Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2007 S2 vagy sima S kell?
Igen, itt a 2002 es van ami magyar. A 2007 es pedig angol itt is. Azóta már néztem a Yamaha hivatalos oldalán is de ott is ugyanígy van, hogy 2004 ig van magyar, 2005-től felfelé már csak angol-német stb.
Itt már nézted?: http://fz6.uw.hu
Sziasztok!
Ha valakinek van 2007 Yamaha FZ6 hoz kezelési útmutatója MAGYAR, ( az angolt már megtaláltam neten ) esetleg szerelési könyve és elküldené nekem végtelenül hálás lennék.
e-mail: antal.geri91@gmail.com
Előre is köszönöm!
na ilyesmi infóra volt szükségem, a kipufogok a felsőn vannak szívót meg olyan 0,15re rakom, most volt közöttük olyan ami 0,25 volt :/ köszi!
Szia!
Ha ezt nekem címezted akkor a válasz sajnos nem! 11 hónapos lurkó van itthon és sem anyagi sem időm nincs most addig amíg az anyukája nem dolgozik csak mivel függő vagyok ezért mindíg nézelődök!
Kawat kipróbálnám de valszeg soha nem tudnám kihasznalni.
A legjobb lenne egy supermoto azzal lehet csapatni a városban és elugrani pályázni csak egy valamire való abból is a milla felé tendál. Akkor meg már vagyok olyan egoista és ráülök egy 190 lovas gépre!
látom Battai vagy te is szépek a gépek!
Gondolkozol valami vas vásárláson?
az első generációsnál mindenképpen jobb
tapasztalat...
Gyárilag felső értékre van állítva, mind. Normál esetben, itt csökken a hézag, így tudja gyár garantálni a 40ezeres ellenőrzési ciklust ;)
Ha hun van 2 is eladó 1.35 és 1.4 is.....
Ennyiért a 17 éves Busak mennek.....
Azért a Kawasaki jobb technika....
Az is tetszik de árban az arrébb van azért!
Oké feltétlen!
Vagy csak olyan mint a bking,szűk a vásárlóközönség.
majd szezonban emlékeztess rá, elgurulnunk arra is
enyém is 2007-es, és semmi gebasz sincs velük. 2008-tól módositott injektortérképpel kerültek forgalomba, amitöl állítólag 4000 alatt fickosabb..
más változtatás nem volt..
enyémben van ago féle tiltás kiiktató, igy nem gondolkozik,ha menni kell 1-3. fokozatokban sem .
Rendkívűl kezes ha túrázgatsz, és szakit ha kell. jó motor,szeretem
Valahogy,nem olyan pörgős a piaca..
Ja igen meg egy picit ha jól emlékszem akkor 6200 vagy 64000 km ment el!
Tibi figyu miért annyira relatív olcsók a 2006 2007 zzr_1400? Van azokkal valami gebasz?
Valamikor nem jársz felénk szívesen megnézném a paripádat?
Szia!
ezek szerint egy 20ezret csavartál bele
Gyertyából 71ezernél már a második garnitúra is cserés, fékfolyadék, légszűrő...
23-an megyek szervizbe. Ennek kapcsan kerdeznem, hogy ezt a vezermulanc dolgot szokas cserelgetni? VAgy csak a feszitot (ami megtortent valamifele csorges miatt 46eKm-nel).
Most 71e van a gepben.

Ilyenkor mi lehet az, ami a szokasos olaj+szurok cseren kivul elojohet?
(Egyetlen panaszom a benzinpumpa felol jovo elektromos vekony sipolo hang, ami mikor megvettem a motort, szerintem meg nem volt.)
Hali!

Én közel 40e km mentem vele, így 60e rel adtam el, 1 aksi kellett, egy exup motort kellett cserélnem,. Ezen feül csak az általános dolgok:olaj, szűrők, stb...
Váltójával semmi baj, elektromos gondom nem volt, az exup szelepem kicsit meg volt kopva, de még nem szólt, rezes pasztával bekentem.
A kuplung kosár kopása, berágódása: minden motornak befog X km után... Mondhatni "természetes " dolog.
Amit még meg lehet említeni, hogy ebben a korban a hátsó rugója elengedi magát, ezt fel kell újítani és semmi gond, eddig a legjobb motorom volt.
A láncfeszesség már megvan! Annó én is sokat vaciláltam a Z750 S és az Fzs 1000 között de a kawa futóműve és féke nem győzött meg. A fazer-ről meg mindig egy cikk ugrott be valamelyik magazinból ami nem más mint h.: "sportmotorokat ezik reggelire, ebédre és vacsorára. " Persze nem pályán. Én nem bántam meg a fazert de jó pár hónappal meghosszabította a vásárlást mert drágább volt és az újjabb kawáknál már nem volt S verzió nekem meg kellett a szélvédelem. De a kawa is az álmom volt amióta megjelent!
Szia!
Én vettem meg btibi 1000 Fazeret na kérlek mesélek!
Exup szelep csörög igen szar konstrukció kikopik kell egy persely aztán kész szaki olcsón megcsinálja.
Gumi alkatrész karbinál sajnos igen főleg ha evot tankolsz de nem kell bele jó a 95. Ha a szívó torokra gondolsz azok jól bírják.
Nekem 60000km csúszott meg a kuplung kapott új lamellákat, rugót, olajat, szűrőt. Így adtam el.
A szelephézag mindíg jó volt, karbit egyedül 1 ember tudta rendesen beállitani a többiek csak balfaszkodtak vele. Amúgy 5 literrel eljartam vele! Ha nagyon parasztul mentem ma 7 literrel, de akkor nem nagyon ment a gép 2 kiló alatt.... Pályán Kakucsra mentünk 90 km végig 2 fokozat bírta!
Egyedülálló hibája volt a motornak mikor a kuplungot szétszedtük hogy a kosár be volt verődve és ezért alapjáraton 1 ben érezhetően rángatott.
Havernak Z750s volt kezes gép jobban manőverezhető, könnyebb a csíki csuki kanyarokban viszont futóműve nem állítható és a fék is gyengébb rajta. Én ebc HH betétet vettem bele előre hátra.
Bírta a vegyes használatot és nem ette meg a tárcsát sem! Ja igen minden túrán többet evett a Z750s mint a karbis Fazer 1000! Talán még annyi a hátránya hogy 7000 fordulatig nem nagy szám amit produkál szóval forgatni kell!
Nagyjából ennyi!
szia volt fzs 1000-rem semmi ilyen hibákkal nem találkoztam. Söt kettő is üzemel köreinkben elég mostoha körülmények között.. állják a sarat..
Szerintem remek választás. Egyébként meg takarékos ,hiába karbis
kis Z-t nem ismerem
Nekem 10e km alatt meg se mozdult a hézag, 1 vagy 2 szelep volt szintén a felső határ közelében, nyáron leellenőriztettem újra. Szerelőm azt mondta kár hozzányúlni.
Mind a kettő jó motor, csak egy pár plusz szempont. A Kawa egy picivel modernebb (injektor), kisebb fogyasztású, az FZS talán többet eszik, de jóval erősebb. A Yamahának állítható az első futóműve, a Kawának szerintem nem.