Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és miért fáj az neked, ha nagy autója van?
Emberkedett, mert nem tetszett neki, hogy beszúrtak elé. Aztán elsokallt. Ezt csak a videó után mondom, nem tudom, mire jutottak az "okosok" a TC-n
Nem vagy te kicsit kényes?
Vezettem olyan DT 75-öst amiben az ülés egy köteg kék MTU falkábel volt.
Ami színvonalas (gyári minőségű és beépítésű) az utólag nagyon drága (bőven 100 ezer fölött van a pár, beépítve). A teszkós fűthető üléshuzat.... ....szóval az meg olyan is. De lehet hogy mégis olyat fogok venni.
utólagos is van
A világon biztosan, de a fapados Clioban nincs....
ülésfűtés is van a világon
Nekem a kormány / pedál / váltókar helyzettel szoktak gondjaim lenni, abban eddig messze legjobb a Ceed volt. A Clioban majdnem ilyen jó helyzetet be tudok állítani, de akkor nem ül be mögém senki sem. A Clio passzentosabb ülése - bár elsőre keményebbnek, kevésbé kényelmesnek tűnik - tovább elviselhető derékfájás nélkül számomra. Ez érdekes, de tényleg így van. Nekem rohadtul bevált, főleg hogy csendesebb is az utastér a Ceed-énél. Amit viszont utálok benne, az a fűtése: a Clio csak elöl fűt, a pofámról / lábamról már leég a szőr, de a hátam az fázik. A Ceed az első ülések alatt hátrafelé is nyomta a meleget, az pont a derekamnál "jött fel". A Clio-ban csak a legdrágább felszereltségi szinten van "hátsó fűtőcsatorna".
Kisautóban nagyonmax 1 óra ami jellemző,de bármelyikbe elférek,kivétel az üvegtetős fiat 500.
Az új Suzuki Swift például hátul tágasabb, de elől - már az én testméreteimmel is - élhetetlenül kényelmetlennek tűnt. Ott kezdődik a dolog, hogy a Swiftben sz@r helyen vannak a pedálok (túl közel - mint anno a Yarisban), a kormány meg csak le-fel állítható, nem kihúzható (az csak a legdrágább, GLX felszereltséghez jár, ami - tavaly - sokkal drágább volt a Clionál. A Clio viszont gyakorlatilag "kétszemélyes", legalábbis felnőttek számára. Bár ha egy alacsony hölgy vezeti, akkor ő mögé biztosan be tudna ülni más is, nem csak kisgyerek.
Ezt az opciót minden ma gyártott kisautó tudja.
neked a 2 ajtós 1.6 pro ceed kellett volna a kombi helyett és minden fasza lett volna
egy millával többet szántál volna csak rá mint a kombira és meg is lett volna az életed végéig kocsi
Én szinte csak a városon kívül használom az enyémet - kettőnknek teljesen elég a Clio: elöl kényelmes, csomagtér tisztességes, az meg hogy a hátsó ülésre csak kisgyereket tudsz beültetni , na az engem pont nem érint. Előtte volt nagyobb (Kia Ceed kombi), de az - kettőnknek - tök felesleges volt, városban meg nettó szopás. Való igaz, abban el lehetett folyni, hely az volt mindenütt benne.
És mennyien gondolkodnak ilyen ostobán....a városból nem mozdul ki vele, de kell..
akinek egy autó kell az ne vegyen kicsit
ilyen egyszerű
ezért írtam hogy degenerált a világ
anyuci suvval jár műkörmöshöz mert ha koccan akkor ne durrogjon szét a műkanna
nagy kocsit könnyebb szerezni mint észt, csak rendesen szopni kell megtanulni
Nagy balesetem egyszer volt, egy 120-as Skodában ülve - azóta vagyok púpos hátú meg derékfájós (29 éves sztori).
Felhőszakadásban, éjszaka a szembejövő görög kamion megpördült az úton, én meg ott voltam, és bevágott a jobboldali árokba, menetiránnyal szemben, oldalára borulva. A Skodri hátulja "eltűnt" a B-oszloptól kezdve, a hátsó üléssorra meg bejött a kamion fél hűtőmaszkja.
A koccanás mindegy hol történik. A megnemadottjobbkéz nem a koccanás fogalma. A koccanás következmény, mint ahogy az ütközés is. Ha kétszáznál következik be a koccanás annak nem az lesz a legnagyobb károkozója,.
Ütköztem már 50 körüli városi forgalomban fékezés nélkül egy elém forduló idióta miatt, sértetlenül szálltam ki.
A omega,gumik lepattantak a felniről,törött féltengely,rommá horpadt oldal,ajtó.
Saccra olyan 70-80-al ment a merga mielőtt felöklelt.
Légzsákmabs nélküli kocsi.
Simán kiszálltunk.A kár kb 2-3 kiló volt.
Nem. Csak fősulisként volt egy ralibalesetem a 2T Trabival - de az be volt bukócsövezve.

Koccanás alatt a meg nem adott jobbkezet értem, nem a Teszkó-parkolós festékhorzsit.
Koccantál már?
Balfaszkodott.
Simán csak balfasz volt......
Ha mindketten harminccal mentek az már szépen lerendezi a -gyengébb - autót.
Pedig de........Ha átgázol rajtad akkor az már nem koccanás
Érthetetlen hogy az a faszi mit csinált a Mondeo-jával. Érdemes a teljes cikket elolvasni:
https://totalcar.hu/magazin/ve...