Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ilyen adat nincs.
Mivel nem teljes mértékben azonos (szinte nincs is két azonos közúti baleset, kivéve a töréstesztek ahol mesterségesen előidézett azon körülményekkel történik) balesetek történnek.
Hagy ne írjam le! Nem szeretnék ezzel lavinát indítani és senkit megbántani.
Elhiszem, de a te tapasztalatod szerint arányaiban melyik márkájú kocsiban halnak meg legtöbben? Tényleg tudni szeretném!
Megszámolták, hogy miből mennyi fut?
Vagy csak adatbázis alapján számolták ki, hogy mennyi "forgalomban" lévő olyan autó van? Mert aki évente 2x elmegy a boltba (tipikusan kisebb, idősebb autóval rendelkező) emberek autó papíron forgalomban vannak, a valóságban meg nem.
Én máshogy tapasztalom ezeket az arányokat tűzoltó szemmel, de nem én vagyok a statisztikai hivatal.
Ezt írták:
" Azokat a típusokat vették csak figyelembe, amelyekből legalább 10 ezer darab fut az utakon, mert ennél kisebb számnál szerintük már egy-egy baleset is torzíthatna az eredményeken."
Pont erre írtam én is! :)
Nem.
A Daewoo Tico az!
Na, erre a beírásodra lehet már este kopogtatnak nálad....
Ez így önmagában semmit nem bizonyít.
Amiből kevesebb van az utakon, azok közül nyilván kevesebb eséllyel vesz részt valamelyik egy balesetben és még ott sem biztos, hogy halállal végződik a baleset.
Tehát szerintem nem vonható le ebből semmilyen minőségre utaló messze menő következtetés!

Például lehetne olyan hír is. hogy bivalybasznádutolsó faluban a piros lámpán áthaladók vagy a roxi helyre parkolók S600-asok vagy Ferrarik (bármi, arra nem járó márkájú autót írhatnék) száma nulla. Akkor az a község teljes mértékben jogkövető? Ja, nem! Csak nem járnak arra ilyen autók.....
'86-ból
A 165 lovas CRX után
Ez egy faszság
Engem is meglepett, abban a hitben voltam, hogy a régi Swiftnél nem lehet rosszabb. A cikk szerint viszont egy Daewoo (valószínűleg a Matiz) lehet a guruló koporsó szinonímája...
Akkor fő kő gyújtani a házával együtt
Ez is igaz lehet, de manapság már mindent minden kétséget kizáróan bizonyítani kell! (ez már per, mert az ilyen bemondásra nem megy) Tehát megalapozott indok kell a szerződés bontásra.
Vagyis ha megvádolod a beszállítót a hamisítással, akkor ott vizsgálat kezdődik. A bizonyítás a vádló kötelessége, annak minden anyagi vonzatával együtt és a per indítási költség, per érték megjelöléssel, kárigény, illeték....stb. Rengeteg pénz, idő!
Valamint ha nem sikerül bizonyítani, akkor ez rengeteg pénz, idő bukás valamint a megvádolt által indított üzletrontás, becsületsértés ellen perének minden költségét és hátrányát viselni kell.

Na most ennél egyszerűbb ha a reklamált alkatrészt visszaveszi és veszít minimális másik alkatrész beérkezési költségét.
Nem látom a suzukit, ezek szerint az egyik legbiztonságosabb autó?
Más, de érdekes téma:

https://alapjarat.hu/nagyvilag...
Így kéne csak hát felénk minden beszállító jattol valamelyik döntéshozónak a megrendelő cégnél így védve is vannak szinte minden következménytől, mondjuk ez igaz lehet nem csak felénk hanem máshol is csak itt ez természetes és senki nem is botránkozik meg rajta.
Miért minden flakont? Jobb helyeken ha EGYETLEN EGYSZER kiderül egy beszállítóról hogy csalt (megkárosította a gyártót) azonnal felbontják vele a szerződést....
Nem tudom, hogy tudják-e. Mármint a még bontatlanokról! Az is lehet, hogy a beszállító nem csak kamu olajat kapott/hozott. Csak mondjuk részben, egy karton ilyen egy olyan.
Szóval ahhoz minden "original" flakont ki kellene bontani és bevizsgáltatni. Egy bevizsgálás nem olcsó.
Ha pedig bevizsgálnák, utána mér nem eladható. Tehát az üzlet menetbe el kell adni a raktárkészletet és ha reklamáció van, benyelik.
nem mondtam, hogy ők csaltak, de ha már tudják, hogy szar, miért is adják el, miért nem veszik le a polcról és dobják vissza a beszállítónak?
Így lehet, átverik a beszállítók már ha egyáltalán ők is tudják, hogy kamu amit árulnak, az ngk-val jártunk így anno, mondjuk ma már a hamisítványok is jobbak mint akkoriban, ma legalább nem szakadnak bele a menetbe hanem csak 2-3000km után simán leállnak, ez azért jobb mint hengerfejet levenni a beleszakadt rész kioperálása miatt.
Ilyen esetben ott lehet a bibi, hogy a nagyker beszállítója szerzi be görbe vonalon és azt mondja a nagykernek, hogy ez most kicsit olcsóbb mer' akciós! A nagyker simán átveszi, hiszen a szokásos beszállítói vonalon érkezik...akik ugye az eredetit is hozták..hozzák....
Szóval itt nem a nagyker lehet a sáros.
bele bizony.... nagy autóalkatrész nagyker, kamu olaj... szó nélkül kicserélték Tibi barátomnak, miután leengedte és visszavitte. egy nagy kupacban állt a visszavitt olaj, de azért eladják....