alapvetően én is puli vagyok, ami több okból is szívás, (pl. ha nem valami hosszú szabású a póló, alig éri el az övemet, pláne így dagadtan) de főleg azért mert a hátamnak mindig kényelmetlen a gyári kormánymagasság és nincs soha rendes szélvédelem csak az extrém túrás motorokon és ott is plusz plexivel, emellett viszont nem is ér le könnyen a lábam a magasságomhoz képest. azt mondanám, hogy pont jól általában. Viszont ami érdekes, hogy az 1100GS-en így is a seggemben van a sarkam, tök fura néha modernebb mocik után. (jó, biztos a szivacs összébb van esve már meg ilyenek, de akkor is érezhető)
HA véletlenül van egy bombajó vétel GS, akkor nem köpném le picikeként sem, hiszen simán és sztem relatív olcsón kicserélhető sima r vagy rt-re a két rugóstag, plusz az ülés is állítható mindegyiken. Az alacsonyított ülés + RT rugóstagok már csak 780mm
Nos mivel a GTR-t elvitték, a másik lehetőség volt ez (a szervófékes) amit mellesleg azóta leáraztak egy százassal: https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_1200_rt/bmw_r_1200_rt-22429802#sid=2027c0a8-778f-4a52-abb3-e243206d6465 meg a Voge megnézése (nem akarok olyat) Ezek ugye kb. egy helyen vannak. (Szigethalom, Tököl)
Viszont a látogatás úgy néz ki hogy elmarad, mivel ma beszéltem Ekoval, rákérdezve a szervós 2005-ös szépségre.
- "a fék 150e-1M között bármi lehet, ha beszarik /mert be fog, ha még ennyi idősen nem tette/" de 2005-ösként, 20 évesen a többi részében is vannak még aknák. Tolj rajta két évet, 2007-től a fékkel már nincs gond.
- És van különbség a 2005-ös és a 2010-es DOHC között a vezérlésen kívül? Megéri ez a szinte dupla árat, vagy annyira nem lényeg?
- "2010-től a DOHC és az elődjei max. a vázban és a csavarokban azonosak, ez már szinte mindenben másabb. Folyamatosan reszeli a BMW a típushibákat a tapasztalatok alapján, a 2010-esben már a harmadik szöghajtás és váltó konstrukció van, más mint az első 2005-ösben. Rátették a vizesnek a kormánykapcsolóit és a villamos rendszerét is, mondjuk azt kár volt, mert a régi jobb volt."
- oké, de DOHC 3M-tól van RT-ben, az azért elég húzós.
- "van azért élet 2005-2010 között is, azok már egy elfogadhatóbb kockázat, nem annyira lutri. Én azt szoktam mondani, hogy egy világvége apokalipszis esetén, az összes közül egy utolsó szériás DOHC-vel menekülnék."
Hát amit itt leírtál felújításra, az több százezer, azt biztos nem kapod meg érte eladáskor.. nyilván érdemes lesz akkor hosszú ideig megtartani
én a magam részéről azért váltanék, mert jó a bmw, de azért szeretnék már egy nem 24 éves motort.
A főtengely jeladóm vezetéke egyszer már elporladt, a kuplungum 3 éve szar, a fékcsövem egyszer eldurant, folyamatosan azt várom, hogy mi történik 😁
Én itthon alig motorozok, ebből következően ha beszarik, tuti külföldön fog... ezt meg nem részletezem, elképzelheted a szopás méretét ☹️
És persze ott lebeg a levegőben, hogy mi lenne ha valami extra csókos kedvezménnyel rámennék egy Voga 800 Rally-ra (mint a legkomplettebb csomag ami elérhető a piacon) a GS-t lecserélve, de nem tudom mi okosabb. Beletenni lét a Gs-be, mitommén preventív cserék, mint főtengely jeladó, kuplungtárcsa, szimeringek, fékcsövek, öndinító felújítás, benzinpumpa, hogy x évig még ne legyen baj, de akkor is lehet bármi csatlakozó vagy ezmegaz. Viszont a GS elég stabil motor, kevesebbet már nem fog érni nagyon, az ülésfűtés és a fullfullos ABS-en kívül tudja nagyjából amit az új tudna, plusz aszfalton bökősebb ugye a teleleverrel. (mondjuk az megdöbbentő volt, mikor a VOGE-ról visszaültem a GS-re, hogy micsoda szánalmas egy kis sámli volt érzésre :D hihetetlen)
Igazából azt szeretném hogy kombiszerű legyen és ha lehet ne személyautós mélységű ÉS főleg olcsón fenntartható. Egyedül az automataváltót merném bevállalni mert sokszor fáj a bokám
Most felhívták a figyelmem a Korandora is, amire eddig azt gondoltam, hogy nem elég nagy hátul a céljaimra, de jobban megnézve meg lehet.. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ssangyong/korando/ssangyong_korando_2.0_e-xdi_std_awd_panoteto_4_ulesfutes_bor_vonohorog_kamera_garancia-22389294#sid=7613037d-af41-4c74-a528-f6e61c292155
Én pl. soha nem a hamisítható szervizkönyvvel vonzottam a vevőket, hanem minden elvégzett munkát fényképekkel dokumentáltam. Jött a komolynak látszó vevő, mindig elküldtem neki egy valag fényképet, azt nem lehet hamisítani.
A 2019-es Kugát a szomszéd akarja cserélni egy új Suzuki S-Crossra, annak néztem meg, hogy mennyiért mennek most. Akkor láttam meg a rövid, de minden részletre kiterjedő szövegezést.😸
Azt nem tudom hogy ez ilyen-e (a PSA Puretech az) de azt igen, hogy Bagoly600 Ford specialista annyit mondott, hogy 2019 után már nem annyira időzített bomba az 1,5-ös Ecoboost. 😸 Powershift automata váltójuk viszont garantáltan megdöglik, bármilyen karbantartás mellett.
Van valakinek ismerőse a Bárdi Autónál?
https://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/fiat/ducato/fiat_ducato_2.3_mjet_lh2_3.5_t-21669799#sid=01679927-50c5-40bf-b030-8d17a14fd922
Ez érdekelne, hogy milyen állapotű. Leadták egy kereskedésbe másik 6 darabbal.
nekem a fókában nem megy a klíma, de mivel tervezem eladni, úgy vagyok vele, hogy arconpisálnám magam, ha a nyár lehozása után mást ajándékoznék majd meg vele. :D
Ez mondjuk pont Józsira mem igaz, de nagyon sokan csinálják, hogy igénytelen, koszos, hibás autóval járnak évtizedet, aztán eladás előtt meg megjavítják és kiglancolják 🤣 olyanra, amilyen addig is lehetett volna 🤣
HA véletlenül van egy bombajó vétel GS, akkor nem köpném le picikeként sem, hiszen simán és sztem relatív olcsón kicserélhető sima r vagy rt-re a két rugóstag, plusz az ülés is állítható mindegyiken. Az alacsonyított ülés + RT rugóstagok már csak 780mm