amúgy ami 100ah linkeltem a legjob árban van a típusazonosok között, és ezek nem hoki indító akkuk amik 3 évíg bírják és elporlad a lemez benne
munka akku szerintem bírja addig mint a lítium, aztán ha meghal lehet önteni belőle ólomkatonát
Mindig röhögök, amikor a magadfajták itt paráznak hogy robbanásveszélyes a lítium akku, mert van róla YT videó, meg mondta a józsi aki hallotta a kocsmában ezért ért hozzá...
Namost azt nem tudja a sok okos, hogy a 12V-os ólom akkukat LiFePO4 összetételű akkuval váltják ki, mert ennek a feszültség határai egyeznek meg az ólomakkuéval.
Mellesleg meg ez kifejezetten nem hajlamos kigyulladni.
Persze a LiMnCo összetételű akku lenne benne, sem gyulladna ki naponta. Ahogy Nissan Leaf kigyulladás is 2 darab volt Magyarországon. Ebből az egyiknél az ÓLOMAKKU GYULLADT KI, a másiknál az utólag csomagtartóba rakott házi hatótávnövelő akkucsomag, amiről hiányzott az akku managment.
Ja meg remélem a mobiltelefonodon is parázol, mert azok is a robbanásképes lítium akkuból készültek
Utcára persze értelmetlen a súlymegtakarítás miatt, viszont ami miatt mégis érdemes, mert töredéke probléma sincs egy lítium akkuval, mint egy ólom akkuval.
Nagy hidegben csökken ugyan a teljesítménye, de jellemzően akkor úgy sem motorozunk, így ez nem olyan nagy probléma.
Másik. Zolinak a robbanásképes akkuból van csomagja, ráadásul házilag tákolt az egész, szóval remélem felveszi
Azt a motornak véletlenül sem nevezhető szarkupacot nyugodtan otthon hagyhatod azt lesz egy csomó helyed
Ha elmegyek pecázni én is inkább a botokat hagyom otthon szívesebben mint az alkoholt
azt hittem valami tik-tok videó de hát ezt ez a forintos cigány énekli a putrija kellős közepén egyébként egész jó Néztem van több vidije is rég befutott sztár lehetne
Nagyon érvelnek hogy motorba milyen jó mert a ~4kg hagyományos helyett csak 1,5kg a litium... aztán amikor linkelek egy videót hogy milyen szépen füstöl lángol, én vagyok a hülye hogy egy nagyobb reggeli szarás súlya miatt kockaztatom, hogy kigyulladjon a motorom.
Persze ami szériában azzal jön az más tészta.
amúgy csak az első túrán lesz sok cucc, utána mindig kevesebb
nekem az első motoros túrán kb 2x annyi cuccot vittem mint a 5. után, és még ott se használtam mindig mindent
munka akku szerintem bírja addig mint a lítium, aztán ha meghal lehet önteni belőle ólomkatonát
Namost azt nem tudja a sok okos, hogy a 12V-os ólom akkukat LiFePO4 összetételű akkuval váltják ki, mert ennek a feszültség határai egyeznek meg az ólomakkuéval.
Mellesleg meg ez kifejezetten nem hajlamos kigyulladni.
Persze a LiMnCo összetételű akku lenne benne, sem gyulladna ki naponta. Ahogy Nissan Leaf kigyulladás is 2 darab volt Magyarországon. Ebből az egyiknél az ÓLOMAKKU GYULLADT KI, a másiknál az utólag csomagtartóba rakott házi hatótávnövelő akkucsomag, amiről hiányzott az akku managment.
Ja meg remélem a mobiltelefonodon is parázol, mert azok is a robbanásképes lítium akkuból készültek
Utcára persze értelmetlen a súlymegtakarítás miatt, viszont ami miatt mégis érdemes, mert töredéke probléma sincs egy lítium akkuval, mint egy ólom akkuval.
Nagy hidegben csökken ugyan a teljesítménye, de jellemzően akkor úgy sem motorozunk, így ez nem olyan nagy probléma.
Másik. Zolinak a robbanásképes akkuból van csomagja, ráadásul házilag tákolt az egész, szóval remélem felveszi
Ha elmegyek pecázni én is inkább a botokat hagyom otthon szívesebben mint az alkoholt
Ez a vilag legjobb motorhangja.
http://youtu.be/8zLOQm_1T50
Az enyém hörögve harapja a benzin-levegőt, nem pedig vinnyog mint a trolibusz.
Persze ami szériában azzal jön az más tészta.
amúgy csak az első túrán lesz sok cucc, utána mindig kevesebb
nekem az első motoros túrán kb 2x annyi cuccot vittem mint a 5. után, és még ott se használtam mindig mindent
ha nem akkor nem mindegy az a +40 kiló?
nem robban fel, nem kényes, olcsó(bb)
Litium kisebb suly.