Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ősszel vette egy haverjától, aki éveken át a szobában tartotta dísznek. (először azt hittem, hogy ez az amit 850e-ért nézegettem pár hónapja és eltűnt, de nem az. Abban 49e km volt)
Honnan szerezte azt a motort? Furcsa, hogy ilyen hibája legyen garanciális időn belül. 😊
Beszélgettem a (helyi) rendőrsráccal amíg vártam, mondta hogy nagyon sok motorbalesethez mentek ki idén. Sajnos a legtöbb a legrosszabbul végződik. (szomorú)
Hála istennek már azt hittem hogy titeket ért valami.

Gondolom testre ért az indítókábel. Egyszer jártam így az FJ-vel. Ha nem a kábel akkor az indítórelé is lehet sz*r, esetleg beragad az indítógomb.
Még jó hogy újságíró is volt nálunk és nem féltünk használni. (hentergős)
https://www.duol.hu/kek-hirek/...
Itthontól 4km-re.
Igazából a Thunderace (Csövinek: 27e km van benne :) miatt álltam meg, láttam hogy le van véve az ülése (akkor még nem itt álltunk, hanem a mentő túloldalán)
Ismerős volt a sziluett (nem sovány :) ami a Thunderace-en ült, még mikor 15 perccel előtte láttam kikanyarodni az egyik utcából. (az volt akire gondoltam, gyerekkoromban egy VF750F-je volt, meg voltunk veszve érte mikor hallottuk a hangját (szélesen vigyorgó)
Akkor kapta ki belőle az akksit, mert füstölt és tűzforró volt. Aztán kivettem a GTR-ből az enyémet és beletettük, azzal hazament és visszahozta.
Berakáskor derült ki, hogy hozzáérve az akkusaruhoz, azonnal tekert az önindító. (a kulcs benne sem volt) Mikor gyújtáson beindult, hallottam a blokkból, hogy folyamatosan teker az önindító, szerintem ezért nyekkent meg az akksi is. (ezen a 4 km-en ahogy elindult, folyamatosan mehetett az önindító (szemét eltakaró)
Megbaszkuráltam a kábeleket, akkor jó lett. Hazament, visszahozta és mindenki boldog volt :) (jellemző, hogy most egy csavarhúzó sem volt nálam...nála sem, a jó kedélyű rendőrcsaj adott egy multifunkciós zsebizét, amin volt csavarhúzó is :)))

Azt később vettem észre, hogy van a fák között egy Swift is. 17 éves friss jogsis csávó, lement a padkára, megijedt, visszarántotta a kormányt és már borult is. A rendőrcsaj: "Fiatalság bolondság! Egy karcolás nélkül megúszta." (pedig eléggé ropi lett a teteje, mákja volt a csávónak)
Mi történt ? Merre ? Itt Veszprém környékén az utóbbi 1-2 hónap egyszerűen katasztrófális. Minden napra jut legalább egy koccanás. Minden héten 1-2 halálos baleset. Kegyetlen hülyék.
Nekem a T32es sokkal jobban tetszik, mint a pilot road. De a pilot power biztos jobb lehet tapadás szempontjából. A múltkor írtad, hogy inkább kopjon gyorsabban, de jól tapadjon. Ez én is így gondoltam amikor keresgettem. Szóval a michelin power biztos nagyon jó, kérdés, hogy vizes úton milyen. Te viszont a sok túrázás miatt tuti nem tudod elkerülni az összes esőt.
Nálam az első kapja a többet fékezésnél, főleg ha meg is van pakolva. (alapban ~70 kilóval nehezebb gép)
Másrészt a gumi is eléggé puha keverékű, király volt még a legnagyobb esőben is, nekem rohadtul bevált.
A Spirit újabb, az a széles körű tapasztalat hogy ez még jobb. (bár én drágállom)

Van nekedméretben is:
https://www.gumik.hu/gumiabron...
https://www.gumik.hu/gumiabron...
https://www.gumik.hu/gumiabron...
https://www.gumik.hu/gumiabron...
Érdekes nekem meg a hátsó kopott el az első még egész jó. (Majd oda adom Lászlónak nincs pénze új gumira.) 2017 ben került fel 27.000 km-nél most van benne 50e. Ez a Metzeler nekem sokszor megcsúszott az első is és a hátsó is azért akarok valami mást...
Jó, hogy itt belemélyedtem a gumitémába és ajánlgatok mindenfélét, közben meg most láttam, hogy a GTR-en az első gumi kopásjelzője mindjárt kint van, nincs már egy milli és eléri. (nagy szemeket meresztő)
A hátsó viszont még sok milli, bőven jó. 77.300 km-nél tettem fel őket, most van benne 90.143 km.
Az olaj viszont már eléggé fos, le kell dobnom mindenképpen. Hidegen is úgy lötyög mintha meleg lenne, a váltó is eléggé akadós már vele melegen, 6.200km van benne. (még Ausztria után a dubrovniki start előtt lett betöltve :))
Nekem pl. az FZR-re minden szempontból a legideálisabb választás aaaaaaaaaaa, Kontinentál. (szélesen vigyorgó)
https://www.r17.hu/meret-keres...
Előre még van raktáron egy micselin pilotvalami, amit még Fábitól vettem, amit ő meg Robesztól, mikor a GSXR-t vette.
Most pirelli diabló korzák vannak rajta, de egyrészt már túl öregek, másrészt Sanya -0,5 centis majrécsíkot hagyott a felnik peremén.
Jé, nekem ilyen 2CT volt a Jamakkán 😁 hogy milyen volt? Fekete. Ennél többet nem tudok mondani, a mi motorozási szokásainkhoz sztem egy bizonyos árszint felett lényegtelen a típus. Bár jobban belegondolva, mikor te 6-ban kigyorsítasz 50-ről 100 ra - úgy hogy a tankoláskor 4 lliter/100 km az átlagod - na ott lehet, számít 😅
Arra emléxem, hogy a marketing ellenére nekem a közepe fogyott le - mint minden gumimnak... Most fent lévő Metzeller Ródtecnek (az is utcára tervezett pedig) a közepe már határon.
Olaszok.
Ha pl. kéne valami gyári cucc sos a géphez pont a nyári túra előtt, akkor a túra felejtős. (szemét eltakaró)
A régebbi (2006-os) Pilot Power elöl volt nekem az FZR-en, egy igazi tapadókorong, de elég könnyű volt elfékezni. (nagyon puha keveréke volt, de az még nem kétkomponensű mint ezek)
Utána Bridgestone BT16 lett helyette, az is nagyon jó volt, de nem kopott annyira.
Én a magam részéről nem tudok tanácsot adni, mivel én a legolcsóbbat venném. (ugyanitt: lassan gumit kéne vennem az FZR-re, milyen gumit vegyek?) (szélesen vigyorgó)
Azért GT-k ezek mert túra-sport gumik. Lehet, hogy super-hypersport gumit kéne vennem mint ezek?
https://www.kekhold.hu/pilot-p...
https://www.kekhold.hu/pilot-p...
Árban is kedvezőbbek. Csak lehet, hogy ezek már nagyon sport gumik?
Az ETZ-nél jóval nehezebb az FZR, így nehéz motornak számít. Van még kérdés? (szemüvegét tologató)
Háááát, azt már próbálták neked elmagyarázni, hogy ne GT...
Hát akkor nem tudom melyik legyen.
Bridgestone: https://www.kekhold.hu/paros-a...
vagy Michelin: https://www.kekhold.hu/pilot-r...
Én 180-asat vettem. Gondolkoztam a 170-en is, mert a Bridgestone-ból volt is olyan, de mégsem... Csak hátsót vettem, mert elsőt 3 éve és van benne vagy 2000km. Ezelőtt nekem pilot road4 volt hátul és nem tetszett. Se szárazon, se nedves úton, se melegben, se hidegben nem voltam elájúlva a michelin minőségétől. Viszont ezekkel tényleg sokkal élvezetesebb a motorozás.
Lehet, mert a 170-es helyett már régóta a 180-as az "elfogadott" a túra/sport gumik között.
De ha gyökerek akkor tényleg nem ott kell venni.
170-est a keresők a túra endurókra ajánlgatnak.
A súly index kerekenként van megadva...
Voltam náluk tegnap de kizavartak a boltból, meg értetlenkedtek a méret miatt....
Sziasztok! Nincs valakinek karburátor membránja 4jh blokkos 1994-es fzr-hez 1 db?