Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze hogy ez a véleményed, mert rossz típusú Pizsót választottál. Ezt kellett volna: http://www.snaplap.net/peugeot...
... és akkor szépen járna, és menne is
Mármint miben kerül többe? olaj, szűrő ugyanaz élettartam ugyanaz, évente 15 ezres km mellett 60 ezret spórolsz vele...10 év alatt 600 ha azt ráköltöd a 10 éves vasadra megint 10-15 évre jó vagy. Miért olcsóbb akkor fenntartani egy benzinest?
Fenntartási költség? az van, ha olyat veszel meg, amit azért adtak el olcsón 20 évesen, mert már szar. Ha veszel egy épkézlb Fóccvágent, 200 ezer km-el, az még1x annyit elmegy komoly hozzányúlás nélkül. Persze nem széttaposott, sztrítrécer verdát kell venni - sajna az öreg D BMW-k közt a legtöbb az.
...de egy 90-es évek vége D Toyotával, Hondával se lesz sok gond - mert ezeket nem fiatalok veszik versenyautónak.
TC "Talán nem túl merész levonni azt a következtetést, hogy használt, főleg olcsóbb autóknál csak speciális esetekben éri meg a dízel. Ha nagy autó kell, ha sokat megy vele, és jellemzően nem városban. És ha nem dönti romba a család költségvetését egy nagyobb lélegzetvételű váratlan javítás. Érdemes végiggondolni és főleg -számolni az autó egész nálunk töltött életpályáját, és akkor talán nem éri meglepetés."

https://totalcar.hu/magazin/ve...
Persze Sanya neked azért jobb a dízel mert buszvezető vagy és ingyen van az üzemanyag.
Fenntartási költségek?? hiába nyomatékosabb meg fogyaszt kevesebbet többe kerül mint a benzines....
Nem semmi, de inkább akkor már ezt https://totalbike.hu/hirek/2009/03/17/trackdizel/
Az a gáz, hogy komolyan elgondolkodtam nemrég egy dízel motoron, de arra, hogy tikitakit játszanak a golyóim egy v2 is megteszi, egy dízel meg még az amalgám tömést is kirázná a számból 100 km-en
Azért tedd hozzá, hogy nem mindenben..mert például nyomaték, vagy fogyasztás szempontjából..ja ott általában a dízel a jobb
Francokat. Büdös traktor.
Akkor nektek egy dízel Royal Enfield motorkerékpár való.
Sztem is a dízel jobb.
Igen, ez érdekes.
Amíg az ember serdül, nagy benzines verdákkal van kitapétázva a szobája.
Amikor haverokkal beszél, mindenki szerint a benzines a király.
Az autós szaklapok és újságírók is a benzinesektől ájuldoznak.
... aztán mikor levezet pár évet, rájön, hogy a dízel sokkal jobb!
Tényleg nincs itt semmilyen benzines dízel vita..a dízel jobb és kész
Ez beszarás Amint várom hogy bemutassák, hát nem bemutatták már 1 éve
Semmiféle benzines dízell vita nincs ezt megint te találtad ki mert ha tényleg ELOLVASNÁD amit írnak láthatnád, hogy ugyan úgy a régi BENZINESEKET is kitiltották nem csak a dízeleket.
Egy átlagos kondenzátort csak a felépítése alapján alig lehet megkülönböztetni egy spirálcellás akkutól (pl. Optima) és ez már 30 éve is így volt. Szóval a különbség csak az anyaghasználatban van, az meg folyamatosan javul, a grafén meghozza a várt áttörést (ill. már meghozTA) csak még az drága.
Az akkumulátoros közlekedés-mint azt 5-6 éve már tudjuk-zsákutca,már hamvába holt,csak a fejlesztési megtérülés miatt erőltetik.
Az utódja,a jövő,jelenlegi tudásunk alapján a kondenzátoroké!
Ebből az igaz, hogy az ilyen 18 éves, 300 ezrett futottak közül a B-t olcsóbb fenntartani - mert a B ha xar, az füstöl, sokat zabál, eszi az olajat, de megy, a rossz állípotú D meg be se indul (a működési elve miatt)
Motorblokkot javítani KICSIT nem lehet, csak nagyon a felújítás meg horror pénz.
Az is igaz, városi szaladgálást jobban tolerálja a benzines, mert a D sokkal nehezebben melegszik fel (és ugye a hideg motor kopik jobban) A fogyasztás viszont hideg városi üzemekkel a dízelé mondjuk a fele, na jó, 2/3-a, mint egy hasonló benzinesé.
Nekem nem a jobb hangban merül ki hanem a fenntartási költségekbe, a B-t olcsóbb fenntartani mint egy D-t. Több emberrel beszélgettem itt mit vegyek. Van itt 525D 525B touring tulaj mind2 van neki patika tipp top 2001es és mondta a D megtérülési különbsége a B hez képest kb 400ekm. Sokan azt állítják a D annak éri meg aki nagyobb hosszabb távon használja. mint pl a berendezők. Helyi kis km távokra városi használatra felesleges aD tönkre megy. Nme volt még D-m csak az elmondottakra hagyatkozok. Kérdezték mekkora táv mire akarom használni és mondták felesleges nekem a D.
Amúgy jók ezek a B-D viták csak az a baaaj, hogy a benzinesek érve a jobb hangban kimerül... ja meg a NOx, amit viszont igazából mindenki leszar, de érvnek puffogtatni még megteszi.
Szövegértés kéne nem kell minden feltétel, hogy mehessen a dízel... CSAK néhény helyen teljes a tiltás, sok helyen meg időszakos - CSAK azon a néhány helyen is megvan a kibúvó (CSAK az öreget, CSAK jövőre és CSAK bizonyos városrészek)

...de ez igazából lényegtelen, a lényeg: mikorra is fog ez MINKET érinteni? Addig még elhasználunk 1-2 dízel autót
NEM időszakosan vannak kitiltva hanem teljesen az igaz, hogy egyelőre a régebbi dízelek és CSAK a személyautók. Buszok teherautók értelemszerűen nincsenek kitiltva.
Nem tájékozódsz rendesen csak átfutod a híreket.
https://www.vezess.hu/hirek/20...