Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amikor megvettem a motort,akkor meg volt relézve a világítás elől.Amikor vizsgára vittem lekötöttem,de ott hagytam az idom alatt a szépen kiépített megbiztosított leágazást.Erre tettem fel kb. egy perc alatt, az USB-t.Ha motorozok csak kikapcsolt telefon van velem,nem nagyon merül le közben. Én arra gondoltam, hogy ha az aljzat mégis beázik vagy kicsapódik benne a pára,akkor a testhez képest tud galibát okozni. Ezért választottam a fullra lekapcsolható megoldást. De, amúgy ki, mire használja ? Sok jó megoldás van.
Szia, már elkelt.
Szia. Szepen kijott :) Sajnos Kolozsvaron elek de koszi a tippet .

A Yamaha jelet , hogy kell belerakni? Egy sima lehuzost raragasztani lakkozas elott?
Hangyácska!!
Tavaly március végén papíroztam le FZ6-N típusú gépjárművemet, melyet sokat használtam párommal. Előző szezonba mentem közel 10.000 km-t, ebből több mint felét párommal tettem meg. Motor amúgy nagyon kezes, de olykor ha elhúzod a bajszát tud meglepetést okozni, ha nem volt még hasonló kategória alattad. Két személyes motorozáskor erősen kellett gépészkednem, ha dinamikusan szerettem volna motorozni, pörgetni kell, nincs mese. Nagyon kényelmes motornak tartom kategóriájában, az N es változattal is nyugodtan el lehet menni hosszabb túrákra, amit viszont javasolnék egy komfort ülés (SomotoKárpit | Sellye). Műszakilag nem volt semmi bajom a motorral, mikor megvettem megkapott egy nagy szervizt, onnantól kezdve tudtam mit kell cserélni az idő előre haladtával. Összességében egyáltalán nem tudok rosszat mondani a motorról, semmi bajom nem volt amíg nálam volt (tavaly októberig )... nem azért váltam meg tőle mert rossz motor, hanem mert nagyobbra vágytam, amit persze márkán belül meg is találtam, ami nem más mint az FZ1 . Szóval sok sikert a motorvásárláshoz, nézz meg sokat, próbálj ki sokat, alkudj sokat, aztán menj sok balesetmentes kilométert!
Szia!
Az enyémet a motortank.hu csinálta meg.
Van egy póttankom, amíg készül. Árulom is.
Nem vészes,jó fényező megoldja,csak ne egykiló gitt legyen rajta,ezért fontos a JÓ fényző/lakatos.
Fotok
Sziasztok!. Egy kis segitseget szertnek kerni, tavaly szezon vegefele eldoltottem a motrom (FZ6 N -2004) es sajnos behorpadt a tank . Kb egy hete leszereltem a tankot a motorrol es nemtudom , hogy hova kene vinni ahol megcsinalnak .
A kerdes evel kapcsolatban lenne, ezt , hogy lehet helyrehozni ? (kikapalapjak, kitoltik?..) Egyaltalan helyre lehet hozni ? Csatolok par kepet .
Akinek volt hasonlo rossz tapasztalata vagy ert hozza , szivesen meghallgatom .

Koszonom elore is !
erre találtam ki, hogy van az ülés alatt egy direktbe az akksira kötve (biztosítékkal) és egy a kormányon ami csak gyújtásnál megy.
Hátránya, hogy nem tudod tölteni rajta keresztül az akkut. Mellesleg egy telefon sosem tudná leszívni az aksit. Még azért is rossz ötlet a lámoára kötni, mert sokszor jól jön, ha pld sátorállítás, fagyizás..stb alatt tudod tölteni amit szeretnél. Legpraktikusabb simán az aksira kötni a szivargyújtó csatit, de csak biztosítékkal.
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget tapasztalatokat illetően, úgy gondolom, a legjobb helyen járok. Motor vásárlás előtt vagyok, FZ6 n a kiválasztott. Első nagyobb motor lenne, túrázásra, gyakran két személlyel. Eddig krossz motorom volt, de úgy érzem kiöregedtem belőle. Megköszönnék minden a típussal kapcsolatos tapasztalatot, kritikát, bármit, mivel nekem a típus is és amire használni szeretném is újdonság lesz...
Szia
Ha megvan még engem érdekel küldesz egy email címet és a többit ott megbeszéljük.
Köszi!
Én tavaly ilyet vettem:
https://motoralkatresz.eu/img2/egyeb/12V_kormanyra_szerelheto_2_USB_s_szivargyujto_aljzat.jpg
Tökéletesen működik,esőt,mosást bírja, ha túrázok egy GPS és egy teló mindig rajta van.
A világításra kötöttem rá,ha nem jár a motor nincs benne delej,nem lehet rajtafelejteni a kraftot, nem szívja le az akksit....
Ha jól látom van a képeken kormányvégsúly
https://www.jofogas.hu/budapest/Yamaha_Fz6_alkatreszek_57441542.htm?first=1
Mukodik e hosszú távon nincs még,most vágtam bele a gépbe.
Én kapcsoló nélküli kombináltat használok évek óta gond nélkül.
Ha gondolod, adok egy számot, felhívod, elpostázza, bekötöd!
Röviden ennyi.
06302358592
Várom az eredményt.
Sziasztok!
Kérdezném,2005 /600/fazeren, a baloldalon a hengeren van egy hatos furat ledugózva.Olyan mintha olajpárás lenne egy kicsit.Mi a szerepe ennek a furatnak?
Köszönöm a válaszokat.
Szívok én ezzel a szivargyújtós témával. Többek javaslatára (az egyszerűbb beköthetőség miatt) nem USB-s, hanem szivargyujtós aljzatot tettem a kormányra. De minden USB-s (kivéve a Gramin navit, de aztis USB-ről hajtom). Viszont már a második USB-szivargyújtó átalakított koptatom, de ez is mindig kimozdul. Szóval valszeg csere lesz, és vagy egy kombinált, vagy USB-s aljzat lesz. Próbálok kapcsolósat keresni, azt megint simán köthetem az akksira.

Ha tudtok forrás dupla, kapcsolós verzióhoz, ne titkoljátok.

Köszi
Látom már, ez "csak" 3cm-t állítható.
Én ilyet rendeltem, máshogy fest, de csak akkor tuti a dolog, ha elér hozzám és felmegy a helyére.
http://www.ebay.com/itm/291680385948

FZ6-ra jó, a tied 1000-es gondolom, de a rögzítése szerintem ugyanolyan, de ezt biztosra nem mondanám.
Köszi, várom a beszámolót.
A hátsónál van egy 30 mm-es "lap", ami sugár irányban eltolja a középponttól a lábtartót. Azt pedig tudod forgatni. Magyarul van 3 cm állítási lehetőséged bármilyen irányba.
Szia,

konkrétan pont ezt a típust nem ismerem, de nekem úton van egy másik állítható a vezetőnek, vagyis nekem.
Ha meglesz és felraktam, akkor töltök fel ide képet és véleményt a cuccról, nagy csodák nincsenek.

AZt nem értem, hogy a hátsóknál mintha az "állítható" fix lenne...