Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez már jobb bringa. Pont egy éve pucoltam ki és olajoztam be. Azóta kb 2000 km-t mentem vele. Már régóta éreztem egy kis kotyogást az alsó csavar el volt törve. 8.8-as. Most 12.9-es került bele. Meg ami még baj volt hiába fújtam fel, lekoppant. Átszivárgott a levegő az alsó részbe. Új tömítéseket kapott és specko fox olajat. (szerintem a sima W80-as is jó lenne. Egy éve valami olyasmit tettem bele.) Csak terepen használom dolgozik rendesen. Felfújni meg teló pumpával lehet. Combos 10-bar fölött sajtolni bele a szuflát. Pl ilyen: https://www.bicajozz.hu/spd/21...
Ez tényleg komolynak néz ki... ez még az eltörős bringa, vagy már egy jobb? Egyébként mit kellett ezen karbantartani, nem hiszem, hogy olyan őrült igénybevétele van nem downhillezel vele napi 4 órát a képeken se néz ki se kopottnak, se elhasználtnak. Mivel fújod 11-re? Ahhoz jó pumpa kell...
Én is telóssal járok. Vágom hogy nem vagyok a régi.
Előfordul ez mindenkivel. Láttam én már boxer bmw-t a jobb oldalán feküdni.
Nem a súlycsoporttal volt baj (bár tény hogy túl mély vagyok hozzá) én álltam meg bénán. Kicsit meg volt döntve jobbra a motor mikor megálltam és tavaly óta elszoktam a 310 kilótól. A Hexagonnal járok napi szinten, az meg fele ekkora.
Ezekre fekete csövet szoktak tenni, csak az a baj hogy baromi drága.
Milyen újkori darázs ez hogy fóliás a műszeregység?
Telós bicajt az elpuhultak használnak. Anyám 26-osán (amivel járok) biztos nem fog leamortizálódni a teló!
Egyéb (kerti és föld) munkálatok itt is folynak, de ide felnézni azért mindig van idő. (megnézni a semmit)
Hallod,egy szépen meghajtott,krómozott bukócsővel még jól is nézne ki a Gtr,Csak kérdés,megér-e neked ennyit.
Előfordul ez másokkal is,A Kawával a siroki vár parkolójában dőltem el,ugye síkvidéki ember nem szokott hozzá a hegyoldalhoz.De a Yami se úszta meg,azzal meg a oszlopnak sikerült nekidőlni.Mentségedre legyen mondva,a Gtr nem a te súlycsoportod.
Én meg megtudtam miért nem világít a px műszerfal világítása. Mert nincs neki ;) dolcsevítá, kit érdekel mennyivel megyünk a sötétben...
Én a bringám hátsó tagját újítottam fel szerencsére lehet kapni hozzá felújitó készletet. Iszonyat profi cucc... Persze a csillapító részhez nem nyúltam azt csak szakszervízben lehet nitrogén töltet van benne. Szelep rész kiöntve műanyaggal... Lég rugót kell felnyomni a végén 11 bar - ra.
Kinek van ideje fórumozni? Egész nap a hátsó kerítést csináltam, meg hozzá a földmunkát (na nem nagyot, csak kis egyengetés a füvesítés előtt) de kész lett. Mára maradt a 15 m-ből 15 centi, ahol a falnál átjön az ereszcsatorna kipufogója ott szabogatni kell. mivel du. esett az eső, bepakoltam mindent, de ma meg lesz.
Döglött fórum? Senkivel sem történik semmi érdekes?
Én pl. vasárnap magamra borítottam (hazaérve a garázs előtti megálláskor, ahogy legbénább kezdők...csak eldőltem jobbra mint a zsák) a gtr-t. A múltkor sikeresen meghegesztett jobbos lábtartó konzol ismét letört, szóval megint hegesztődik. (a kollégám eléggé befeszült mikor megint megjelentem a törött konzollal, de mivel vittem pálinkát, így van esély hogy megcsinálja....különben 18e Ft az Oem Partson)
Szerencsére más baj nem lett. (el kell gondolkodnom egy bukócsövön..vagy egy oldalkocsin...vagy egy fele ekkora motoron)
pv üzi.
Villány, de csak rövid találkozó. . Egy harkányi, 2 olaszi, meg én...alakul egy Vespas csapat... Később talán többen leszünk
Merre voltatok? Mind pécsi Vespa?
Az utóbbi sok képen egy fzr se.... Így nem lógok ki nagyon én se... ( A kékkel voltam én)
Akkor húzzál oltani, különben kéregetheted a teszteket mindig sok pénzért Egy szuri és no problem.
Mi is voltunk motorozni.
Még mindig nem ereszkedett meg a jobb szárny és a zár is szorul.
Nem vagyok beoltva, szóval nem hinném hogy idén megyek külföldre.
Ma voltunk fordulni egyet itt a környéken. (a sárga GS500 és a VFR)
És a háttérben megvillan a garázskapu.Az is zsir!Biztos valami szaki csinálta!
Nagyon szép ez a motor.
Jösz vele idén erdélybe?