Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Foxx évekkel ez elött csinált amúgy egy hasonlót csak ö picit szerénnyebben tólja...
https://www.sportmotor.hu/bike...
Az RF topicban vissza lehet nézni...
-M72 (ural),
-Pannonia T5,
-Yamaha XS 400 Dohc,
-Yamaha SR 500 48T,
-Suzuki GSX 1100 ES,
-Suzuki GSXR 1100 89´, 92` (kb 4 db),
-Suzuki GSX 1400
-plusz kb1-1,5 tonna pótalkatrész a motorokhoz, vagy más motorokhoz
Igen, ezt olvastam, nem is vettem.
Milyen motorjaid vannak?
Egy jobbra-balra hajtogatott csővel talán ki lehetne vezetni. Mint ahogy én is tettem vörösréz csővel, amit betekerés közben tudtam igazgatni. De mivel nem tervezem túl sokszor szinkronizálni, eddig is vagy 4x csináltam az elmúlt 10 évben, ezért nem gondolom véglegesen kivezetni. De azért rohadjon meg .
Igen olyat (is) vettem anno sajnos. talánt pont Cs. Csaba mondta, hogy "minél hosszabb" (a csö) annál jobb a mérés szempontjából. (Csináltam magamnak anno "egy órásat", volt a carbtune-os acéloszlopos-rugós, aztán ez a digitális. Igazából én már nem csak a saját fél tucat motoromat hangolom vele, de sokszor már azt sem... :-D)

https://www.sportmotor.hu/albu...
Milyen teszterrel dolgozol, prop-tech?
Ès melyiket nem lehet teljesíteni? Elviekben a csö hossza bizonyos mértékben javítja a mérés minöségét, elnyeli a tüskéket, szebb lesz a krafikon, vagy nem rángatja annyira a méröórat.
A "házilag- tákol" szinkronterszterek amik egy hosszú müanyag csöböl, meg a beletöltött olajból állnak is igen hosszú csövel rendelkeznek. Nem tartom kivitelezhetlennek, hogy pl akinek máröórája van, akkor lehuzza arról a méröcsöveket és közvetlen csatlakoztatja a motorra beszerelt vákuumcsöveket.Èn a 2000 utáni banditokon szereltem be ilyen toldásokat azokra motorokra, akik visszajáró "ügyfelek" voltak. "Megfizethetlen volt a módosítás elönye. A hosszabitó csö végébe belenyomtam , még egy Festo-s csatlakozót, és ugyan úgy passzolt rá a gumisapka, mintha csak a szívocsonk méröpontara tettem volna vissza.
Jó ötlet így kivezetni a csatlakozásokat de azt mondja Tasi bácsi, hogy az a jó ha minél rövidebb és egyforma hosszúnak kell lenni a pontosság miatt....
"hogy rohadna meg aki így tervezte a szívótorok csatlakozási pontokat"
Ha nehéz a mérési pontokhoz hozzáférni, ki szoktuk vezetni egy darab vákuumcsövek és ott dugozzuk le.

Az késöbbi YZF modelnél ezt szerintem a yamaha szépen meg is csinálta. Könnyü volt vele dolgozni.
Az ábrán láthatod is a pl a 28-as vákuumcsö, plusz dugó. Kulturáltan rögzitve is volt a váz belsö feléhez.
https://www.bike-parts-yam.com...
Ja, itt még van normális szmájli. (privátban már csak azok a homi szmájlik vannak)
Akkor túl jól sikerült a javítás. :)
Összeraktam, csináltam egy karbi szinkront ( hogy rohadna meg aki így tervezte a szívótorok csatlakozási pontokat) sikerült kifejezetten egyforma értékekre állítani. Viszont a javított karbi egy kicsivel nagyobbat nyit gázadásra, mint a másik 3.
Hát jól kell kérdezni és megvan az.
A jó öreg Tasi bácsi...
Érdekes a cms-t néztem de én ott nem találtam.
Hát igen, a pék süsse a kiflit, a szerelő meg szereljen motort.
Mert az még oké, hogy felpolírozzák otthon az önképzett szakik a vázat, vagy esetleg kicserélnek egy indexet, de a komoly dolgokhoz szakember kell. Én sem állok neki itthon a konyhában atomot hasítani, vagy aranyat önteni, teccik érteni?
Tömítést cseréltem, valószínüleg kiugrott a fészekből, feltámasztotta a fúvókacső ülék részét én meg szemből túlhúzhattam. Kiszakadt a cső ülék rész.
Sikerült elég stabilan megragasztani, most teszek így egy próbát, aztán meglátom.
Köszi, már az este én is találtam.
https://www.japanbaiku.com/gui...
Nekem is csak régebbi karbi sor van. Akartam venni ehhez is de nem kaptam bontottat. Hogy sikerült eltörni? Érdekes, hogy elvileg ezek cserélhetők mert elkopik mégsem írja az OEM Parts hogy külön lenne hozzá..
A Genesis karburátor teljesen más.
Gondolom az nem jó. Azért köszi
Nincs különösebben kikopva, csak koszos. Az olajos trutyi húzta azokat a csíkokat. Miután megpucoltam szebben néz ki.
De ami számomra érdekesebb az, hogy neked esetleg van ilyen eladó?