Ha nincs pénze NyomiZolinak normális és megbízható cuccokat venni ,miért erőlteti ezt a dolgot ?
Milyen vállalkozó az ,aki azon töpreng napokig ,hogy az Aliról milyen gagyi szart vegyen ?
Nyomorult egy fillérb@szó ez.....
használok munkaaksikat a villanyos csónakmotorhoz és a gyalogkíséretű targoncához.
egyszer régen vettem használtan az 12 évig bírta. Most 4-5 éve vettem két 100 amperes optimát mondjuk nem filléres dolog akkor volt 80 ezer ft/ db. A munkaaksik pont arra jók, hogy az sem baj ha lemerítve tárolod, ha egész évben nem használod akkor sincs semmi baja. Ha az 55 lbs minkottámra felteszek egy full feltöltött 100 ah-s munkaaksit 22 km-ert tudok vele menni normál időjárási körülmények között. Ellenben egy autó indító akkumlátor 100 ah-s szintén fullra töltve nagyjából 5 km-er alatt lemeríti.
havernak csónakmotor hajtásra van a munka akku, kb az év felében csak be van baszva a garázsba és csak peca szezonba használva, sok esetben annyira kimerítve hogy nem forgatja már meg a motort
aztán jó sok éve megvan neki
szerintem a vitorlás haverod sima autó akkut vett és jó sokat lett mélykisütve akkor hal ki ilyen hamar, a lítium akku meg nem hagyja magát mélykisütni
Pl. haver vitorlásában napelem és ólomsavas akku biztosította az áramellátást. 1-2 évente kellett cserélni, pedig nem bannert vett.
Aztán vett bele lítium akkut 10 éve és azóta is azt használja, probléma nélkül. Régen megtérült a magasabb ár, és nincs vele gond, nem kell tutujgatni, csepptölteni, savazgatni, mert nincs önkisülése.
800ciklust ír 60% kapacitásig, ami eleve egy pofátlan paraméterezés, de akkor sem nem hiszek.
200-400ciklus szokott lenni a drága ciklusálló munka akku, ez meg olcsó, és banner, szóval nem hiszek benne.
Lítium akku 10* ennyit bír.
Különösebb keresgélés nélkül 500$ egy 12V 100Ah-s lítium akku, egyből berakható az ólmos helyére.
Ez 2,5* drágább mint az általad linkelt savas, de ennél sokkal jobb az élettartama.
Simán nem éri meg ciklikus használatra savas akkut venni, csak akkor ha nem magadnak lesz, és az ügyfél rövidtávra tervez.
Ez érdekelhet esetleg: https://totalcar.hu/magazin/sz...
Milyen vállalkozó az ,aki azon töpreng napokig ,hogy az Aliról milyen gagyi szart vegyen ?
Nyomorult egy fillérb@szó ez.....
egyszer régen vettem használtan az 12 évig bírta. Most 4-5 éve vettem két 100 amperes optimát mondjuk nem filléres dolog akkor volt 80 ezer ft/ db. A munkaaksik pont arra jók, hogy az sem baj ha lemerítve tárolod, ha egész évben nem használod akkor sincs semmi baja. Ha az 55 lbs minkottámra felteszek egy full feltöltött 100 ah-s munkaaksit 22 km-ert tudok vele menni normál időjárási körülmények között. Ellenben egy autó indító akkumlátor 100 ah-s szintén fullra töltve nagyjából 5 km-er alatt lemeríti.
aztán jó sok éve megvan neki
szerintem a vitorlás haverod sima autó akkut vett és jó sokat lett mélykisütve akkor hal ki ilyen hamar, a lítium akku meg nem hagyja magát mélykisütni
Vélemény?
4 db kerül kb 80e-be és így kb 160Ah lenne.Ez bőven elég lenne.
Vélemény?
Aztán vett bele lítium akkut 10 éve és azóta is azt használja, probléma nélkül. Régen megtérült a magasabb ár, és nincs vele gond, nem kell tutujgatni, csepptölteni, savazgatni, mert nincs önkisülése.
200-400ciklus szokott lenni a drága ciklusálló munka akku, ez meg olcsó, és banner, szóval nem hiszek benne.
Lítium akku 10* ennyit bír.
Különösebb keresgélés nélkül 500$ egy 12V 100Ah-s lítium akku, egyből berakható az ólmos helyére.
Ez 2,5* drágább mint az általad linkelt savas, de ennél sokkal jobb az élettartama.
Simán nem éri meg ciklikus használatra savas akkut venni, csak akkor ha nem magadnak lesz, és az ügyfél rövidtávra tervez.