Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Attól függ hogy bentről jössz ki, vagy kintről jössz be.
Van befele és van kifele nyilo ajtószárny is.Ahogy neked kényelmesebb olyanra kell csináltetni.
Akkor ez biztos azért maradt kicsit kormos mert nem volt meg a 200. (gps 195 volt padlón de ment a klíma)
Bejáratit befelé rakd, kifelé csak akkor ha nagyon sokat levesz az előtérből szerintem. Nézem a fogyasztásokat nekem 4.7-re jött ki az albán út, igaz nagy részén csak 60-80 körül tudtam menni ezért a 4.4-es fogyasztás városban egy is autótól nem tűnik annyira hihetetlennek..
Akkor nagyot segítek : nekünk 2 bejárati ajtó van. Az egyik befelé nyílik ( ezt használjuk többet ) a másik kifelé. Én a kifelét szeretem jobban , tehát egy szavazat a kifelére
tegnap nyugisan mentem 90-100 266ot kb 15-17l volt. 6os ábri onnan 62 fehérvár és 811 bicske és lépésbe haza az qrva zivatar miatt 40el az m1-m7 bevezetőn. az se volt 5 alatt. és most még a kocsi is jó. gyújtás gyertya szelepek vezérlés olaj légszűrő beállítva kicserélve van benne 5000km.
Könnyedén lehet annyi, ha nyugis országúton mész 80-al... mint az ilyen fogyasztás mániás nyuggerek. A Vitarások közt is van, aki 5,5-el jár (brrrrrrr, az borzalom lehet, az autó még taposva is csiga )
Meg ha borkóstolóról mész haza akkor nem pofára esel hanem hanyatt mikor nyitod
kifele, szétmegy a tömítés akkor nem befele vezeti a vizet mint 1 benyílónál ha ráfújja a szél a zivatart
Az a Passat nekem teccett

Arni!
Bejárati ajtó kéne, a lakásból egy fedett, de nem zárt teraszra nyílik. Most épp befelé nyit a jelenlegi, de pici az előszoba. Merre szoktak ezek nyílni általában? Mert haver azt mondja, kifelé kéne, de nekem az olyan furcsa... bár jobb lenne...

Szavazatok, merre nyíljon az új (szóval a közönség segítségét kérem! )
ezek a legendás 5l suzi fogyasztások hazugságok tuti
nekem város 8l volt most. az 4,4 tolva volt alapjáraton esetleg.
Nyilván minél olcsóbb az autó, annál kisebb a költsége is... mikor Sanyitól megvettem az Omikát, arra is ráugrott egy 100-as, pedig javát én csináltam meg otthon - de azóta szinte semmi. Amit kellett, az is filléres (hátsó gátló, a 2 volt 14e)
Az új Suzukiban elromlott a vezető ajtó zár, szerencsére gariban, mert 70 felett lett volna a csere. Egy szaros műanyag vacak... új autónál így megy.
Na jó, de az, hogy "Pest" önmagában semmit sem mond... mert lehet a körúton lámpától-ig taposva cikázni, aztán bedugulni, meg lehet az alsó rakparton kora este nyugiban végig gurulni.
Nekünk a Suzuki 7 felett eszik a Juci alatt, csak város, max. 1800 fordulat és 40 km/h sebesség. Mikor Szegedre mentem a napokban, és próbálgattam, 3-ban hol forog le (140 ) a műszerfalon a hosszú átlag lement 7,3-ról 7,1-re. Szóval a város még nálunk falun is gyilkos, ezért nem vettem komolyan a pesti 4,4 literedet
Akkor ha bevált, kell venni még egy ilyet és nem mindenféle kacattal kísérletezni.
Az enyèm 2001 és.De az is megmarad a felesègemnek munkába járósnak.
Hajó, de havi tízért még nem lenne új autód ugye, szóval neked jó a deal. Mi rossz esetre számolunk évi 100ezerrel szervizre, de a Fabia jooooval alatta volt (szerintem 50-60 max) a Micrát megtolta a vége de az is 100 körülre jött ki átlagban. Most a jazz-ben nagyon bízom
Mivel kisbás üzemmódban vagyunk, számon van tartva és kb annyit megy el adott tankolással amennyit várok. Nálunk az zavar be, hogy a Mia is vezeti és valahogy egyszerűen nem képes ügyesen menni. Neki az 1.6 Micra is alapban egy literrel több volt bárhol, ez is ha ő vezeti akkor 7 felé jár ha én akkor 6 körül MAXIMUM. DE AZ 1.6-tal is simán megcsináltam H át egész Budán, autópálya, országút, át egész Tatabányán, országút két kisváros és max 5 volt az átlag.
A pözsó 13 éves volt amikor vettem, jött is rajta minden, a motor mechanikai részeitől eltekintve. Eddig az 5 év alatt ráment vagy 600e-Ft és persze most is lenne rajta mit csinálni hogy teljesen elégedett lehessek vele. (de teljesen jó csak egy vagyon után lenne, annyit meg nem ér az egész) Használom még pár évig így (annyit ráköltve hogy műszakilag megbízható legyen) aztán utána úgyis nézni kell valami mást. (mielőtt megkérdeznéd, fogalmam sincs hogy most milyet vennék helyette)
A Golf hány éves?
Hát ezért adják el sokan 10 év után De vicc nélkül: nyilván használódik, a korral és a km-el jönnek a bajok. Mindenkinek meg kell találni az optimumot, hol száll be ebbe a körhintába.
Van, aki újat vesz 10 milláért, aztán 10 év alatt bukik évente 800 ezret, van, aki 2 milláért vesz, és rákölt évente 500 ezret (meg van, aki 200-at, meg van. aki szinte semmit)
Sztem nem kell ezen ennyit agyalni - mindenképp pénzbe kerül. Minél jobb az autó, és minél újabb, annál többe
Baszod Ádi, úgy beszélsz itt nekünk mindig, mintha mi még nem láttunk volna aszfaltozott utat Erős forgalomban, meg dugóban araszolgatva 4,4/100 km - aha, persze
A kijelző pontos neve (ami a képen van) Fedélzeti Saccoló Majd 1x tankolj tele, használd el Pesten, tankolj rá megint tele és ossz egyet a telódon!
Aztán majd azt a 7,8-as értéket másold be ide
Értem én,hogy nem volt gong 11 évig de én pont 10-11 éves autót veszek amivel kezdödnek a bajok
Na most látom hogy nem jól írtam.
Nem odafelé, hanem az előző (tehát a legutóbbi márciusi tankolástól a mostani indulásig az itthoni forgalomban megtett 1174 km) volt 6,21L. A mostani oda-vissza 1190km volt 6,24L.
Jazz. Falun azt mondanák, H erős forgalomban, itt csak közepes szombati, de azért volt araszolas is kicsit, a legbelvárosabból haza, oda-vissza
Akkor holnap lövök egy képet a pözsóéról hogy ez valóban így van-e. (a csövet nem néztem de az biztos hogy saját magához képest most szép egyenletesen jár és csendesebb is lett)