pont erről pofázok Lehetne gyártani olcsó kisautót a nagytömegek számára kicsi fenntartással, kicsi kibocsájtással, kicsi anyagfelhasználással ha ez lenne a cél. De nem ez a cél, hanem az, hogy még az olyan vén faszokat is mint te vagy, megvezessék és extázisba hozzák a sok fényesen csillogó ledekkel, meg semmire való kütyükkel, 3 betűs szarokkal amire rohadtúl semmi szükség nincsen egy teszkós bevásárláshoz. Ezért elhitetik veletek, hogy az a sok csillogó értelmetlen baromság az jó Azt rohantok a kasszához fizetni a 4-5 szörös árat a semmiért. Néhány barom még hitelt is képes felvenni ilyenért Na ezt hívják hasbaakasztásnak
mi diszkozni jártunk a haver 2t trabijával. De egyszer majdnem megdöglöttünk Na nem azért mert balesetet szenvedtünk
Hanem majdnem kinyírt a kipufogógáz Annak a fosnak a fűtése valahogy úgy volt megoldva(hűtővíz hiányában) , hogy a kipufogó dob duplafalú volt és annak volt feladata biztosítani a fülkébe a meleg levegőt. Csak hát ez az idő előrehaladtával egyszer átszakadt és a kipufogó gázt nyomta befelé
Nincs már Alto: a Suzuki legnyomoroncabb új autója az új Ignis, 4-5 millióért..... (tehát többért, mint amennyiért a 100 lovas Clio-t vettem tavaly). https://auto.suzuki.hu/ignis
Azzal mindenki úgy járt a 80-as években, mert különben nyáron felforrt. Haverékében volt egy lemezcsík, ahhoz volt rögzítve nyáron, tenyérnyi réssel. úgy jó volt.
Én - még fősulisként - többször körbe jártam Erdélyt, és kétszer voltunk lent a bolgár tengerparton is, 15-16 éves 2T Trabival. Egyszer tört le a generátor tartója Bulgáriában, azt egy faluszéli úriember fillérekért meghegesztette, ezen kívül max. gyertyacsere / megszakító csere meg defektjavítás volt. Nagyobb baj sose. Általában hárman utaztunk a szürke-sárga-fekete csíkos rettenetben: szűkös volt, de semmi baj nem volt. Mondjuk akkoriban 62-63 kiló lehettem, nem 90 mint mostanság , és a derekamnak se volt semmi baja.
Teljesen osztom a véleményed.
Ilyenkor mindíg édesanyám öreg altóját hozom fel példának. Azokkal a kisautókkal amivel nem a kontinens átszelése a cél igazából nem kell semmi extra bele.
Az ALTO még megmaradt kisautónak. Semmi felesleges kütyű, mutató vagy bármiféle baszomfitty nincs benne. Annyi van benne ami feltétlen muszáj Bár azt nem értem, minek kell ennek tudnia 160-as végsebességet De ha ennyit tud hát ennyi tud, végül is bajnak nem baj csak nincs értelme, mert 120 fölött már izgulós egy kicsit.
He ilyen autót gyártanának minden szar nélkül simán lehetne 1,5 millerért árusítani egy teljesen elfogadható A-ból B-be kisautót. Aki meg ettől többre vágyik az fizessen 4-5-6 milliót érte.
engem se zavar a dolog mert mostanában a csatorna partra megyek csak kocsival
városban is járok heti 1-2 alkalommal de akkor meg visznek aztán nem érdelel se a forgalom se a parkoló
nekem kocsiba minden fekesleges ami az astrától nagyobb meg drágább meg pazarlóbb
márca toyotánk se érdekel, megvan fél éve de még nem vezettem, kb 5x ha ültem benne
Persze, csak a köcsög villanyosoknak legyen ingyen, mi? Még jó, hogy a buszsávot nem kaptátok meg... az felbaxná a polgárt, hogy áll a dugóban az Asztmájával, a buszsávon meg előrehúz mellette (szabályosan) a ződ renccámos Porsche Cayenne
Felőlem járjon, ha tud, de nem tud..... kit érdekel?
Fizetős parkolásnál, meg uugy fizet nagyobb autóra is, mint kisebbre..... ha tudnának parkolni rendesen, akkor nem lenne gond... meg ezt a buzi ingyenességet kellene megszüntetni és lenne parkoló
nekem a birkabőr volt a legjobb
nem fűt ellenben a hőt megtartja kb 4-5 másodpercig hideg csak, de ha kiszállsz nem fázik úgy a segged mint a fűtésnél
nekem volt sok évig csak elfoszlott és már nincs a környékbe aki ilyet csináljon
városban nem az?
ahol amúgy is kevés a hely, nincs elég parkoló
akkor nem értelmetlen egy buzi nagy kocsi városi használatra ?
de ha úgy gondolod hogy nem értelmetlen akkor járhatna mindenki krazzal meg csuklós busszal is a plázába
Nekem volt olyan utólagos teszkós fos, a Nissan Vanette-ben, 20 éve. Na abban nem volt semmi luxus ez a fűtés viszont nagyon jól jött télen, mert kint parkolt az autó. Az a batár kisteherautó soká melegedett át. Szóval ez a felkötözős is jobb volt, mint a hideg szék
vannak olyanok amit te teszel be a kárpit alá
havernak 30 felé volt egy ülésre, komplettem vezetékkel kapcsolóval szabályzóval
valami kevláros cucc állítólag elpusztíthatatlan
Hanem majdnem kinyírt a kipufogógáz Annak a fosnak a fűtése valahogy úgy volt megoldva(hűtővíz hiányában) , hogy a kipufogó dob duplafalú volt és annak volt feladata biztosítani a fülkébe a meleg levegőt. Csak hát ez az idő előrehaladtával egyszer átszakadt és a kipufogó gázt nyomta befelé
https://auto.suzuki.hu/ignis
Ilyenkor mindíg édesanyám öreg altóját hozom fel példának. Azokkal a kisautókkal amivel nem a kontinens átszelése a cél igazából nem kell semmi extra bele.
Az ALTO még megmaradt kisautónak. Semmi felesleges kütyű, mutató vagy bármiféle baszomfitty nincs benne. Annyi van benne ami feltétlen muszáj Bár azt nem értem, minek kell ennek tudnia 160-as végsebességet De ha ennyit tud hát ennyi tud, végül is bajnak nem baj csak nincs értelme, mert 120 fölött már izgulós egy kicsit.
He ilyen autót gyártanának minden szar nélkül simán lehetne 1,5 millerért árusítani egy teljesen elfogadható A-ból B-be kisautót. Aki meg ettől többre vágyik az fizessen 4-5-6 milliót érte.
városban is járok heti 1-2 alkalommal de akkor meg visznek aztán nem érdelel se a forgalom se a parkoló
nekem kocsiba minden fekesleges ami az astrától nagyobb meg drágább meg pazarlóbb
márca toyotánk se érdekel, megvan fél éve de még nem vezettem, kb 5x ha ültem benne
Máris lenne parkoló.
Fizetős parkolásnál, meg uugy fizet nagyobb autóra is, mint kisebbre..... ha tudnának parkolni rendesen, akkor nem lenne gond... meg ezt a buzi ingyenességet kellene megszüntetni és lenne parkoló
nem fűt ellenben a hőt megtartja kb 4-5 másodpercig hideg csak, de ha kiszállsz nem fázik úgy a segged mint a fűtésnél
nekem volt sok évig csak elfoszlott és már nincs a környékbe aki ilyet csináljon
ahol amúgy is kevés a hely, nincs elég parkoló
akkor nem értelmetlen egy buzi nagy kocsi városi használatra ?
de ha úgy gondolod hogy nem értelmetlen akkor járhatna mindenki krazzal meg csuklós busszal is a plázába
csak értelmetlen
havernak 30 felé volt egy ülésre, komplettem vezetékkel kapcsolóval szabályzóval
valami kevláros cucc állítólag elpusztíthatatlan