úrizálás kéremszépen.
Te még a beszáradt hányáskupacot is bennhagyod.
Én hajlok az olcsóbb lipo csomagra.
Vélemény?
4 db kerül kb 80e-be és így kb 160Ah lenne.Ez bőven elég lenne.
Vélemény?
Ha meg véletlenül mégis felgyújtja a hajót, akkor úgyis kialszik mikor elsüllyed....
Pl. haver vitorlásában napelem és ólomsavas akku biztosította az áramellátást. 1-2 évente kellett cserélni, pedig nem bannert vett.
Aztán vett bele lítium akkut 10 éve és azóta is azt használja, probléma nélkül. Régen megtérült a magasabb ár, és nincs vele gond, nem kell tutujgatni, csepptölteni, savazgatni, mert nincs önkisülése.
Nagyon mokány de a 6 henger az 6 henger
800ciklust ír 60% kapacitásig, ami eleve egy pofátlan paraméterezés, de akkor sem nem hiszek.
200-400ciklus szokott lenni a drága ciklusálló munka akku, ez meg olcsó, és banner, szóval nem hiszek benne.

Lítium akku 10* ennyit bír.
Különösebb keresgélés nélkül 500$ egy 12V 100Ah-s lítium akku, egyből berakható az ólmos helyére.
Ez 2,5* drágább mint az általad linkelt savas, de ennél sokkal jobb az élettartama.
Simán nem éri meg ciklikus használatra savas akkut venni, csak akkor ha nem magadnak lesz, és az ügyfél rövidtávra tervez.