Pont ez az ha karban tartod, kicseréled amit kell akkor mi bajod van vele?
Te mit tennél inkább? Egy régi mondjuk 20-30 éves motort amiben van 20-30e km vagy egy 2-3 évest amiben van 150e km? Hasonló paraméterekkel. Mert néztem én az új Honda CB 1000-et kb ugyan azt tudja mint az FZR 1000. És persze figyelembe véve az árkülönbséget is.
Ez nem vicces ez BMW... 😁 Ezt nem kell állandóan szerelni 😁 és csak 25 éves 😁
Egyébként megint nincs igazad, én minden hasonló beszélgetésünkkor kiemelem, hogy azért nem akarok komoly túrára menni, mert ezzel a motorral nem merek... az is komoly lecke volt, mikor egyszer (kábé 3-4 éve) nem indult be tavasszal, és kiderült, hogy a motor alján futó vezetékek egyszerűen elporladtak... szerencsém volt, mert itthon derült ki, de mi lesz, ha a következő meg Olaszországban porlad el?
Persze megtehetném, hogy miszlikre szedem az egész motort, és az összes kábelezést kicserélem, de az már kimeríti a restaurálás fogalmát, és nekem nem az a hobbim ☹️
És az egészben az a legviccesebb úgy tolod itt az észt, hogy már több mint tíz éve egy szakadt harminc éves BMW-vel jössz túrázni amin semmiféle karbantartást átnézés nem csinálsz. De megmagyarázod hogy azok régi szarok. 😂
Ki kell nyitni a bukszát 😃 kábé 5 havi jövedelemből mikor vettél tisztességes motort? 85-ben se, pedig a szocializmusban olcsók voltak nekünk a keleti vasak
Ez rossz megközelítés. A maga idejében a GTS biztosan többe került a fizetéshez viszonyítva, mint ma egy új R1.
Attól nem lesz jó egy ilyen öreg vas, hogy csak azt bírjuk megfizetni használtként 🤣
GTS... értem én, hogy sokaknak be van csípődve ez a "régen minden jobb volt" érzés, de akkor is... ezek 30 éves motorok, műanyag, gumi alkatrészek nem bírnak ennyit, meg úgy egyáltalán 😃
Tulajdonképpen az lenne az ideális ábrusnak. Szélvédelem jó, injektoros, dobozos túragép és nem is néz ki rosszul szerintem....
https://www.facebook.com/share/161CpTSa8Y/
GTS1000 van spanomnak, imádja.
Ugyan Exup nincs rajta de nem is kell mert az injektor nagyon szépen muzsikál. A futóműve egy csoda. Alkatrész ellátás kizárólag Ebay vagy nyugati bontók.
Nem csak majdnem. Az Exup blokk, injektorral, lefojtva 100Le-re.
Amúgy ilyen ajánlatok miért nem voltak akkoriban, amikor én akartam ilyet? 🙀
https://www.facebook.com/commerce/listing/1432153197842501/?media_id=3&ref=share_attachment
Patika. új hűtő 400km van benne , hengerfej szelepek becsiszolva beállítva mert le kormolta az öreg. Olyan Sanyis stílusba vezet.
Megmondom az őszintét és nem bántásból, de a gtr nem tetszett ennek szép modern formája van és hát yamaha 😁 De mind1 is majd tavasszal körbekukkolok.
Szerintem nem akkora dobás 94e km-rel és ennyi idősen.
Nézegettem ilyeneket fiatalabban (2008-tól) de még azokon is láttam az idő és a használat nyomait, amik annyiért nekem nem fértek bele. Csak túrázásra használt, bevált túragépet tudnék neked sokkal olcsóbban is adni, bár egy rakás mindenféle megnézett gép után, még mindig nem tudom hogy mit vennék helyette.
Te mit tennél inkább? Egy régi mondjuk 20-30 éves motort amiben van 20-30e km vagy egy 2-3 évest amiben van 150e km? Hasonló paraméterekkel. Mert néztem én az új Honda CB 1000-et kb ugyan azt tudja mint az FZR 1000. És persze figyelembe véve az árkülönbséget is.