Ja, és az se hátrány - ha a családnak EGYETLEN autóra van csak költségkerete - hogy azért egy mai "kisautóval" már el tudsz menni hosszabb utakra, akár a tengerpartra nyaralni, mégsem lesz emberkínzás a dologból. Nem olyan kényelmesen mint egy alsóközépben ülve, de már szenvedés nélkül.
Például azért, hogy egy városi, koccanásos balesetnél sértetlenül szállj ki a kocsidból - a többit a CASCO meg a felelősségbiztosítás elintézni.
Még jobb esetben egy automatikus vészfékezéssel még a CASCO-ra sincs szükség, megúszod az egészet egy cifra káromkodással.
egy lófasz kisautóba minek ez a sok szar?
arra kell használni amire tervezték, anyuci elmegy a plázába meg a gyereket elviszi bölcsödébe
vagy a nyugger elmegy a lidlbe pet palackos sörért
olcsó legyen meg kicsi és könnyű
ezzel szemben a mostani "kicsik" nem ilyenek
egyrészt kurvára nem kicsik plusz sok drága faszsággal teli van pakolva, ami nem is kellene ha arra használnák amire való
csak a mai világ teljesen kifordult magából
Részben igen, a Daciában kevés passzív biztonsági cucc van.
Viszont az "Adult Occupant" önmagában nagyon gyenge, ez tényleg csak a kaszni "törésbiztonságát" jelenti.
A Clio viszont nem csak hogy 5*-ot kapott, hanem az 5*-os kisautók között is a legmagasabb pontszámot szerezte 2019-ben, - már csupán a passzív biztonsága okán is. A balesetmegelőző elektronikák pluszban még a legfapadosabb "pizzafutár" verzióban is hiánytalanul benne vannak.
Szerintetek ezt hogy baszták így el a románok? A vadiúj Dacia Sandero - ami a Renault Clio új platformjára épül - rosszabb töréstesztet produkál, mint a 10 éves elődje, ami tényleg papírból volt. Nem csak az aktív biztonsági eszközök hiánya miatt, hanem a passzív biztonsága is rettenetesen gyenge lett:
http://youtu.be/8SZYcL9-7Q4;t=58s
Még jobb esetben egy automatikus vészfékezéssel még a CASCO-ra sincs szükség, megúszod az egészet egy cifra káromkodással.
arra kell használni amire tervezték, anyuci elmegy a plázába meg a gyereket elviszi bölcsödébe
vagy a nyugger elmegy a lidlbe pet palackos sörért
olcsó legyen meg kicsi és könnyű
ezzel szemben a mostani "kicsik" nem ilyenek
egyrészt kurvára nem kicsik plusz sok drága faszsággal teli van pakolva, ami nem is kellene ha arra használnák amire való
csak a mai világ teljesen kifordult magából
Milessz a fidesz színű renyóval?
Viszont az "Adult Occupant" önmagában nagyon gyenge, ez tényleg csak a kaszni "törésbiztonságát" jelenti.
A Clio viszont nem csak hogy 5*-ot kapott, hanem az 5*-os kisautók között is a legmagasabb pontszámot szerezte 2019-ben, - már csupán a passzív biztonsága okán is. A balesetmegelőző elektronikák pluszban még a legfapadosabb "pizzafutár" verzióban is hiánytalanul benne vannak.
Sandero: https://www.euroncap.com/en/re...
Clio: https://www.euroncap.com/en/re...
Mégse akadt ki Norbi nyilatkozatán.
Ugyan miért?
Ez a meleg köcsög meg itt sípol.
Neki a legkissebb baja, ha 100 kg.