Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

6.-ban volt. 1x próbáltam csak.
Ez a fajta. Van még tank is asszem ac,karbi.
Annak nem jó híre van. A Dukis barátom oda hordta a motorját (Balaton) szólnak neki kész a gép. Épp akar indulni érte,csörögnek ne menjen,mert nem indul. Két nap múlva kiderült,amikor felment érte,eltörték a kijelző alaplapot. Ha nem veszi észre nem is szóltak volna neki. Össze lett kókányolva valami fóliával.
Ja igen! Majdnem elfelejtettem. A barátomnak van egy rakat FZR 1000 exup cucca. Hengerfej,henger,dugó,exup szelep,sztem váltó,azt hiszem van még idom, 17-es hátsó kerék,lengővilla....stb. Megválna tőle,mert már nem FZR-je van. Ha valakit érdekel,csinálhatok fotókat a cuccokról. normális áron adná,hátha valakin segítene.
Ő meg a fullgázba Szfehérváron. Oda is hordta, egész addig amíg egyszer végig nem nézte hogy mit csinálnak.
Aztán gondolom 170-nél már nem akasztottad fel harmadikba mert úgyis jött a kereszteződés.
"Nagyon alapos,csak márkaszervizbe hordta"
Egy darabig a haverom is, aztán belátta hogy jobb lesz ha ő csinálja a karbantartást.
170 km/h eddig a csúcs amit mentem vele,és a legtöbb pedig 250km egy délután.
Zolika motorjával jól jár aki megveszi. Szinte alig használta. Kevesebbet megy mint én. Nagyon alapos,csak márkaszervizbe hordta.
Sanyám ekkora távra, és főleg ahogy gyilkolod nem mindegy hogy mi van benne?
Ugyanilyen csak 56e km-rel.
Meg van markolatfűtés a BMW-n. (de a derekadat ezek szerint nem védte semmi )
Akkor viszont lehet én is kipróbálok valami más olajat. Úgyis augusztusban lesz egy éves,és már lassan benne lesz 1500km is. Motul 5100 10w-40,de lehet hogy marad a Repsol sintetico 10w-40.
akkor engem fűtött a két db fűtőtest a lábamnál? 5 fokban itthon meg se próbálok még biciklizni se... úgy tűnik, az nem ugyanaz az 5 fok volt
László.......kérem. Már megint......
Basszus, akkor lassan az enyémet is cserélni kéne hisz ennyit ment az is plusz még előző évben Csővel egyet le Horvátba, szóval 9 körül jár.
Én még bevállalom vele ezt az utat, aztán télire leeresztem.

Sztem nem volt fent +5fok, inkább 10 felettit mondanék, hisz nem fáztam
Tavaly ősszel állítottam le, addig még nem tűnt fel hogy "karcosabb" lenne a váltás, most mikor Abádszalókra mentünk (akkor kb. 5e km volt benne) ott vettem észre először. (nem lett "rossz" váltani, csak a megszokott "megpöccintem a kart és simán becsúszik"-hoz képest lett akadósabb melegen)
Maga a blokk nem járt zajosabban mint friss olajjal, és egyéb szempontból sem tűnt fel semmi. Nem volt benzinszagú, szokatlan színű, csak leeresztéskor (hidegen cseréltem) volt folyósabb mint az eddig megszokottak (Gulf, Castrol, Fuchs, bár ezek ásványi, max. fél-szintetikusak voltak, a Mannol meg teljesen szintetikus) de tény hogy a kannából a friss kiöntve ugyanolyannak tűnt.
A ZX9 kb. 5e km-t ment ugyanilyen olajjal, ott (a tulaj elmondása szerint) nem volt ilyen jelenség váltásnál. (állagra leengedéskor ugyanígy nézett ki)
Tegnap beszélgettem kamionos haverommal a 2004-ben újként vásárolt, és végig kizárólag Castrol Actevoval üzemeltetett 750-ének 56e km-nyi tapasztalatáról, de mivel nem akarok vallási háborút kirobbantani, így legyen elég annyi hogy többet nem lesz benne ilyen.
Akkor bevált az olaj. Egyébként sztem nagy melegekben minden olajnál lehet a váltó kicsit "CSONTOSABB". Sok helyen olvastam erről. A Pirosba Repsol sintetico 10w-40 van,és a Mecseken való huzamosabb motorozáskor simán észrevehető ez a jelenség melegben.
Helyzetjelentés:
Ma lecseréltem az olajat GTR-ben.
~1 év és ~7e km után eléggé híg f&s jött le belőle. ( piros fajta Mannol 10w40 volt benne, bár az alapból is elég folyós)
Tavaly nyár elején a Sanya féle Mecseki bemelegítő motorozás előtt töltöttem bele, utána jött az Olasz túra, ősszel megvolt Erdély, idén egy Tisza tavi próbatúra és nemrég Ausztria.
A gépkönyv 10e km/1 év csereintervallumot ad meg. Az olajszint nem változott, ugyanott volt ahol a betöltéskor is. Rosszat nem tudok rá mondani, most Ausztriában annyi tűnt fel, hogy ~50-60 km-nyi menet után mikor már elég meleg volt az olaj, kissé csattogósabb-akadósabb lett a váltó. Leállítás után mikor állt pár órát és visszahűlt, ugyanúgy simán ment minden mint szokott. (fent a hegyekben +5 fokban nem jelentkezett, csak út közben mikor igen meleg volt egyébként is)
A jelenség miatt döntöttem a csere mellett, egyébként még a mostani dubrovniki túrát beleszorítottam volna.
Most is ugyanaz lett betöltve.
Majd hívlak estefelé.
Akkor lehet fel kellett volna hívjalak.

De olyan baszott lusta vagyok mindenhez.
A héten szabin vagyok.